Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg danser heller framfor å ta en joggetur, dans er morsom trim og når jeg danser har jeg det gøy - to fluer i en smekk. Å la musikken fylle kroppen og la kroppen bevege seg til musikken, det er herlig det og det er noe jeg kan gjøre uten at det finnes snurten av et mannfolk i nærheten samtidig må jeg si at det er herlig å danse med en mann som er skikkelig god til å danse, og det uten sjekkebaktanker. En gang i året er jeg på kurs, samme sted hvert år og hvert år er vi bare damer. Det er diskotek på hotellet og vi danser og danser, ler og har det morsomt selv uten mannfolk.. Skjønner ikke hvorfor de andre som er på hotellet og som består av både kvinner og menn ikke kommer dit? Kanskje vi skremmer dem? Hvis motivasjonen min er å danse for å skaffe meg mannfolk så skulle jeg i teorien kun danse der det er mannfolk?? Ja, det skulle du da gjort. Slik visse mannfolk gjør for å komme i kontakt med damer Derfor er det rimelig åpenbart at veldig mange kvinner har en helt annen interesse for å danse enn det menn har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #102 Del Skrevet 3. oktober 2010 De som er med i disse programmene er i hvert fall hovedsaklig motiverte av å komme på TV. Må innrømme at jeg aldri ser på slike program frivillig So you think you can dance kan åpne mange dører til dansglade og meeeget dansekompetente dansere, og der ligger nok hovedmotivasjonen til de som klarer å komme gjennom nåløyet. I uttakingsrundene i innledningen så finner du nok mange som bare vil ha et øyeblikk på tv, men de som blir tatt ut og som er med når selve konkurransen begynner - der er motivasjonen en helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #103 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke innrømme at du tar feil, Steinar? Tror du verden går under? Samtlige her sier at dans er interessebasert, ikke kjønnsbasert eller sexbasert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #104 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det skulle du da gjort. Slik visse mannfolk gjør for å komme i kontakt med damer Derfor er det rimelig åpenbart at veldig mange kvinner har en helt annen interesse for å danse enn det menn har. Det er nok stor forskjell på menn også på dette området, jeg vet om mange menn som bare elsker å danse og menn som ikke liker å danse. Og bevares, det finnes nok også de som kun danser for å sjekke, det betviler jeg ikke. Men du kan ikke si at menn (du sa ikke noen menn eller mange menn eller flere menn, men menn) kun danser for å dra damer. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #105 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke innrømme at du tar feil, Steinar? Tror du verden går under? Samtlige her sier at dans er interessebasert, ikke kjønnsbasert eller sexbasert? Rolig nå, ta deg et Det er like godt å bare innse fakta, du kjemper mot vindmøller her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #106 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ikke drikke vin, bleiker tenna... Hadde besøk av bror i dag, og spurte ham hvorfor han danser. Fordi det er gøy, svarte han. Hvorfor danser Thomas da? Dere har jo gått på dansekurs sammen. Fordi det er gøy, svarte han. Gjør dere det for å få pult? Spurte jeg. Hø? Svarte han, og gjentok, VI GJØR DET FORDI DET ER GØY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #107 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ikke drikke vin, bleiker tenna... Hadde besøk av bror i dag, og spurte ham hvorfor han danser. Fordi det er gøy, svarte han. Hvorfor danser Thomas da? Dere har jo gått på dansekurs sammen. Fordi det er gøy, svarte han. Gjør dere det for å få pult? Spurte jeg. Hø? Svarte han, og gjentok, VI GJØR DET FORDI DET ER GØY! Ok, en valium da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke innrømme at du tar feil, Steinar? Tror du verden går under? Samtlige her sier at dans er interessebasert, ikke kjønnsbasert eller sexbasert? Jeg har ikke påstått noe annet enn at det er interessebasert. Spørsmålet er bare hva den underliggende motivasjonen for denne interessen egentlig er. Mitt inntrykk er da altså at mange kvinner liker dansing i seg selv, mens en del menn hovedsaklig danser for å komme i kontakt med det annet kjønn. Samtidig som mange menn overhodet ikke er interessert i å danse. Derfor vil jeg måtte påstå at dans ofte er kjønnsbasert og/eller sexbasert. Og forhåpentligvis går da ikke verden under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #109 Del Skrevet 3. oktober 2010 Og alle her mener du tar feil. Men det kan du ikke innrømme. Hvorfor er du så sexfiksert, Steinar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan ikke drikke vin, bleiker tenna... Hadde besøk av bror i dag, og spurte ham hvorfor han danser. Fordi det er gøy, svarte han. Hvorfor danser Thomas da? Dere har jo gått på dansekurs sammen. Fordi det er gøy, svarte han. Gjør dere det for å få pult? Spurte jeg. Hø? Svarte han, og gjentok, VI GJØR DET FORDI DET ER GØY! Ja, det er faktisk ganske interessant å se hvor lite ærlige menn er overfor kvinner. De fleste har nok fått med seg at det lønner seg for dem selv å gå minste motstands vei selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #111 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herregud, så nå kaller du min bror en løgner? Du er rett og slett en skammelig unnskyldning for et menneske, Steinar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prøvis Skrevet 3. oktober 2010 #112 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja, det er faktisk ganske interessant å se hvor lite ærlige menn er overfor kvinner. De fleste har nok fått med seg at det lønner seg for dem selv å gå minste motstands vei selvfølgelig. hallo, den var kanskje litt drøy.. selv om den eneste grunnen til at du kunne finne på i et ledig øyeblikk å befinne deg ute på dansegulvet er for å sjekke ei dame så gjelder det ikke alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 3. oktober 2010 Herregud, så nå kaller du min bror en løgner? Du er rett og slett en skammelig unnskyldning for et menneske, Steinar! Tja, man behøver forsåvidt ikke være en løgner bare fordi at man velger å ikke si hele sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. oktober 2010 #114 Del Skrevet 3. oktober 2010 Om min bror gjør noe for å få seg booty, og jeg spør ham om det, så svarer han ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krill Skrevet 3. oktober 2010 #115 Del Skrevet 3. oktober 2010 Kan det være en idè at du skriver dette Steinar, før vi har en hertesituasjon hos noen av leserne: "Jeg Steinar40 liker ikke å danse. Hvis jeg danser så er det for å få muligheten til sex. Hvorfor andre danser vet jeg ikke, men JEG GJØR DET FOR SEXEN" Hilsen Steinar4(0) Feie for din egen dør vetu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #116 Del Skrevet 3. oktober 2010 Folk blir vel gjerne litt annerledes enn oss når de drikker et par flasker vin daglig Samt at de faktisk kan være utendørs det meste av året. At du er en idiot vet vi allerede. Men du kan vel i allefall prøve og oppføre deg som noe annet? Menn fra søreuropa danser vesentlig mer og bedre enn norske menn uavhengig av alkoholkonsum. De har faktisk heller ikke ett like stort behov som deg for å drikke seg til mot, de drikker jevnere utover i uken men ikke like mye som oss på fest. Og jeg kan love deg at utenlandske studenter i Norge drikker vesentlig mindre enn norske, rett og slett fordi de har enda dårligere råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #117 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ja ja, så har dere en onkel som liker å danse og dere traff en gresk bartender som eeelsker å danse. Har dere noen gang hørt om en kompis jeng med menn som samles for å danse? Ja det finnes en vis andel av menn som liker å danse, men de fleste menn er ikke noe glad i å danse. Laaaangt færre menn enn kvinner liker å danse. Tor meg de fleste menn i sør-Europa er ikke noe glad i å danse de heller. Det er bare de strandløvene dere har truffet på som gjør det. Jeg danser av og til. Jeg gjør det ikke av lyst. Jeg gjør det for at dama skal bli fornøyd. Det er ikke en tung byrde å danse for å gjøre henne fornøyd, men jeg ville ikke danset om det ikke var for hennes del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. oktober 2010 #118 Del Skrevet 4. oktober 2010 Kan "kjerringgjengen" vennligst gå tilbake og lese Steinars første post? Den er saklig, han markerer at hans oppfattelse er en påstand og kommer med et saklig spørsmål, som jeg og sikkert en del andre også har lurt på. Kan dere ikke vente med fordømmelsen til Steinar faktisk gjør noe dere ikke liker i denne tråden? Angrep er det beste forsvar? Skuffende, ihvertfall siden noen av dere ofte kommer med gode konstruktive svar ellers. On-topic: Jeg misliker ikke dansing, men jeg liker mye bedre å være sosial når det er skuddår og lusker meg ut på livet for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 4. oktober 2010 Om min bror gjør noe for å få seg booty, og jeg spør ham om det, så svarer han ærlig. Til din opplysning; det er faktisk ikke alt som det passer seg eller er ønskelig å informere nærmeste familie om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleThea Skrevet 4. oktober 2010 #120 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har svart Steinar40 ett par ganger jeg også.. Nå lurer jeg på hvorfor jeg gadd. Tror jeg har lest nok av Steinar40 nå. Det er jo som å pisse i motvind å diskutere med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå