MonThe Skrevet 21. desember 2011 #1561 Del Skrevet 21. desember 2011 Innom med en stooor juleklem, og ønsker deg og dine en deilig og fredelig jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. desember 2011 #1562 Del Skrevet 22. desember 2011 Nå har jeg gutt da, men jeg synes grønt, mørkelilla og turkis er så fint på babyen. Det er jo farger jenter kan bruke også. Kjedelig om man bare skal kunne bruke rosa til jente og blått til gutt, tross alt. Ellers ville jeg bare ønske deg GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. januar 2012 #1563 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei hei! For en tid tilbake så mener jeg å huske at du la ut en bildecollage av gravid-magen din.. Hvilket program brukte du for å lage den? Hadde det skrevet ned en plass, men husker ikke hvor Håper alt er bra med dere, og at dere har hatt ei fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1564 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei hei! For en tid tilbake så mener jeg å huske at du la ut en bildecollage av gravid-magen din.. Hvilket program brukte du for å lage den? Hadde det skrevet ned en plass, men husker ikke hvor Håper alt er bra med dere, og at dere har hatt ei fin jul Hei Ja, det var noen andre her inne som tipset om det, husker ikke hvem det var nå. Men det var iallfall: http://www.picnik.com/ Alt bra her - kommer nok til å være mer aktiv i treningsdagboka mi fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. januar 2012 #1565 Del Skrevet 4. januar 2012 Hei Ja, det var noen andre her inne som tipset om det, husker ikke hvem det var nå. Men det var iallfall: http://www.picnik.com/ Alt bra her - kommer nok til å være mer aktiv i treningsdagboka mi fremover Det programmet avr det ja - tuusen takk! Skal lage noen bryllups-inspirasjon-collager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå