Gå til innhold

Hva var det siste som fikk deg til å smile?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

denne med navnet mitt på ;

Tenk deg at du er lei deg.... Det er noe som er trist... Du kjenner at du er den eneste i verden som har det sånn, og du merker at du ikke vil si det til noen... for ingen vil forstå..

Så tikker det inn en beskjed til deg.... Fra en som kjenner deg godt... og som vet at du noen ganger har det trist..

"du har en unik egenskap" står det... "du er den eneste i verden som kan være deg, og som faktisk sprer glede ved å være deg selv"...

Framsnakker de som klarer å oppmuntre mennesker rundt seg på en helt perfekt og eksepsjonell måte.. Dere er unike og spesielle, og dere er de puslespillbrikkene som livets puslespill aldri ville klart seg uten!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i tillegg til å sykle lenger enn jeg har gjort hittil i år (omtrent dobbelt så langt) samtidig fikk ny rekord på gjennomsnittsfart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min som ruller rundt i stua mens han ser om jeg følger med :rodmer::rodmer:

Endret av FrøkenMånestråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

At jeg greide å gå fra det å knapt nok kunne skrive en mer avansert setning enn jeg heter det og hvor jeg kommer fra på nederlandsk, og knapt kunne prate nederlandsk da jeg begynte kurset for en måned siden til nå å kunne nederlandsk bedre enn forloveden min, læreren og medelever hadde forventet. Kurset jeg tar er også det mest avanserte mulig... Hver gang jeg tenker på det, smiler jeg. :sjenert:

Utenom sånne små egoboost er det synet av min datter som sover som må være det siste utenforstående som har fått meg til å smile. :rodmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Overraskelsen av kjæresten min i dag jeg våknet.Ikke bare smil som kom,men glede også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solnedgangen i kveld: Mørke, regntunge skyer og sola som skinner som gull ut av skyene! Vakkert. :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn viste meg dette bildet hun fant på nettet

cute_animals_sleep_71.jpg

Synes det var så herlig.... :smilorange:

Endret av DesertRose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden min som lekte og tøyset seg på tur.

Uansett hvordan humøret mitt er så får hun alltid meg til å smile og le :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tanken og vissheten om at jeg ikke slanker meg i det hele tatt, fikk meg til å smile velbehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...