Gå til innhold

Plutseliten var prøver..

Plutseliten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det snart start på Desember måned.. Når venter du samboer hjem, og når venter du EL? Håper Desember blir deres måned! :klem:

Ha en fantastisk dag og bruk dagene på å glede deg til PP :biggrin::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter samboer hjem om ca. en uke :biggrin: EL vet jeg ikke helt når jeg har, forrige syklus var ganske kort, og jeg har nok uregelmessige sykluser har jeg funnet ut. Om jeg skulle hatt like kort syklus denne måneden, så skulle jeg hatt TR for flere dager siden. Så vi må bare kjøre på :fnise:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter samboer hjem om ca. en uke :biggrin: EL vet jeg ikke helt når jeg har, forrige syklus var ganske kort, og jeg har nok uregelmessige sykluser har jeg funnet ut. Om jeg skulle hatt like kort syklus denne måneden, så skulle jeg hatt TR for flere dager siden. Så vi må bare kjøre på :fnise:

Det blir jo kjempe flott! Da må han bare ha tankene på prøving når han kommer hjem! :biggrin: Håper Desember blir måneden for dere! :duskedame::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monthe: Ja, det gjør dere :fnise: Takk for heiing og hopping :biggrin: Håper det blir klaff.. :)

~Angel~: Takk for det, håper også det blir måneden for oss :biggrin: Og at det blir positiv test på deg den 10. :biggrin: Fin førjulspresang :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en kjempe flott helg! Lad opp til :humpe: når samboeren kommer hjem ;) Hehe :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så nå at jeg ikke hadde svart dere, MonThe og ~Angel~ :fnise: Men hadde en fin helg :jepp: Takk for det Shadee :klem: Blir spennende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:lur: Dere følger med :nigo:

Herlig å få samboeren hjem igjen! :nigo: Håper dere har hatt en super helg, og at dere får en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...