loxodonta Skrevet 14. november 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg føler meg ikke så særlig flink for tida Denne uka har alt bare stoppet helt opp. Praksis og eksamenslesing har tatt all, absolutt all min tid... Jeg har ikke fått muligheten til en eneste RYP-økt... bare en intervall-økt, det er alt jeg har fått til denne uka... Har gått veldig mye hver dag da, men det blir jo ikke akkurat noe framgang av det... Og jeg syns det er skikkelig vanskelig å være sunn, unngå stress-spising, planlegge måltider, spise meg passe osv når jeg ikke trener... !"#¤%&/()= Av og til må man jo bare få det ut Det dumme er at neste uke fortsetter i samme stil... Men, det går jo an å få vekta til å gå nedover for det?! Gleder meg maaaaasse til neste helg jeg Ha en fin søndag alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 14. november 2010 #182 Del Skrevet 14. november 2010 Skjønner godt hva du mener. Lett å falle for fristelser når man har mye å gjøre, og kanskje ikke har de gode rutinene 100% inne hele tida! Men synes du er flink jeg, stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 14. november 2010 #183 Del Skrevet 14. november 2010 Det er lov å ha slike uker iblandt, det skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Når ting rundt deg normaliserer seg, vil du nok automatisk finne tilbake til "trening-og-spise-sunt-gløden), skal du se. En skal ikke behøve å være så streng med seg selv Hele tiden, synes jeg, det er ikke sunt for noe. Ha en fin søndag, du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 14. november 2010 #184 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Kjenner meg igjen i det du sier om at det er vanskelig å spise sunt når en ikke trener, Loxodonta! Man blir brått litt umotivert til å spise sunt Endret 14. november 2010 av Tusta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 16. november 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 16. november 2010 Vel, da var det en ny uke. Jeg bare gleeeeder meg til helgen jeg Og neste uke, DA har jeg plutselig litt mer tid igjen. Det går vel fint å bare fortsette hvor jeg slapp på RYP..? Satser på det jeg. Ellers har jeg begynt å tenke tanken om egne vekter... det er jo ikke så voldsomt mye man trenger egentlig, for å kunne gjøre de fleste øvelser... eneste knebøy, det blir vel litt vanskeligere..? Ellers spiste jeg noenlunde greit forrige uke. Men det var vanskelig å lese til eksamen, og samtidig ligge i underskudd kcal-messig. Særlig da jeg ikke fikk trent noe særlig. Men jeg merker at jeg har fått noen nye kostvaner altså. Før hadde jeg glatt tenkt at jeg kunne hatt behov for litt smågodt til eksamenslesinga, og at etter en god dag/uke med lesing, må man jo unne seg noe godt... Så et eller annet har i hvertfall skjedd. Selv om jeg er litt skuffet over meg selv. Og denne uken vet jeg ivertfall hvorfor jeg ikke har gått ned noe. *Den logiske matten * Ellers påpekte min søster at jeg ser mye bedre ut... hihi. Og jeg begynner å se konturene av blodårer, på underarmene og skuldrer... Så jeg har troen på at jeg kan se trent ut, det er bare litt spekk i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 16. november 2010 #186 Del Skrevet 16. november 2010 Så gøy at søsteren din påpekte at du ser bedre ut! Da får man virkelig motivasjon til å fortsette Ellers er jeg imponert over at du har klart deg så godt uten smågodt, det skal mye viljestyrke til. Du er jo kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. november 2010 #187 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg synes du er flink jeg!! Helt enig angående eksamenslesing. Smågodt hører liksom med, eller hørte med da. Kjempebra at du har fått nye vaner Herlig at søsteren din kommenterte forbedringene! Sånt er kjempegøy! Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. november 2010 #188 Del Skrevet 16. november 2010 full forståelse for at eksamenslesing forstyrrer kosthold og trening... Klart du kommer sterkere tilbake, snart er det RYP og fokus igjen!! går sikkert greit å begynne der du slapp, ha det som utgangspunkt iallfall og se hvordan det går. ha en fin kveld! *snabelhilsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 17. november 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 17. november 2010 Ja! Da har jeg fått trent i dag, 4x4 bakkeintervall. I tillegg har jeg gått 1 t tur. Fornøyd med det. Ellers reiser jeg bort for helgen, jippi!! Tror ikke akkurat det bare blir sofasliting heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 18. november 2010 #190 Del Skrevet 18. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 18. november 2010 #191 Del Skrevet 18. november 2010 Så bra Loxodonta! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 22. november 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 22. november 2010 Jadda! Snakk om å kose seg i helgen, og endelig nyte livet igjen Hadde eksamen før jeg dro, og puh! Jeg kan bare puste letta ut, hehe! Ellers har det vært røde kinn, hyttekos, sol, ski, gode venner, kortspill og det som hører med, i helgen I like! Og mye trening og aktivitet. Føler meg helt kake vettu Rart hvor mye energi man plutselig kan få! Og ser frem til en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 23. november 2010 #193 Del Skrevet 23. november 2010 Åh, høres ut som en helt fantastisk helg!! Elsker hyttekos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 23. november 2010 #194 Del Skrevet 23. november 2010 Åh, for en herlig helg! Slike helger har en tendens til å gi en ekstra god energitilførsel. Og ski da; misunnelig. Jeg gleder meg så veldig til jeg kan ta på meg skia mine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusta Skrevet 23. november 2010 #195 Del Skrevet 23. november 2010 Det hørtes koselig ut Loxodonta! Gleder meg litt til å stå på ski jeg også, og ikke vet jeg hvorfor, for jeg liker det aldri der og da. Men det er noe med følelsen av at man har vært ute i kulda og brukt kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 23. november 2010 #196 Del Skrevet 23. november 2010 Så flink du er!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 24. november 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 24. november 2010 Bare en måned til JUL! og nå skal jeg hive meg på trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 24. november 2010 #198 Del Skrevet 24. november 2010 Herregud! Bare 1 måned!! Bare synd at det er 3 eksamener før den tid Kos deg på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 24. november 2010 #199 Del Skrevet 24. november 2010 Hei! Jeg melder meg som leser av boka di, syns du har vært kjempeflink til nå jeg! Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 24. november 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 24. november 2010 Åh, for en herlig helg! Slike helger har en tendens til å gi en ekstra god energitilførsel. Og ski da; misunnelig. Jeg gleder meg så veldig til jeg kan ta på meg skia mine igjen. Ski var rett og slett fantastisk!! supre forhold, sol og alt som var Helt annet å trene ute enn inne på treningssenteret ass Går du langrenn eller nedover? Kan uannsett anbefale å ta seg en tur til fjells nå Det hørtes koselig ut Loxodonta! Gleder meg litt til å stå på ski jeg også, og ikke vet jeg hvorfor, for jeg liker det aldri der og da. Men det er noe med følelsen av at man har vært ute i kulda og brukt kroppen Fint å være ute, og fint å komme inn! Var skikkelig kaldt i helgen da, skal sies! Jeg digger min nye dunis Så flink du er!! :D Takk! Hyggelig med slike kommentarer vettu Herregud! Bare 1 måned!! Bare synd at det er 3 eksamener før den tid Kos deg på trening!! Så sant... men det ordner seg Gleder meg til 3 nøtter til Askepott :rødme: Hei! Jeg melder meg som leser av boka di, syns du har vært kjempeflink til nå jeg! Imponert Så hyggelig med nytt fjes! Har du dagbok også kanskje? Jeg stikker innom og kikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå