Gå til innhold

Del dine julegavetips!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pondusbok eller nyeste sesogen av The Simpsons til pappa ihvertfall, det er blitt tradisjon for oss barna å gi ham det :)

Jeg tenkte å kanskje kjøpe noen glasskrukker og male/dekorere dem litt, til mamma, som hun kan ha sopp i.. vil helst finne på noe bedre..Noen forslag? Hun er soppfrelst! Men har jo selvfølgelig alt av soppbøker, kniv, børste, kurv og sopptørker :fnise:

Til søsken og annen familie har jeg ikke bestemt meg ennå, men det blir nok noen bøker, DVDer og gavekort ihvertfall.

Venner får fine hjemmelagde kort, og kanskje litt søtsaker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gavetips til de som har alt kan for eksempel være å kjøpe en mimrebok. Jeg kjøpte Barndom på 40-tallet til min bestemor, og den ble satt utrolig stor pris på :)

Utrolig godt tips! *løper og kjøper på ark.no med en gang* :happy: Det kommer til å bli satt pris på, 40-tallet til pappa og 50-tallet til mamma! :nigo:

Når det gjelder søsken og slikt er jo de de desidert vanskeligste å finne på noe til, man bli liksom så lei av å gi stearinlys og pyntgjenstander hvert eneste år :sjenert: *følger med videre her for gode tips og inspirasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til pappaen min i fjor gjorde vi noe som virkelig falt i smak :) Vi kjøpte en fin kurv og fylte den med ulike kule ølflasker fra polet, + noen poser med nøtter = suksess! :)

* Gavekort på bobkjøring er en idee :) ganske billig på lillehammer feks

* Hjemmelagde lys med personlige bilder (av mottaker etc)

* Kinobiletter/ konsertbiletter

* Kalender/kortstokk/lerett/kollasj/bagasjemerke laget på feks fotoknudsen.no

* Hjemmelaget ansiktsmaske / peeling / saltskrubb på krukke med pynt (finner mange fine oppskrifter på nett. (Saltskrubb er kanskje det som vil ha lengst holdbarhet)

* Mr methane dvd ,hehe :)

* En eller annen serie på dvd boks, mange bra å velge i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen julegave tips:

foto gaver feks til besteforeldre,det finnes jo utrolig stort utvalg,vesker,krus, kopper,musmatter etc.

boks med favoritt te/kaffe

gavekort til favoritt butikk

spa/masaje behandling til den som har alt

vinflaske oppi kurv,sammen med feks frukt,sjokolade,et blad etc.

kurv med div hudpleieprodukter samt håndklær

minicruise til danmark

lag hjemmelagde gaver som ,drops i ulike smaker,kjøp søte bokser eller kremmerhus og legg oppi,lag såper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gavetips til de som har alt kan for eksempel være å kjøpe en mimrebok. Jeg kjøpte Barndom på 40-tallet til min bestemor, og den ble satt utrolig stor pris på :)

Tusen takk for et topp tips:) Denne boken blir nå kjøpt til både mor og svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galithralia

Så bra tråd! Trenger alltid litt hjelp med julegaver til guttene...Samboeren min er umulig...og da mener jeg umulig! Han laster ned lydbøker og film og musikk, xbox spill vil han helst kjøpe selv, og samme med klær (!) Jeg har liksom ikke noe å stille opp med etter det, men jeg finner alltid noe. Han skal og reise vekk etter jul, så tenkte å lage noe som minner han om hjemme? Høres det som en god ide for en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da så kjedelig jeg da =/ Tenkte på sølvsmykke til søster og svigersøster. Er sååå dårlig på å kjøpe gaver, men elsker å gi bort noe folk liker =/

Lille søster er gravid, men familien har allerede kjøpt mer enn alt de trenger=(

Den boken som ble anbefalt - genialt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvor man får kjøpt kopper / kaffekrus opplegg hvor man selv kan velge bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melina*

Mamma: Diverse krydder / en saus fra Arne Brimis kjøkken, antikk skrin, veske og noen velvære-greier

Pappa: Noe fra gullsmed

Broren min (18): En kul genser / og lue

Kjæresten: Flybilletter til ferie (han har bursdag kort tid etter nyttår, så vi får se om det ikke blir noe ekstra også;))

Bestevenninne 1: En kurv med diverse små/søte interiørsaker. Vi har vært gode venner i flere år, men spesielt det siste året har vi stått hverandre nær. Tenker å kjøpe noen søte lysestaker, lys, muligens en duk, velværesaker e.l.

Bestevenninne 2: Har bestemt oss for å droppe gavene til jul og bursdag, og heller ta en weekend til en storby :)

Bestemor: Bilde tatt av profesjonell fotograf av meg og kjæresten. (Jobber sammen med mange dyktige fotografer, så vi får se hvem vi går for. Får en veldig god pris), og det er greit. Kommer nok å ramme inn til mamma, pappa og moren hans også.

Endret av Melina*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns pleddet fra coolstuff.no var veldig flott. Det skal under treet i år.

Det pleddet tror jeg er genialt til den ene søsteren min! Takk for tipset :)

Her gir vi fotspa/bad til både mamma og svigermor. Deilig å ta vare på føttene både sommer og vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har barn så jeg lurer på å gi han et maleri av dem :rødme: Søsteren min er flink til å male og har sagt seg villig til å utføre oppdraget :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tenker vi på å gi billetter til et show eller noe til foreldrene våre.

Ellers blir det gjene gavekort til søsken, og besteforeldre får ting de får brukt opp som kaffe, kremer/såper, sjokolade, godt syltetøy eller bøker. :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke så veldig mye mer å bidra med, siden det var så mange flotte ideer her fra før. Men i forfjord fikk bestefar en stilig toalettveske og håndduk med navn noe han har brukt mye. Det er jo kjekt å ha for de fleste vil jeg tro, så er det lett å finne igjen sin toalettmappe på leir, eller på hyttetur og ferie. Du finner de her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavetips til far. I 40 årene. Liker jakt. Ellers ingen spesielle interesser. Kjøpte ninendo wii ifjor. Den har så og si aldri blitt brukt...Ser aldri på film. Liker ikke bøker.

Tenker litt på ipod nano fordi den har innebygd fm mottaker.Han liker godt radio. Eventuell en annen mp3 spiller med innebygd radio. ca 16 gb. Vil gjerne kjøpte en gave som faktisk blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bidra litt siden jeg begynner å nærme meg 50 år og mange av dere har foreldre i den alderen.

Opplevelser, konsert/teater mm

Spa

Hjemmestrikkede sokker samt ullsokker ala Ulvang sine.

En god håndkrem

Bøker

Blomster/planter

Massasje

En stilig ramme, men bilde vil jeg velge selv.

Et lekkert skjerf eller vanter

IKKE krus. Har nok fra før av.

Kroppsprodukter

Stearinlys i ulike farger og fasonger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...