lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #21 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja! Takk for ideen vettu, hadde nok ikke opprettet den uten ditt innspill. Koselig å se at folk henger seg på og snakker sammen! Spennende det du forteller om deg selv! Og spennende at du skal ha barn. Har dere fått vite kjønnet? *nysgjerrig* Jeg jobber for øyeblikket som kundekonsulent, men skal om ikke så lenge bytte jobb, skal på noen jobbintervjuer neste uke, så håper det blir noe bra ut av det! Så da gjelder det bare å krysse fingre og tær! Lykke til i jobbsøkinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #22 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei alle sammen:) Står til på denne lørdags(snart)kvelden? Jeg sitter forøvig i min nye leilighet som jeg&min kjære samboer flyttet til igår faktisk(!) og han måtte avgårde på jobb tidlig i dag og er ikke tilbake neste uke, så her sitter jeg... og pusen da... På en helt annen kant av landet, kjenner ikke et menneske, vet ikke hvor butikken er en gang(haha!) men jeg er meget meget positivt til dette! :D Vi har snakka om å flytte i et halvt år og det endte da med Fredrikstad etter at vi hadde undersøkt en del steder. Jeg er forøvig ei glad,positiv og utadvendt jente på 22 år som nå da har flyttet til Østfold. Aldri vært her utenom da vi var på visninger sist mnd, har vært å rusla litt i sentrum osv og synes det er spennende og kjekt med noe nytt:) Trengte å komme meg/oss bort, få en ny start,friskt pust kall det hva du vil, men dette tror jeg ivertfall blir bra. Litt kjipt å være så langt borte fra familien men det fikser vi:) Har ikke hatt en sikkelig god vennine på flere år... Har hatt mangen venner, men ingen jeg virkelig følte meg 100% med, eller som jeg stolte på... Kutta kontakten med fleste parten av dem for 1 år siden pga dem var faktisk ikke noe "matriale" for meg, så jeg så helt ærlig ikke vitsen med noe overflatisk greier... og har nå i det siste kun vært med samboeren min og familien... Er nedgravd i esker og sekker her så har egentlig masse annet å styre med, men jeg lager meg en og jatter med dere heller litt:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #23 Del Skrevet 2. oktober 2010 Som det nå står under avataren min: Skravlebøtte! Yes det er jeg:) *må bare ha noen å jatte med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #24 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jaaa :rødme: Studerte psykologi. Prøvde å få tatt årsstudiumet, men får nok prøve igjen neste semester Ååååh, psykologi siklet jeg etter under vårt studium ! Skal ta etterutdanning innenfor psykiatri etter hvert , er ett veeeldig spennende fag. Pluss at jeg har hatt praksis på en psykisk avdeling, og det ga mersmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #25 Del Skrevet 2. oktober 2010 Føler jeg trenger venner som er med på å trekke meg opp og ikke ned. Som gir meg energi i steden for å ta den. Som gjør at jeg synes det er morsomt og koselig å være med dem i steden for stress og mas. Da snakker vi om mennesker som klarer å akseptere meg for den jeg er, som er til å stole på, som er ærlige med meg og forteller meg det om det er noe galt i stedenfor å fryse meg ut, som man faktisk kan slappe av med og ikke føle seg stresset og sitte med en krampefølelse av at man MÅ hele tiden ha noe spennende å prate om og MÅ gjøre noe som til enhver tid skal være morsomt (og selvsagt får man dette tilbake!) Hadde vært koselig å finne noen nye venner Gratulerer Lvly! Hvordan går det med svangerskapet? Det du nevner over, er noe jeg også kunne skrevet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Jeg har vært allergisk siden jeg var småjente Mot husdyr, og en del /frukt:) Ja, jeg vet at den er bra, skal få meg den på blåresept når jeg får huka tak i fastlegen min Jeg plages lite om våren, heldigvis Jeg har eksem, som kommer av mat jeg spiser, så jeg gleder meg til våren/sommeren . Siden solen gjør at eksemet blir myyyyye bedre <3 Hva er du allergisk mot da= Ja, samme her. Har vært plaget siden jeg var 4 år, og jeg er allergisk mot nesten alt innen frukt og grønt Mat, medisinsk saltvann, kortison (så jeg kan dessverre nok ikke ta kortisonsprøyta), og våren, som er en fryd for alle, er et helvete for meg. Siden allergien min er så omfattende, må jeg har epipen sånn i tilfelle. Hmm. Ja, det får du nesten gjøre. Jeg brukte aerius før, men det hjalp lite og koster jo grisemye. Jeg får også eksem om våren, hehe. og solen gjør den virkelig ikke bedre, som du sier. Fy søren som det svir og klør til tider :O Da jeg var på legevakta, fikk jeg høre at kortison (krem) kan brukes, men med en gang den utsettes for sola, gjør den eksemen verre, så om du bruker kortison, husk å holde deg unna sola! Endret 2. oktober 2010 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #27 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei alle sammen:) Står til på denne lørdags(snart)kvelden? Jeg sitter forøvig i min nye leilighet som jeg&min kjære samboer flyttet til igår faktisk(!) og han måtte avgårde på jobb tidlig i dag og er ikke tilbake neste uke, så her sitter jeg... og pusen da... På en helt annen kant av landet, kjenner ikke et menneske, vet ikke hvor butikken er en gang(haha!) men jeg er meget meget positivt til dette! :D Vi har snakka om å flytte i et halvt år og det endte da med Fredrikstad etter at vi hadde undersøkt en del steder. Jeg er forøvig ei glad,positiv og utadvendt jente på 22 år som nå da har flyttet til Østfold. Aldri vært her utenom da vi var på visninger sist mnd, har vært å rusla litt i sentrum osv og synes det er spennende og kjekt med noe nytt:) Trengte å komme meg/oss bort, få en ny start,friskt pust kall det hva du vil, men dette tror jeg ivertfall blir bra. Litt kjipt å være så langt borte fra familien men det fikser vi:) Har ikke hatt en sikkelig god vennine på flere år... Har hatt mangen venner, men ingen jeg virkelig følte meg 100% med, eller som jeg stolte på... Kutta kontakten med fleste parten av dem for 1 år siden pga dem var faktisk ikke noe "matriale" for meg, så jeg så helt ærlig ikke vitsen med noe overflatisk greier... og har nå i det siste kun vært med samboeren min og familien... Er nedgravd i esker og sekker her så har egentlig masse annet å styre med, men jeg lager meg en og jatter med dere heller litt:p Her i Bartebyen står det fint til Skikkelig mye høstvind, så jeg er glad jeg ikke bor på gata Jeg sitter å venter på at det skal bli kveld, jeg og sambo skal lage tacooooooooo :rødme: ! Er så glad for at vi ikke bor i ekser lengre, vi flytta hit i slutten av juli, og jeg hater å flytte. Savner byen vi bodde i, med svigers, kjæresten sine venner, og alt var i skjønneste orden. Men, det går seg til! Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #28 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, samme her. Har vært plaget siden jeg var 4 år, og jeg er allergisk mot nesten alt innen frukt og grønt Mat, medisinsk saltvann, kortison (så jeg kan dessverre nok ikke ta kortisonsprøyta), og våren, som er en fryd for alle, er et helvete for meg. Siden allergien min er så omfattende, må jeg har epipen sånn i tilfelle. Hmm. Ja, det får du nesten gjøre. Jeg brukte aerius før, men det hjalp lite og koster jo grisemye. Jeg får også eksem om våren, hehe. og solen gjør den virkelig ikke bedre, som du sier. Fy søren som det svir og klør til tider :O Da jeg var på legevakta, fikk jeg høre at kortison (krem) kan brukes, men med en gang den utsettes for sola, gjør den eksemen verre, så om du bruker kortison, husk å holde deg unna sola! Det visste jeg ikke ! Ikke rart den blir verre :O! Jeg er allergisk mot sitronsyre, det mest brukte konserveringmidlet i Norge, hurraaaa ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #29 Del Skrevet 2. oktober 2010 Dette var gøy altså ! SkravleLizzie får skravle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Hei alle sammen:) Står til på denne lørdags(snart)kvelden? Jeg sitter forøvig i min nye leilighet som jeg&min kjære samboer flyttet til igår faktisk(!) og han måtte avgårde på jobb tidlig i dag og er ikke tilbake neste uke, så her sitter jeg... og pusen da... På en helt annen kant av landet, kjenner ikke et menneske, vet ikke hvor butikken er en gang(haha!) men jeg er meget meget positivt til dette! :D Vi har snakka om å flytte i et halvt år og det endte da med Fredrikstad etter at vi hadde undersøkt en del steder. Jeg er forøvig ei glad,positiv og utadvendt jente på 22 år som nå da har flyttet til Østfold. Aldri vært her utenom da vi var på visninger sist mnd, har vært å rusla litt i sentrum osv og synes det er spennende og kjekt med noe nytt:) Trengte å komme meg/oss bort, få en ny start,friskt pust kall det hva du vil, men dette tror jeg ivertfall blir bra. Litt kjipt å være så langt borte fra familien men det fikser vi:) Har ikke hatt en sikkelig god vennine på flere år... Har hatt mangen venner, men ingen jeg virkelig følte meg 100% med, eller som jeg stolte på... Kutta kontakten med fleste parten av dem for 1 år siden pga dem var faktisk ikke noe "matriale" for meg, så jeg så helt ærlig ikke vitsen med noe overflatisk greier... og har nå i det siste kun vært med samboeren min og familien... Er nedgravd i esker og sekker her så har egentlig masse annet å styre med, men jeg lager meg en og jatter med dere heller litt:p Hei hei! Jeg har det iallfall strålende på denne lørdagskvelden. Prøver å kvitte meg en kommode ved å stappe den inn i kottet. Får se hvordan det går. Så spennende at dere har flyttet. Hvordan trives du så langt ? Det moren min alltid har fortalt meg gjennom oppveksten min er at det er bedre å være ensom alene, enn å være ensom i et vennskap. Og at man aldri skal klynge seg fast til et vennskap som kun suger ut energien, men aldri påfyller. Endret 2. oktober 2010 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det visste jeg ikke ! Ikke rart den blir verre :O! Jeg er allergisk mot sitronsyre, det mest brukte konserveringmidlet i Norge, hurraaaa ! Ja, så husk på det! Det ante ikke jeg heller, helt til sykepleiern opplyste meg og jeg fikk en Aha-opplevelse. Hurra! Er det ikke godt med selvironi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #32 Del Skrevet 2. oktober 2010 Her i Bartebyen står det fint til Skikkelig mye høstvind, så jeg er glad jeg ikke bor på gata Jeg sitter å venter på at det skal bli kveld, jeg og sambo skal lage tacooooooooo :rødme: ! Er så glad for at vi ikke bor i ekser lengre, vi flytta hit i slutten av juli, og jeg hater å flytte. Savner byen vi bodde i, med svigers, kjæresten sine venner, og alt var i skjønneste orden. Men, det går seg til! Ha en fin kveld Hehe, bartebyen faktisk? Jeg har flyttet sååå mangen ganger(10 ganger på 7år el noe) og itillegg når vi kom inn dørene her så var det ikke utvaska eller noe å det lå verktøy&bygge ting i inngangspartiet og varmen var av å det ene og det andre, kan tro jeg var forbanna. Vet ikke om jeg gidder å pakke ut en gang for vi vil finne en annen leilighet her. Vi ønsker gjerne å kjøpe men må se om vi trives her først:) Jeg tror det kommer til å gå mye bedre her enn i vår "gamle"by, der sto vi fast(ikke sånn forholdsmessig, men jobb/venner/interesser osv) så her håper jeg at vi kan få "livsenergien&gleden" tilbake:p Åh, taco og kos på lørdagskvelden, ja det er noe jeg og min kjære også ofte gjør, men som sakt så er han bortreist ivertfall til slutten av neste uke.. gode penger da:p Tror jeg skal se på den romantiskkomedien med Adam Sandler som går på tvn i kvel:p *sjokoladeterapi&te* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #33 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ja, så husk på det! Det ante ikke jeg heller, helt til sykepleiern opplyste meg og jeg fikk en Aha-opplevelse. Hurra! Er det ikke godt med selvironi Selvironi er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #34 Del Skrevet 2. oktober 2010 Wohooo, jeg fikk til å legge inn sånn kul sak som teller hvor lenge jeg og kjæresten har vært sammen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #35 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Wohoo, jeg fikk til å legge til sånn sak som teller hvor lenge jeg og mannen har vært sammen :rødme: Som det står feil i O.o Endret 2. oktober 2010 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #36 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei hei! Jeg har det iallfall strålende på denne lørdagskvelden. Prøver å kvitte meg en kommode ved å stappe den inn i kottet. Får se hvordan det går. Så spennende at dere har flyttet. Hvordan trives du så langt ? Det moren min alltid har fortalt meg gjennom oppveksten min er at det er bedre å være ensom alene, enn å være ensom i et vennskap. Og at man aldri skal klynge seg fast til et vennskap som kun suger ut energien, men aldri påfyller. Hei Gakkepus:) Joda, så langt så trives vi veldig godt her, liker at det er mer "natur" og at byen har beholdt mye av det "gamle" liksom å ikke bare blokk, blokk, en fake hageflekk og enda mer blokker slik som på vår gamle boplass så så langt er det bra:) Det er helt sant det moren din sier: Og at man aldri skal klynge seg fast til et vennskap som kun suger ut energien, men aldri påfyller. Hvorfor gi å gi å gi og egentlig ikke få en dritt tilbake? Jeg har massemasse positiv energi, råd, erfaring/kunnskap, gleder, erklæringer osv osv å dele... Jeg har ører som kan lytte i timesvis, jeg har empati som jeg ikke er redd for å vise. Jeg er ærlig, kjærlig, omtenktsom... Og jeg er ikke redd for å vise det! Og jeg er morsom, eller jeg har det ivertfall morsomt med meg selv, haha Jeg orker ikke å holde meg til "venniner" som bare intresserer seg i alkohol, sladder, gutter&horeri og enda mer sladder... Dem kaller meg kjedelig&usosial, jeg kaller meg skikkelig&meg selv:p haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #37 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har også en blogg dere kan besøke, hvis dere vil da Min blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #38 Del Skrevet 2. oktober 2010 Prøver å kvitte meg en kommode ved å stappe den inn i kottet. Får se hvordan det går. Hvordan går dette prosjektet? Jeg prøver å trylle vekk sånn ca 20 vinterjakker, 50par sko, evig masse t-skjorter(samboeren min har ALT for mye klær:p), esker, sekker, dill&dall... går forøvig ikke helt etter planen:p Og i tillegg har jeg en hel jungel med planter her som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere... Det ordner seg etter hvert:p :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. oktober 2010 #39 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvordan går dette prosjektet? Jeg prøver å trylle vekk sånn ca 20 vinterjakker, 50par sko, evig masse t-skjorter(samboeren min har ALT for mye klær:p), esker, sekker, dill&dall... går forøvig ikke helt etter planen:p Og i tillegg har jeg en hel jungel med planter her som jeg ikke vet hvor jeg skal plassere... Det ordner seg etter hvert:p :gjeiper: Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 2. oktober 2010 #40 Del Skrevet 2. oktober 2010 Takk lizzie88:) Var innom bloggen din, så bilde av kjæresten din full konsentrert me ps3 kontrollen i hånda, haha var akuratt som å se min kjære når han sitter i godstolen:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå