Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Hahahaha, har ledd meg gjennom heeele tråden (over mange dager da). Mannen er rimelig lei av all fnisinga mi tror jeg :skratte:

Men nå er det min tur til å bidra litt:

Jeg er ofte trett/stressa og det oppstår mange rare situasjoner.

En av de hendte da jeg var innom og handlet på en butikk i nærheten - sånn europris/spareland aktig butikk. Jeg husker ikke hva jeg skulle handle i utgangspunktet, men da jeg kom hjem hadde jeg to poser fulle av min egne varer OG ca. 50 sånne reklameaviser som butikken hadde liggende nederst på rullebåndet i butikken... Og jeg som ikke liker å få reklame i posten en gang :skratte:

Jeg hadde altså klart å putte dem oppi, samtidig som jeg pratet med de ansatte i butikken... lurer på hva de tenkte jeg... :wow: Jeg turte ikke gå tilbake på en stund...



Anonymous poster hash: e28eb...89c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I sommer var jeg i midtbyen på shopping, en sånn dag med masse gode tilbud og alt for mange stressa mennesker.. Var på utkikk etter en helt plain veske, stakk innom en veskebutikk, og fant tre forskjellige vesker jeg vurderte. Endte opp med å kjøpe to av de, og trasket fornøyd ut av butikken.

Gikk deretter videre opp hele gågata, og irriterer meg litt over at jeg har så mye å bære på. Skal rette litt på posene jeg bærer, og legger merke til at jeg har den ene veska på armen. Var sikker på at jeg hadde begge i posen. Tenker "Oi, trodde det var denne veska jeg valgte bort.. Jaja"....... Så innser jeg at jeg nettopp har stjålet en stor svart veske uten å tenke over det :overrasket:. HJELP. Hadde gått et stykke opp gata også, herre. Marsjerte tilbake med "tyvegodset" gjemt bak en stor pose, pilte inn på veskebutikken, huka meg ned og slapp veska jeg "stjal", og løp ut igjen :flau:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genial tråd, ler så jeg griner her jeg sitter :)

Jeg er helt drøyt fjern til tider, så har litt å bidra med selv også ;) Før jeg fikk førerkort og hadde 4 km å gå på jobben, så hadde jeg en hel del fjerne moments! For eksempel har jeg prestert å gå på en parkert lastebil, jeg så jo at jeg kom nærmere og nærmere og at jeg kom til å treffe den, men hjernen klarte ikke sende signaler til beina om at de måtte stoppe. Og det toppa seg den gangen jeg så den strøkene amerikanern som jeg måtte glo litt ekstra på og presterte å gå rett på en lyktestolpe og da selvfølelig falt i ekte tegneserie stil! Han som kjørte den måtte stoppe bilen fordi han lo så fælt, og i samme slengen så spurte han om det gikk bra med meg :rodme: Det å la meg vandre så langt tidlig på morgenen er egentlig ikke helt stabilt.

Ellers har jeg opptil flere ganger ringt folk for å høre om jeg har glemt telefonen min hjemme hos dem, jeg har også en tendens til å finne alt mulig i kjøleskapet (som feks, bilnøkler, fjernkontroller, lommebøker osv) Og jeg kjører til stadighet store omveier da jeg ofte er et sted som man tar av hovedveien for å komme til, så hver bidige gang jeg da skal forbi avkjørselen på hovedveien så svinger jeg automatisk av... :klaske:



Anonymous poster hash: 618b4...4d4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min og jeg har kastet på oss tingene for å komme oss ut på morgen. Vi har endt opp å gå tilbake fordi jeg har glemt boblebuksa, dressen, matpakke osv. Surrehodet. Ja. Jeg tror ikke hodet mitt begynner å fungere før 12 tiden på dagen for da har jeg en tendens til å komme på ting. Forsåvidt så har han begynt å spørre meg. "Mamma, har du husket alt nå????" :fnise:

Endret av Phoenix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og moren min er super vimsete :fnise:
Så jeg skjønner jo hvor jeg har det ifra :P

Tidligere idag så hadde jeg laget meg noe mat, ble stående leeenge på kjøkken og bare "hva var det jeg skulle gjøre?" Før jeg bare "Ååh..Mat!" Så tar jeg med meg stekepanna og setter meg i sofaen istedet for tallerkenen... "Oii...hvor kom du ifra?"

Er flere ganger hvor jeg skal hente noe og når jeg kommer f.eks inn på badet så har jeg glemt hva jeg skulle hente :fnise:

Jeg gikk igjennom passkontrollen i Sør Korea og lemnet passet mitt i kontrollen :daane:
Måtte gå tilbake og spørre om jeg kunne få passet tilbake da jeg glemte den første gangen :fnise: (gikk fint, de så bare rart på meg og lo litt)

Etter å ha hentet ut bagasje,vel hjemme i Norge etter en slitsom og laaaaang flyreise så har jeg blitt stående mellom grønn/rød toll og ikke skjønt hvor jeg skulle gå..Gikk på rødt, hadde ingenting å fortolle, men tolleren sa helt seriøst "Du ser sliten ut!" -Jaa...Har reist i 46timer, mye opphold på flyplasser, forsinkelser osv..Har enda ett fly igjen.../gjesp

Jeg har gått i ei glassdør, jeg så jo hvor utgangen var men bena mine tok en skarp sving til høyre og jeg gikk rett i glasset (var sånn snurre-rundt utgang/dør)

Jeg har også gått i ei flaggstang :fnise:
Jeg "så" ikke skiltene om at det var utgravning av veien, gikk rett forbi sperringene i mine egne tanker og datt ned 1meter eller noe sånt...Bannet på meg selv og han som sto og arbeidet og la kabler: "ka fan!?:skratte:"

Jeg er HELT sikker på at jeg kunne ha klart å glemt meg selv en plass...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siden jeg var ung spilt i orkester, og var sammen med en gruppe venner som skulle på øving. Vi hoppet av bussen, gikk opp bakken og preikte og plutselig, plutselig slo det meg at jeg var tomhendt. Jeg HYLER og snur meg og ser bussen kjøre bort fra stoppet og in mot oslo sentrum, med min fiolin verdt 170k. Gode Gud så utav meg jeg var! Bussen kjørte runden sin,og 1.5 time senere stod jeg på busstoppet, styrtet in på bussen og fant heldigvis fela trygt under setet. :buss:



Anonymous poster hash: 5e6f1...040
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og moren min er super vimsete :fnise:

Så jeg skjønner jo hvor jeg har det ifra :P

Tidligere idag så hadde jeg laget meg noe mat, ble stående leeenge på kjøkken og bare "hva var det jeg skulle gjøre?" Før jeg bare "Ååh..Mat!" Så tar jeg med meg stekepanna og setter meg i sofaen istedet for tallerkenen... "Oii...hvor kom du ifra?"

Er flere ganger hvor jeg skal hente noe og når jeg kommer f.eks inn på badet så har jeg glemt hva jeg skulle hente :fnise:

Jeg gikk igjennom passkontrollen i Sør Korea og lemnet passet mitt i kontrollen :daane:

Måtte gå tilbake og spørre om jeg kunne få passet tilbake da jeg glemte den første gangen :fnise: (gikk fint, de så bare rart på meg og lo litt)

Etter å ha hentet ut bagasje,vel hjemme i Norge etter en slitsom og laaaaang flyreise så har jeg blitt stående mellom grønn/rød toll og ikke skjønt hvor jeg skulle gå..Gikk på rødt, hadde ingenting å fortolle, men tolleren sa helt seriøst "Du ser sliten ut!" -Jaa...Har reist i 46timer, mye opphold på flyplasser, forsinkelser osv..Har enda ett fly igjen.../gjesp

Jeg har gått i ei glassdør, jeg så jo hvor utgangen var men bena mine tok en skarp sving til høyre og jeg gikk rett i glasset (var sånn snurre-rundt utgang/dør)

Jeg har også gått i ei flaggstang :fnise:

Jeg "så" ikke skiltene om at det var utgravning av veien, gikk rett forbi sperringene i mine egne tanker og datt ned 1meter eller noe sånt...Bannet på meg selv og han som sto og arbeidet og la kabler: "ka fan!?:skratte:"

Jeg er HELT sikker på at jeg kunne ha klart å glemt meg selv en plass...

Hahaaaa! 😂 Eg digga deg❤️😂😅😄 Endret av Kjibba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og moren min er super vimsete :fnise:

Så jeg skjønner jo hvor jeg har det ifra :P

Tidligere idag så hadde jeg laget meg noe mat, ble stående leeenge på kjøkken og bare "hva var det jeg skulle gjøre?" Før jeg bare "Ååh..Mat!" Så tar jeg med meg stekepanna og setter meg i sofaen istedet for tallerkenen... "Oii...hvor kom du ifra?"

Er flere ganger hvor jeg skal hente noe og når jeg kommer f.eks inn på badet så har jeg glemt hva jeg skulle hente :fnise:

Jeg gikk igjennom passkontrollen i Sør Korea og lemnet passet mitt i kontrollen :daane:

Måtte gå tilbake og spørre om jeg kunne få passet tilbake da jeg glemte den første gangen :fnise: (gikk fint, de så bare rart på meg og lo litt)

Etter å ha hentet ut bagasje,vel hjemme i Norge etter en slitsom og laaaaang flyreise så har jeg blitt stående mellom grønn/rød toll og ikke skjønt hvor jeg skulle gå..Gikk på rødt, hadde ingenting å fortolle, men tolleren sa helt seriøst "Du ser sliten ut!" -Jaa...Har reist i 46timer, mye opphold på flyplasser, forsinkelser osv..Har enda ett fly igjen.../gjesp

Jeg har gått i ei glassdør, jeg så jo hvor utgangen var men bena mine tok en skarp sving til høyre og jeg gikk rett i glasset (var sånn snurre-rundt utgang/dør)

Jeg har også gått i ei flaggstang :fnise:

Jeg "så" ikke skiltene om at det var utgravning av veien, gikk rett forbi sperringene i mine egne tanker og datt ned 1meter eller noe sånt...Bannet på meg selv og han som sto og arbeidet og la kabler: "ka fan!?:skratte:"

Jeg er HELT sikker på at jeg kunne ha klart å glemt meg selv en plass...

hahahhaah og jeg som trodde jeg var klønete!! LOL HERLIG!!! Og takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Jeg er også en ekstremt distré person som gjør slike ting på en daglig basis. Kjenner meg igjen i mye her :fnise:

  • Jeg bruker som regel å handle mat en gang i uken, og da blir det som regel en del varer. En gang traff jeg en bekjent av meg, og jeg klarte selvfølgelig under praten å glemme at jeg hadde vært på handel. Det endte med at jeg fulgte den bekjente ut, sa hadet og satte meg inn i bilen. Da jeg hadde kjørt i et par minutter husket jeg at jeg hadde glemt alle varene på butikken.. Da jeg kom på butikken igjen lo de ansatte av meg, og hadde pakket alle varene.
  • Jeg har vært og fylt drivstoff på bensinstasjonen, glemt å betale i kassen og bare kjørt.. Husket det heldigvis ganske fort og fikk kjørt tilbake. Huff, haha.
  • En gang jeg skulle til USA, klarte jeg selfølgelig å glemme visumet hjemme.
  • Da jeg skulle registrere meg første dag på høgskolen hadde jeg glemt alt jeg hadde av både bankkort og førerkort hjemme, så jeg fikk ikke registrert meg.
  • Jeg har flere ganger gått på stolper og glassdører.
  • Jeg kan gå å lete etter mobilen min i rundt 10 minutter før jeg etter hvert finner ut at jeg har den i hånden.
  • Jeg kan gå målrettet til et rom for å gjøre/hente noe, for og så glemme hva jeg skulle gjøre/hente. Husker det som regel lenge etterpå.

+ mye, mye mer. Da jeg først møtte typen syntes han at det var litt sjarmerende og søtt at jeg var distré. Nå har det bare blitt irriterende, tror jeg.. haha.

Endret av IvyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carressa

Tatt på to par med linser.

Stått opp, sminket meg og gjort meg klar til dagen, før jeg ser på klokken og ser at den er 2-3 på natten...

Samtale på bensinstasjon:

Meg: Hei, kan jeg få en wienerpølse?

Ansatt: ja, skal du ha brød eller lompe?

Meg: pølse.

Ansatt: ja, men i brød eller lompe??

Meg: pølse!!!

Meg: eeeehh...lompe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble jeg dritsur fordi jeg ikke fant den ene skoen min, og lette i hele leiligheta før jeg fant ut at begge sto ved siden av hverandre der jeg så først.

Anonymous poster hash: 7b29a...e81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Strandet

Glemte å sette drivstofflokket tilbake på tanken på en lastebil, og så kjørte jeg videre i noen timer. Måtte etterhvert finne en pose eller noe for å tette igjen åpningen på tanken underveis. Et eller annet sted ligger det kanskje et drivstofflokk langs veien.

Konterte en gang en hel masse innbetalinger i et monsterstort bilag. Brukte halve dagen etter til å finne det som skulle vise seg å være tre tastetrykk med feil tall. Diff på kun et lite beløp i forhold til summen av det hele. Heh, kanskje mer et hendig uhell dette da.

Som barn: Sto opp på morgenen og begynte å spasere til skolen, men det var lørdag.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort nesten motsatt. Har stått utenfor kontoret med husnøklene i hånden og stirret på kortleseren.

Jeg har prøvd å dra Visa-kortet i kortleseren på inngangsdøra på jobb :-P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg gjorde EN ting nå jeg...
Hadde lyst å ta meg ett par kjeks...
istedet for å ta ett par kjeks fra kjeksposen...
Så tok jeg kjeks ifra hundekjeks posen...

Ikke helt min smak..

Måtte på butikken og kjøpe ny tannbørste på lørdag grunn:
Jeg presterte å smøre ett tykt lag med canesten på den istedet...
Skjønner ikke hvorfor jeg har lagt canesten på samme plass hvor jeg har tannbørsten...Bruker å ligge i medisinskrinet...Pføyy!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...