Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg har også en tendens til å leve i min egen verden...

En gang skulle jeg kaste en søppelpose på vei til toget om morgenen. Gjett hvem som glemte det og tok med seg en pent sammenknyttet og illeluktende søppelpose på toget og deretter bussen, helt fram til jobb? I stedet for håndveske, vel og merke... :sjenert:

En annen gang glemte jeg å skifte klær etter jobb. Jeg er helsepersonell, og tuslet ut på bussholdeplassen i ført hvit uniform og Crocs (oh, the shame) i oktoberregnet. La merke til at jeg fikk en del rare blikk, og løp rødmende tilbake til garderoben.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var og trente på elixa for et par uker siden og var utslitt etter intervall trening. På vei inn i garderoben sto det en "dame" med rygen til og tørket seg. Det var da en maskulin dame tenkte jeg og gikk videre uten å tenke noe særlig mer over det. Så oppdger jeg plutselig at jeg står midt i herregarderoben. Gud så flaut, gikk ganske raskt ut for å si det sånn:P

Så du noe intressant der inne da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at det høres helt sinnsykt usannsynlig ut, men jeg var skikkelig stressa en morgen fordi jeg skulle ta bussen til legen og jeg hadde forsovet meg. Det var en varm sommerdag. Hadde på ei t-skjorte som gikk til ca. midten av lårene som jeg hadde sovet i. Tok på meg en cardigan, sokker og sko. Men noe manglet, og det merket jeg ikke før jeg satt på bussen.. Bukser. Jeg var bukseløs. Vant til å ha shorts under den t-skjorta og det ser man ikke pga shortsene er kort og t-skjorta er lang.

Satt hele bussturen og prøvde å dra ned t-skjorta. Fy, det var fælt. :sukk:

EDIT: Er ganske fjern akkurat nå òg så jeg hadde en del leifer.

Endret av Yrie
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Mauna Lee

Følte meg akkurat ganske fjern. Jeg så noe skikkelig ekkelt på tv (ekkel sykehusscene på greys) og med armene foran øynene bestemte jeg meg for å skifte kanal, men istedet for å skifte kanal på tven så bytter jeg istedet nettside (satt med datan samtidig). Var først en stund etter jeg hadde lest litt på den nye nettsiden at jeg lurte litt på hvorfor jeg egentlig hadde byttet side... og hvorfor det fortsatt var greys på tvn...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestresset har begynt å sette spor...Her om dagen var jeg superstressa, skulle gjøre ALT på en gang; gjøre meg klar til julebord, pakke gaver, lage middag, rydde stua osv.

Av og til pleier jeg å farge øyenbrynene med kolokrem, og nå fant jeg ut at det var på tide med en oppfrisking av fargen. Så jeg klinte på krem og gikk for å pakke et par gaver mens det virket. So far so good....

Helt til jeg kom på at jeg hadde glemt å kjøpe strømpebukse som jeg MÅTTE ha til julebordet. Cue løpe ut i bilen, kjøre til butikken, rase inn, nappe til meg et par strømper... og så ble jeg oppmerksom på at hun i kassa så RART på meg.

Jeg hadde glemt å vaske av kolokremen.... :flau: :flau:

Jeg har styrtet ut av huset med ansiktsmaske, håret i håndkle osv før, men denne gangen møtte jeg i tillegg opp på julebord skinnende rød i ansiktet etter all skrubben som måtte til for å få vekk fargen.Uff uff uff. Blir helt heit bare jeg tenker på det!

Hahah! :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta ut penger for drosjen på minibanken på flyplassen i Rabat. Tok kortet og kviteringen men, stakk fra pengene. Det gikk ikke opp for meg før jeg så at sjåføren sto der ennå og ventet på pengene sine. Heldigvis så var pengene fortsatt der.

Det er det første jeg tenkte på, men det er sikkert mange flere...

Jeg skulle til å logge meg på facebook nå, jeg skrev "facebook" på feltet til epostadressa :ler:

Endret av Tiarra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på vei ut døren her om dagen, da jeg oppdaget at jeg hadde glemt noe. I det jeg går inn tenker jeg at det er dumt at alle lysene står på, og begynner å skru av lys etterhvert som jeg går igjennom huset. Henter det jeg skal ha innerst i huset og snur meg for å gå ut igjen. "Huff, her var det mørkt!" tenker jeg og begynner å skru på alle lysene igjen, låser døren og går fra et fullt opplyst hus :klaske:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle riste en kartong Biola, men la ikke merke til at datteren min hadde skrudd av korken. Det gikk jo som det måtte gå... :sjenert:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: utrolig!

En sommer for 4-5 år siden ble jeg litt solbrent og rota litt rundt i skapet til mamma på jakt etter after sun lotion, som jeg til slutt fant og smurte inn hele kroppen, bortsett fra ansiktet. Morgenen etter stod jeg opp og gikk forbi et svært helveggsspeil i undertøyet- og fikk sjokk! Min vanlige "kritthvite" hudtone hadde gått over til å bli mørkebrun over natta, overalt bortsett fra i ansiktet som var helt urørt! Jeg løp innpå badet og fant flaska fra dagen før, og der fant jeg verdens minste skrift som sa self-tan! Jeg så helt idiot ut i bortimot 2 uker..! Jeg er typisk "rødhåra og bleik som et laken"-typen, så jeg ble møtt av en vegg med latter... :legrine:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Det har hendt to ganger at jeg har gått inn i feil bil når jeg skulle ha kjøretime :flau: Jeg skulle sette meg inn i bilen, så skulle kjørelæreren min komme snart. Jeg bare så etter fargen på bilen. Den første gangen kom en av de andre kjørelærerne på kjøreskolen og sa det var feil bil. Bilnøkkelen passet, så jeg trodde ikke det var feil bil. Den andre gangen fant jeg ut av det selv. Det var noe annerledes på bilen. Så jeg går ut. Og der kommer kjørelæreren min :rodme:

Så har jeg jo også slike vanlige ting som å glemme skolesekken, og ikke merke det før det har gått en stund. Glemme macen på skolen. Jeg må vel ha vært opptatt med et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør rare ting omtrent hver eneste dag! Jeg går altfor mye rundt i egne tanker.

Noe av det pinligste jeg husker nå er da jeg skulle hente datteren hos en venninne. Moren sier at de skulle pizza snart og at datteren gjerne ville spise der. Så sier moren "men jeg skal i butikken etterpå og da kjører jeg forbi dere..." Så sier jeg til datteren: "hørte du det? xx kan komme innom deg etterpå med litt pizza!" Haha... Hun så ganske dumt på meg og jeg ble sinnsykt flau da jeg forsto at hun selvsagt skulle kjøre datteren hjem samtidig som hun skulle handle! Herregud, det var pinlig!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

En morgen da jeg skulle ha på ansiktsvann glemte jeg å ta en bomullsdott under flaska. Dritdyrt ansiktsvann utover hele badegulvet.. Redda ganske mye av innholdet med å snu flaska raskt tilbake da, men likevel. Etterpå mista jeg kaffeboksen i gulvet like etter at jeg hadde tatt av lokket (såklart). Noen morgener er barehelt grusomme :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

å prøve å ta av seg kontaktlinsene etter at man faktisk alt har tatt dem ut, er litt vondt....

Men har du prøvd å ha på deg linser utenpå de andre. Det har jeg gjort....i svima

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikveld lå jeg på senga og drev med markeringstusj på oppgaven min.. Sambo lå også der. Så med ett "hvor er tusjen min!" Han "Den ligger mellom puppene dine".

hahaha, jeg daua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn:

Lest gjennom all 16 sidene, ganske mange latterkuler!

Eneste jeg kan komme på nå er da jeg gikk på butikken, kjøpte et par ting, betaler og så går. uten varene. Hørte noen rope fra butikken mens jeg går, man gadd ikke bry meg, "for det er sikkert ikke til meg". Går en god stund før jeg oppdaga at jeg ikke hadde det jeg akkurat hadde kjøpt, og at de antakeligvis ropte etter meg...! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om jeg har skrevet det før, men jeg kan ofte være fjern, og de episodene jeg husker best innebærer fottøy...

Jeg har bl.a. tuslet halvveis til butikken iført diiiigre, knallgule ole brumm tøfler, fortsatt med søpleposen i hånda.

Jeg stresset til butikken ti minutter før jeg skulle bli hentet til et selskap, iført penkjole, fine strømper, oppsatt hår, festsminke og..... CROCS! Oh, the shame!:flau:

Jeg fikk meg en liten oppvekker om at jeg hadde vendt meg til livet på bygda da jeg (igjen) var halvveis til butikken iført morrasveis, null sminke, joggebukse med kjærestens raggsokker langt oppå leggen (utenpå), slipperser, og kjærestens fleecejakke.....:klaske:

Var i telefonen med ei venninne, og hadde bestemt meg for å gå på butikken mens jeg allikevel stod ute og røykte. Hon lo seg halvt ihjel, da jeg ikke akkurat er kjent for å kle meg som en hillbilly!;)

Jeg har tastet min egen husalarm-kode på jobben, og omvendt, uten å registrere at det fortsatt piper...:sjenert:

Og guden vet hvor mange ganger jeg har svart (spesielt mor og fars hustelefon, samme ringetone) med "arbeidsplass, sted, du snakker med Kaprifolen?" :skratte: Føler meg litt som en sirkushund da, ja!;)

En annen gang stod jeg småpussa med tre venner. Snakket vanligvis barndomsdialekten min med den ene, bostedsdialekten min med den andre, og et annet språk med den tredje. Da plutselig alle var der samtidig, fikk jeg total tungekrøll og fikk ikke ut et ord!!!:ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Pratet med en venninne på tlf i går. Var på vei ut av huset, og lette febrilsk etter iphonen min, skjønte overhode ikke hvor den hadde blitt av. Lette over alt, hvor jeg til slutt skjønner at jeg prater i den :sjenert:

Dette skjer faktisk ganske ofte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...