Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

I går kveld begynte jeg å kjenne litt forskjell på kynnerne, de er nå litt vonde. Før var de bare ubehagelige. Tegn på modning kanskje :) Har også hatt mye rumling i magen, luft og løs mage. Vært på do 3-4 ganger siden i går kveld.

I morgen skal jeg til jordmor, det blir spennende å høre hva ho sier.

Ariel: ja, tiden går fortere enn jeg hadde trodd den kom til å gå. Nå er det jammen ikke lenge til vi sitter med et lite nurk hver i fanget :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt tiden på kynnerne den siste timen og de har kommet med 7-9 min mellomrom. Det virker som om de kommer regelmessige og er litt vonde. Men tror ikke det er rier :vetikke: Tror nemlig det er vondere... Og har jo egentlig ikke tro på at jeg skal føde før termin.

Får vente å se hva som skjer de neste timene. Tror jeg skal ta meg et bad snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt tiden på kynnerne den siste timen og de har kommet med 7-9 min mellomrom. Det virker som om de kommer regelmessige og er litt vonde. Men tror ikke det er rier :vetikke: Tror nemlig det er vondere... Og har jo egentlig ikke tro på at jeg skal føde før termin.

Får vente å se hva som skjer de neste timene. Tror jeg skal ta meg et bad snart :)

:popcorn::popcorn::popcorn:

Dette er superspennende!!

Nå skal jeg til svigers på middag så får ikke vært innom og oppdatert meg på ei stund heller.. Om noe mer skulle skje:

LYKKE TIL!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg på dine vegne, Ripsy. Så mye spennende i vente.. håper du får masse god modning fremover nå.

tenk, snart mamma :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kynnarar kan komme regelmessig, men skal gi seg om du f.eks. tar ein dusj. Mine første rier med A var forresten ikkje vonde, men eg merka godt at det ikkje var kynnarar likevel.

Korleis er det med deg no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vanskelig å vite om det er noei gjære... Jeg har nå tatt et bad, fått vasket hår og shavet legger. Kommer fortsatt tak relativt regelmessig. Det er litt vondt, men langt fra uutholdelig. De to siste har kommet med under 6 min mellomrom. Men har hatt noen tidligere som det har vært over ti min mellomrom.

Er det fem minutter mellom kan jeg jo ringe føden evt. Men hvor mange med fem minutter mellom bør jeg ha før jeg ringer? En time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke kommer regelmessig, så er det nå bare kynnere (evt. modningsrier) som er ubehagelige. Det er en regel som man bruker her, 411, 4 minutter mellom hver rie, en lengde på 1 minutt og det skal ha holdt på slik 1 time. De kan være vannvittig ubehagelige

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, her er det spennende!

Mine rier var ikke kjempevonde i starten, og ble aldri helt regelmessige. Dro til føden når det var ca 4-7 min mellom. Ring føden du! :) Lykke til hvis det skjer noe! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer de?

Fødselen min startet med sånne maserier som kom med jevne mellomrom. Jeg kjente forskjell når de skikkelige riene kom, men forskjellen var ikke sååå stor, om du skjønner? Så det kan jo godt hende ting er på gang! :klemmer:

Ville forresten ringt føden, det kan jo ikke skade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lille prinsessa vår kom i natt klokka ett :hjerte: det var altså ikke i tvil om at noe var på gang.

Alt er bra med mor, far og barn. Vi er en lykkelig liten familie :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, her har jeg virkelig gått glipp av ting!! Gratulerer så mye med den lille prinsessa!! :strix: Helt fantastisk! Og så deilig å se at noen er heldige med å få den lille litt før termin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...