Gå til innhold

Hva var det siste som fikk deg til å smile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå i disse valgtider, smiler jeg ganske fornøyd over at jeg har stemt for lenge siden og for at jeg derfor

kan lukke ørene og ikke trenger å følge med på de svinske politikernes forsøk på å "sweet-talk`e" meg rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

Ein video av ein sjuk villhund. Så tok noken mennesker godt vare på den og den blei frisk igjen ♥ Dukket opp eit par tårer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne brukeren. Det er skikkelig terapautisk å gi dårlige råd, bare fortelle folk det de egentlig vil høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En mann som fulgte sønnen sin på toget, og stotret fram (han snakket ikke egentlig norsk) til konduktøren hvor sønnen skulle, takket for hjelpen, og kysset sønnen på pannen og sa "elsker deg".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

jentungen til samboer. pappahelg nå. Hun er så heeerlig. Ler og løper rundt for å få oss til å "fange henne". Akk, så nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joo, det skjedde akkurat nå, da jeg sjekket en dyreparks åpningstider utover i året. Jeg lurte på å ta meg en tur, men måtte innse at jeg er litt sent ute for å få det store utbyttet av det - værmessig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å tenke på om jeg kanskje skulle gå til anskaffelse av en "oljegladiator" å bekjempe kulden med i vinter? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...