Gå til innhold

Tenk at Ripsy har blitt mamma <3

Ripsy

Anbefalte innlegg

Taco er jammy jammy :nigo:

Håper det klaffer for dere :strix:

Takk :) Taco var kjeeeempegodt :sikle: Spiste litt mer enn jeg burde...

Kos dere med taco og søndagskveld!:)

Og ikke mist håpet, er jo leeenge til IKM! :jepp:

:heiajente::strix::duskedame:

Er det babystøv du sendte litt av der eller?? Prøver å suge det til meg :lur:

Ingen grunn til å miste håpet enda Ripsy. :klemmer:

Nei, håpet er fortsatt der Mocci :klem:

Ellers ikke så mye nytt å meddele her. *Klemmer litt på puppene for å sjekke* - men nei, ingen ømme brystvorter... Har vært litt ekstra trøtt på kveldene denne helgen... hmmm... Men det er nok helt tilfeldig. Stod jo også opp veldig tidlig i går.

Ellers har jeg hatt en super morgen - har allerede vært og svømt, frokosten er inntatt og jeg har kost meg med KG og kaffe. Nå er det snart på tide å logge av og jobbe med litt skolearbeid her :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fader-i-meg vært effektiv til å spise snop også... Kjennes ut som kjent PMS godtesjuk syndrom :sukk:

Hentet akkurat posten og har fått en pakker med graviditetstester :eeeh: Blir nok testing som planlagt på torsdag morgen - jeg klarer ikke vente til ikm jeg. Håper jo så inderlig :rødme:

Hvis jeg blir gravid nå skal jeg ikke spise noe godteri resten av året!!!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg blir gravid nå skal jeg ikke spise noe godteri resten av året!!!! :skya:

Blir nesten nyttårsforsett det der!

Blir spennende å se hvordan testen slår ut da! Krysser fingrene for deg!

Sender over litt babystøv :strix: som du kan :pasha: i!

Ønsker deg en strålende mandagsettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender over litt babystøv :strix: som du kan :pasha: i!

:pasha::pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

Takk :nigo:

Den skal jeg huske på! :hoho:

Ja, minn meg gjerne på det! Det kan nemlig bli en stoooor utfordring!

*spise masse godteri frem til torsdag* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke ha gravididtetstester liggende i skuffen uten å bruke de.... :sjenert: Er i dag 10 eller 11 dpo, og jeg har jo hørt om mange som har testet positivt allerede da. Så jeg stod opp og tisset på "pinnen" :sjenert:

Den så virkelig blendahvit ut. Men når jeg tittet litt nærmere på den så syntes jeg at jeg kanskje så en bitteliten antydning til en skygge... Men det er mulig det er øynene og hjernen min som spiller et lite triks. For den skyggen var virkelig svak!!!

Jeg tenkte først at jeg ikke skulle ta noen flere tester før ikm. Men etter jeg kanskje så en bitteliten skygge, er det mulig jeg tar en test på torsdag. Også fordi jeg da er sammen med Ripsymannen på morgenen og vi ikke vil se hverandre på lang tid etter det.

Ønskeliste: Masse babystøv!!! :hoppe:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer så masse babystøv som du bare orker: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Viktig å understreke at den ikke hopper den smileyen der, den vifter med bein og armer for å spre babystøvet! :ler:

Jeg testet positivt på 11-12 DPO, det som jeg senere fant ut var 3+4, så det er absolutt mulig at du har en svak strek. Blir superspennende å se på torsdag, da! Synes du er flink som venter til torsdag jeg, men skjønner godt at du vil ta den samtidig som du er sammen med mannen din også!

Krysser bein og armer for at spiren sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Virre og Dalmore :pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

Ellers har jeg lest litt mer om dette med skyggestrek nå. Og hvis det er farge på den er den mest sannsynlig positiv, men er den grå er den ikke det. Men jeg er veldig usikker altså. Tiden får vise. Ser for meg at det blir en ny test i morgen tidlig :sjenert:

Er det mulig å se noe som helst på dette bildet?

post-39017-1288079811,5214_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg ser nok også en liten skygge der, ja. Min var nok litt sterkere enn det der, men det var som sagt på 12 DPO. Du vil ikke prøve en sånn CB Digital da, de skal være litt mer sensitive tidlig i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg ser nok også en liten skygge der, ja. Min var nok litt sterkere enn det der, men det var som sagt på 12 DPO. Du vil ikke prøve en sånn CB Digital da, de skal være litt mer sensitive tidlig i svangerskapet?

:fnise: Ja, den er virkelig svak, og jeg er ikke sikker på om det er noe farge på den. Så jeg får nok bare vente litt til. Prøver å ikke være altfor optimistisk! Har en CB digital, men tar ikke noen flere tester i dag!

Har ikke sagt noe til mannen om at jeg tok testen, må vente til streken er litt tydeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den svake streken ser rød ut... min første test var ikke stort sterkere enn det der, altså, og det var på IKM-dagen. *Krysser fingrene* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ripsy!! :klem:

Sender over en masse masse babystøv ; :strix: :strix: :strix: :strix:

Blir spennende på torsdag!! :popcorn:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!! Skulle ønske jeg kunne sende over babystøv, for da skulle jeg ha sendt så mye jeg bare kunne :fnise: Det blir spennende på torsdag da! Håper virkelig det blir positiv test, Ripsy! ...Det er søren meg noe med oktober altså, synes alle har blitt rugemaskiner denne måneden :fnise:

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Endret av Plutseliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åpnet det bildet jeg la ut i stad, og blir nesten litt flau. Er ikke mye til strek å se der nei... Var nok håpet som spilte meg et triks :lol: Kjenner meg så lite gravid som det går an... Men det blir ny test på torsdag altså :gjeiper:

Takk for babystøv MonThe :pasha::pasha:

Og takk for oppmuntringen Sushi - snill du :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ta en ny test i morgen da, så stilner du nysgjerrigheten til alle oss andre :fnise: Sender over masse babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende!! Skulle ønske jeg kunne sende over babystøv, for da skulle jeg ha sendt så mye jeg bare kunne :fnise: Det blir spennende på torsdag da! Håper virkelig det blir positiv test, Ripsy! ...Det er søren meg noe med oktober altså, synes alle har blitt rugemaskiner denne måneden :fnise:

Krysser fingrene for deg :klemmer:

:hallo: Takk

Håper både du og jeg kan sette i gang rugemaskina snart vi også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Takk

Håper både du og jeg kan sette i gang rugemaskina snart vi også :hoho:

Den er jeg veldig enig i :nigo: Vi er vel ganske klare for det nå ? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...