Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3


Ripsy

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg treningsdagbok :danse: . Noen som vil joine meg etter hvert?

Hvis dere har lyst til å følge meg videre og kanskje komme med motivasjon kan dere trykke på linken i signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg skal også ha meg treningsdagbok! :)

Er bare det at jeg blir så gira når jeg først setter igang. Vil bare trene hele tiden og blir veldig opphengt i kostholdet. Litt annerledes nå så må prøve å ha et litt annet fokus. Men treningsdagbok kommer hos meg hvertfall! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått meg treningsdagbok :danse: . Noen som vil joine meg etter hvert?

Hvis dere har lyst til å følge meg videre og kanskje komme med motivasjon kan dere trykke på linken i signaturen min.

DET tror jeg at jeg vil etter hvert ja :fnise: Håper på å bli sprek mamma. :)

Men skal du slutte med denne eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg gradvis kommer til å slutte å skrive her kanskje ja..

Det blir sikkert litt babyprat i treningsdagboka også :)

Nå er det en som grynter i bagen - på tide å ordne seg og komme oss av gårde til helsestasjon for å veie.

Øynene vesker og klistrer seg litt sammen når hun har sovet. Har prøvd øyeskyllevann, men det blir ikke så mye bedre. Får høre hva de sier på helsestasjonen. Det er så deilig å ha et sted man kan komme når som helst og spørre om slike ting. De skal også ta en titt på navelen hennes. Jeg synes den ser fin ut nå, men greit at de tar en titt når jeg først er der.

Og så må jeg dra å kjøpe flere gulpekluter - må jo vaske hele tiden sånn som hun gulper... Har sett noen som er litt finere med litt mønster på, så tenkte å sjekke om Barnas Hus har noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger deg gjerne videre over i treningsdagboka -- kanskje kan jeg hente litt motivasjon til å begynne igjen jeg og! :jepp: Har fortsatt ikke begynt med treninga enda, er på høy tid. Men sier til meg selv at trilleturer er trening det og... :sjenert: Men har absolutt planer om å begynne med skikkelig trening igjen, må jo være fit til bryllupet neste sommer ;) (skulle tro det i seg selv var nok motivasjon da....)

Håper dere har en fin dag :klemmer:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kommet i gang med treningen allerede :hakeslepp: Så flink du er! Jeg savner treningen selv jeg, men får ikke lov til å trene før det har gått 8 uker :sjenert: Men med lite nattesøvn og mangel på energi kan jeg liksom ikke se for meg at overskudd til trening er der før hun begynner å sove mer om natten :Gjesp:

Håper alt er bra med deg og lille tulla :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger deg gjerne videre over i treningsdagboka -- kanskje kan jeg hente litt motivasjon til å begynne igjen jeg og! :jepp: Har fortsatt ikke begynt med treninga enda, er på høy tid. Men sier til meg selv at trilleturer er trening det og... :sjenert: Men har absolutt planer om å begynne med skikkelig trening igjen, må jo være fit til bryllupet neste sommer ;) (skulle tro det i seg selv var nok motivasjon da....)

Håper dere har en fin dag :klemmer:

Trilleturer er absolutt trening!!! :jepp: Det er jo ikke så mye mer jeg gjør om dagen heller...

Gleder meg til å kunne sette i gang med mer trening jeg også.

Bryllupet burde jo absolutt være en fin motivasjon! Hvis ikke det funker, hva med å gjøre som meg å sette noen mål som f.eks. være med på et løp eller et mindre personlig, funksjonelt mål?

Det hjelper å ha noen mål!

Har du kommet i gang med treningen allerede :hakeslepp: Så flink du er! Jeg savner treningen selv jeg, men får ikke lov til å trene før det har gått 8 uker :sjenert: Men med lite nattesøvn og mangel på energi kan jeg liksom ikke se for meg at overskudd til trening er der før hun begynner å sove mer om natten :Gjesp:

Håper alt er bra med deg og lille tulla :rodmer:

Bare trilleturer og forsøk på et sunt kosthold på hverdagene (men klarte visst å sprekke allerede i dag, så håper dagboka kan hjelpe meg til å ta meg inn igjen!)

Kommer ikke til å sette i gang med så mye mer enn trilleturer før det har gått 6 uker.

Håper snuppa di snart skjønner at mamma trenger å sove litt om nattan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første smilet har kommet :rodmer: Det smelter et mammahjerte :hjerte:

Ååååå, så koselig! Og det beste er at det blir bare mer og mer av det i tida framover nå. Jenta mi er stort sett så fornøyd med å ligge på stellebordet at de fleste som skifter bleie på henne blir beæret med et stort smil. Veldig koselig. De er jo så vakre når de smiler. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første smilet har kommet :rodmer: Det smelter et mammahjerte :hjerte:

Nåååw, så stas!! Det er såå fantastisk!! :grine:

..er bare å gøede seg til latteren som kommer etterhvert :rodmer:

Håper dere får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt fantastisk :hjerte:

Mannen har ikke sett det enda - gleder meg til han får se det vakre, sjarmerende smilet!

I helga har vi masse planer, blir mye farting, men gleder meg. Nå holder jeg på å pakke å gjøre alt klart. Alt må planlegges litt mer når vi har en ny sjef i huset :) .

God helg alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre om vesletulla di.. som smiler ;) Må være stort, å se henne fornøyd og glad ;)

Håper livet som mamma går bra.. ! Og at dere får en kjempekoselig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det første smilet :rodmer: Så koselig! Gleder meg til jeg får se det her også!

Ja, du har noe å glede deg til!

Jenta vår er fortsatt litt gjerrig på smilene, så det er ikke så ofte de kommer enda, jeg må jobbe litt for det :fnise: .

Herlig å høre om vesletulla di.. som smiler ;) Må være stort, å se henne fornøyd og glad ;)

Håper livet som mamma går bra.. ! Og at dere får en kjempekoselig helg!

Hei Pasjonsblomst! :)

Alt er bra her! Vi har hatt en fin helg, har vært mye på farta, så det var deilig å være hjemme og slappe av i går kveld.

Lillemor har fått litt stygt utslett i ansiktet :( - rødt og litt kvisete - tror det er såkalt hormonutslett eller melkeutslett. Håper det går over snart. Kjøpte A-krem i går kveld for har hørt at mange har hatt effekt av det. Lurer på om det er bittelitt bedre allerede jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fire uker siden satt jeg med en helt fersk baby i armene - jammen går tiden fort! Men jeg nyter hvert minutt! :rodmer:

Har glemt å kjøpe tran, har fått beskjed om å begynne med det når hun er 4 uker, så da blir det en tur på apoteket i dag. Spent på hva hun vil synes om det... Må passe på å filme første forsøket, tror det kan bli noen morsomme grimaser :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at det har gått fire uker! :rodmer: Og tenk at du som fikk henne mellom uke 38 og 39 faktisk kunne ha sittet der med en baby på knapt en uke! :jepp: Rart å tenke på :jepp:

Selv håper jeg at jeg følger i "dine" fotspor, og føder om max en uke! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

:strix: for snuppa di som er 4 uker i dag! Tiden går utrolig fort ja!

Vi har gitt snuppa her vitamin D og K, og hu liker ikke vitamin K. Når hun får det, ser vi at det skjønne lille ansiktet hennes skjærer en skikkelig grimase. :nigo: De er herlige når de signaliserer at de ikke liker det de får i seg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at det har gått fire uker! :rodmer: Og tenk at du som fikk henne mellom uke 38 og 39 faktisk kunne ha sittet der med en baby på knapt en uke! :jepp: Rart å tenke på :jepp:

Selv håper jeg at jeg følger i "dine" fotspor, og føder om max en uke! :nigo:

Ja, det er litt rart. Håper du er like heldig som jeg var - og hvis ikke så er det uansett ikke lenge til du også er mamma :strix: .

:strix: for snuppa di som er 4 uker i dag! Tiden går utrolig fort ja!

Vi har gitt snuppa her vitamin D og K, og hu liker ikke vitamin K. Når hun får det, ser vi at det skjønne lille ansiktet hennes skjærer en skikkelig grimase. :nigo: De er herlige når de signaliserer at de ikke liker det de får i seg. :fnise:

Så herlig - viktig å ta bilder og filme litt siden tiden går så fort!

Nå har jeg fått tatt meg en dusj. Kjekt med baby callen, så kan jeg slappe av i dusjen og hun ligger på stua og sover.

Når hun våkner blir det amming og så skal vi komme oss en tur ut. Kan jeg håpe på at hun sover som en stein så jeg kan shoppe litt også?? :gjeiper: Det er kanskje lettere hvis jeg har med meg en venninne...

Pappa'n er ute og reiser med jobben, så vi skal være hjemme alene noen dager. Litt trist, men jeg må prøve å ikke tenke på det, for da begynner tårene å strømme på :fnise: . Vi skal klare oss og har en del vi kan fylle de neste dagene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...