AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #401 Del Skrevet 28. august 2011 Irriterer meg når folk spør om film- eller musikktips flere ganger i uka, og når folk kommer med forslag så svarer bare vedkommenede "sett den", "sett den også", nei, liker ikke sånt", "nei, kjedelig". Hvorfor spørre da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 29. august 2011 #402 Del Skrevet 29. august 2011 ÅJA!! hehehe jeg trodde det hadde noe med curling-sporten å gjøre.. Skjønte ikke et kvekk.. En dårlig oversatt status fra engels med andre ord. Jeg reagerte litt på setningsoppbygningen der nemlig.. Curling-iron ja.. haha Det var min første tanke også, fikk noen merkelige bilder i hodet av en jente som får en rødglødende curling-kost brent inn i pannen - uten å si et ord etterpå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 29. august 2011 #403 Del Skrevet 29. august 2011 "å det er så grusomt å komme hjem til Norge i denne kulda" "vil tilbake til syden" "Norge er så kaldt" SÅ FLYTT DA!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 29. august 2011 #404 Del Skrevet 29. august 2011 synes det er litt plagsomt når venniner skriver sånne ting på facebook: A: er det noen som kan kjøre flyttelass for meg og kjæresten på onsdag? Ser at jeg får 1000 kr mindre i lønn enn hva jeg regnet med, så jeg hadde satt veldig stor pris på å slippe å bestille varetaxi! Belønning: har 4 flasker vin hjemme + noe Bacardi Razz har sikkert noe andre ting å gi bort også lørdag kl. 15:10 · · OBS! ikke noe vasking, ingenting. BARE lemping ut og inn av bilen.. lørdag kl. 15:12 · A: Trenger fortsatt flyttehjelp på onsdag! Noen som har en bil?? Jeg kan by på 4 flasker vin og sprit for 20 timer siden a: ER DET NOEN SOM HAR EN BIL Å LÅNE BORT ET PAR TIMER PÅ ONSDAG????????????????????? for 10 timer siden 0 svar . men svarte faktisk på det siste. sa jeg ikke har bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #405 Del Skrevet 29. august 2011 Folk som må kringkaste hver gang de gjør noe, spesielt "Hadde hele venninneflokken på tapas i går - for en kjempeflott kveld! Takk Takk Takk - dere er skjønne alle sammen!!" - spesielt når dette er ei som bytter venninner som andre bytter sokker. Vi som har kjent henne i mer enn ett år ser jo dette mønsteret - hu får seg en ny venninne som har en god venninne som får være med, og disse to inviterer etpar av sine venninner som tar med sine egne venninner igjen og dermed har hun en ny flokk å skryte av. At dama drikker seg stupa full hver gang og er en grisete kokk står det ingenting om :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 29. august 2011 #406 Del Skrevet 29. august 2011 Folk som må kringkaste hver gang de gjør noe, spesielt "Hadde hele venninneflokken på tapas i går - for en kjempeflott kveld! Takk Takk Takk - dere er skjønne alle sammen!!" - spesielt når dette er ei som bytter venninner som andre bytter sokker. Vi som har kjent henne i mer enn ett år ser jo dette mønsteret - hu får seg en ny venninne som har en god venninne som får være med, og disse to inviterer etpar av sine venninner som tar med sine egne venninner igjen og dermed har hun en ny flokk å skryte av. At dama drikker seg stupa full hver gang og er en grisete kokk står det ingenting om :gjeiper: du får minne henne på det neste gang hun skryter. gjerne seint om kvelden så alle får med seg det før henne. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #407 Del Skrevet 29. august 2011 Idag er det ei på Fb som legger ut alle detaljer om sitt siste legebesøk. Vi får vite at hun lider av høyt blodtrykk (bombe!),mystisk føflekk, vonde knær og diverse. Og konkluderer med at hun "betaler sin skatt med glede fordi vi har et helsevesen som fungerer". Ok, kunne sagt det uten alle disse detaljene, vel. MÅ vi vite alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 29. august 2011 #408 Del Skrevet 29. august 2011 "..." Uten å kommentere noe mer. De som må "sjekke inn" alle steder de er. Var på weekendtur sammen med ei som sjekka inn hele gjengen på alle stedene vi var innom. Jeg var ganske kjapp med å blokkere den funksjonen på min profil, så hun ikke fikk sjekka meg inn noen steder. Og selvfølgelig, de som skriver alt de gjør, hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #409 Del Skrevet 29. august 2011 I dag har det vært massevis av statuser om været. Det er oversvømt så det holder her jeg bor, kjellere fulle av vann, biler som nesten er borte osv, så er litt smålei av bildene av det samme stedet fra X antall i dag.. Men nå skal jeg i butikken, så jeg er jo så nysgjerrig (hvordan skrives det.. alt ser feil ut nå!) at jeg må kjøre innom et par steder å sjekke selv og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 29. august 2011 #410 Del Skrevet 29. august 2011 I dag har det vært massevis av statuser om været. Det er oversvømt så det holder her jeg bor, kjellere fulle av vann, biler som nesten er borte osv, så er litt smålei av bildene av det samme stedet fra X antall i dag.. Men nå skal jeg i butikken, så jeg er jo så nysgjerrig (hvordan skrives det.. alt ser feil ut nå!) at jeg må kjøre innom et par steder å sjekke selv og Husk å oppdater facebookstatusen din med at du skal på butikken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #411 Del Skrevet 29. august 2011 Ja, og at jeg har kjørt forbi og sett alt vannet. Og guuud for et vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #412 Del Skrevet 29. august 2011 synes det er litt plagsomt når venniner skriver sånne ting på facebook: A: er det noen som kan kjøre flyttelass for meg og kjæresten på onsdag? Ser at jeg får 1000 kr mindre i lønn enn hva jeg regnet med, så jeg hadde satt veldig stor pris på å slippe å bestille varetaxi! Belønning: har 4 flasker vin hjemme + noe Bacardi Razz har sikkert noe andre ting å gi bort også lørdag kl. 15:10 · · OBS! ikke noe vasking, ingenting. BARE lemping ut og inn av bilen.. lørdag kl. 15:12 · A: Trenger fortsatt flyttehjelp på onsdag! Noen som har en bil?? Jeg kan by på 4 flasker vin og sprit for 20 timer siden a: ER DET NOEN SOM HAR EN BIL Å LÅNE BORT ET PAR TIMER PÅ ONSDAG????????????????????? for 10 timer siden 0 svar . men svarte faktisk på det siste. sa jeg ikke har bil Jeg hadde gjerne lempet litt for 4 flasker vin!! Syns hun var generøs jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #413 Del Skrevet 29. august 2011 Denne statusen gjorde meg ikke bare irritert, men SINT: "Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIONER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere tør ikke å kopiere denne teksten. TØR DU??" FY, så lyst jeg får til å svare at VI KAN FOR H***** IKKE SAMMENLIGNE OSS MED FOLK SOM DØR I HUNDRETUSENER AV SULT! Skulle bare mangle at vi hjelper andre, vi som har vunnet i livets lotteri! Makan! JEG LAR VÆRE Å KOPIERE STATUSER SOM OSER AV ONDSKAP, DUMSKAP, OG JEG VET IKKE HVA! OG DET ER IKKE FORDI JEG IKKE TØR!!! Sånn, godt å få det ut her istedenfor å bli en venn fattigere. Det rare er at det samme mennesket kan legge ut linker om folk som lider rundt om i verden, og skrive at hun finner ikke ord, hva feiler folk osv osv. Men at vi skal bidra med noe selv, neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. august 2011 #414 Del Skrevet 29. august 2011 Denne statusen gjorde meg ikke bare irritert, men SINT: "Norge har barn som går til sengs uten å spise..... Eldre som går uten nødvendige legemidler..... Psykisk syke uten behandling..... Familier som går i økonomisk konkurs..... MEN VI DONERER MILLIONER TIL ANDRE LAND UTEN Å HJELPE VÅRE EGNE FØRST!!! 99% av dere tør ikke å kopiere denne teksten. TØR DU??" FY, så lyst jeg får til å svare at VI KAN FOR H***** IKKE SAMMENLIGNE OSS MED FOLK SOM DØR I HUNDRETUSENER AV SULT! Skulle bare mangle at vi hjelper andre, vi som har vunnet i livets lotteri! Makan! JEG LAR VÆRE Å KOPIERE STATUSER SOM OSER AV ONDSKAP, DUMSKAP, OG JEG VET IKKE HVA! OG DET ER IKKE FORDI JEG IKKE TØR!!! Sånn, godt å få det ut her istedenfor å bli en venn fattigere. Det rare er at det samme mennesket kan legge ut linker om folk som lider rundt om i verden, og skrive at hun finner ikke ord, hva feiler folk osv osv. Men at vi skal bidra med noe selv, neida... Den dukket opp hos meg og, å jeg må virkelig holde meg for ikke å kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #415 Del Skrevet 29. august 2011 Nye godbiter fra hun der skrulla på godt over 30. Høres ut som en fjortis, tenke seg til å bli dødelig fornærma fordi forloveden tar seg en sykkeltur istedenfor å sitte hjemme med henne og sønnen Det i utheva skrift er statusen hennes, resten er kommentarer og svar (heldigvis har hun fornuftige Facebookvenner!). Klødde i fingrene etter å kommentere et sannhetsord til henne der, men klarte la være. Fy søren for ei kravstor kjerring. Vedder på det forholdet er slutt før påsken er omme, stakkars fyr. A: Ja, da ska visst kjæresten ut og sykle sammens me kompisene sine... Blir vel å være sammens me T (sønnen) og hjelpe han me leksene og legge mæ samtidlig som han i dag... Gidder ikje sitte oppe å vente i såfall... E: Gjør klart fotbad, og dusj sammen etterpå God start på en god natt. A: Neeeh har dusjet i dag æ, legger mæ heller tidlig i dag en det æ har gjort tidligere :D M: Hmmm.... det må jo være rom for begges hobbyer A: Jepp, siden æ har så mange hobbyer som ingen... Men nekter han ikje å sykle og han kan ikje nekte mæ å legge mæ tidlig... M: Nei det er så, men du virka bare så forlatt i måten du skrev på. Trudde du kjente folk der? A: Kan ikje alltid ta me mæ guttungen ut når det e skoledag... men ja det går an å planlegge litt... æ sie i fra alltid i god tid når æ ska gjøre noe.... han en time før tingene skjer, så ja æ har lov å være litt irritert... M: Oj, ja der må du snu snuppen din, minn ha på at han er ikke alene lengre , kan være en omstillingsprosess det der Går seg fort til , klem ♥ A: Jo, men æ gidder ikje slikt æ... Så når han sier at han ska ut å sykle får han bare gjøre det, men da e ikje æ våken når han kjem heim... Men står opp når han legger sæ.... Er opp til han innimellom det og høre om det hadde vært andre planer man sku gjort i dag... klem ♥ E: Hm.. kan man aldri gjøre noe på sparket etter at man har fått kjæreste? Hadde jeg hatt en avtale med min og denne hadde blitt brutt, ok. Men hvis vi bare skulle sitte hjemme, og han plutselig blei invitert med på kino eller noe så vil jo ikke jeg at han skal gå glipp av det fordi jeg vil ha noen å holde i hånda? Mulig jeg er helt rar på det der A: Går an å spørre om det e greit, mener nå æ... Men her er det sånn at æ ska være me på dette i dag samme hva... å sånt syns ikje æ e greit... E: Altså; hvis jeg hadde blitt ditcha om vi hadde en avtale, så hadde jeg blitt skuffa og sur. Mente jeg. Men uten spesielle planer var poenget mitt.. E: Ja, nei det blir jo kanskje litt annerledes.. jeg hadde jo satt pris på om han hadde spurt om det var ok for min skyld, men jeg hadde jo aldri i verden sagt nei. Men, å bli spurt er jo koselig. A: Jeg sier alltid fra om æ ska noe, men siden æ ikje har så mange venner her lenger så får æ ikje gjort noe annet en gå tur med mæ selv... Det e greit det også... Men syns ikje det e kjekt å sitte her med guttungen dag ut og dag inn... E: Nei, men sånn har alle aleneforeldre det. Jeg også. Jeg kan ikke være med på like mye, men jeg syns ikke jeg kan forlange at kjæresten min skal sitte her sammen med meg hele tiden fordi jeg har E (dattera) heller. Men, ja, kjedelig er det! defintivt. E: Men du begynner snart å jobbe! da får du også mer voksenkontakt.. og blir kjent med flere. Det blir helt sikkert bedre da. A: Nei, men vi sitter her 24/7 uansett om vi har unger eller ikje... Uten om de få timene man har vært ute å syklet og æ kan ikje skryte noe særlig av det... E: Da må dere finne på noe! Inviter noen over en kveld eller noe.. Eller noe annet dere liker å gjøre begge to.. Lag en overraskelseskveld! A: Mhmmm, me en som e intressert i sykkel... her går det mest i det om man e ute eller inne :D E: Hehe, ja, men det er det jo plass til ved siden av! Når det er sagt så er jeg glad jeg er interessert i fotball hvis ikke hadde jeg nok fått nok av det Poenget mitt er at det må være plass til hverandres personlighet. Det er jo den man blei forelsket i in the first place Jeg er sikker på at det meste blir bedre når du kommer inn i et jobbmiljø igjen. Også finner dere nok noen felles interesser etterhvert også når ting faller inn i hverdag. A: Ja, jeg får nå se på det.... kommer i allefall ikje te og sitte oppe å vente på at han ska komma seg heim hver gang... Provoserende, irriterende, men akk så underholdende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 29. august 2011 #416 Del Skrevet 29. august 2011 Det som irriterer meg mest er sånne skikkelig oppmerksomhetssøkende folk som skriver ting som "dette suger!", "herregud!" eller bare poster en sånn trist smiley. Så hvis noen spør hva som er galt vil de ikke si det. Hvorfor poster du noe på fb i det hele tatt da?? Men det som er aller verst er en i familien min. Han er veldig ung da, rundt 15 tror jeg, men han er bare så utrolig rar på fb! Han oppdaterer statusen hvert 2 min, og sier alltid ting som "you all hate me", "I hate my life", "If you like me comment on this" osv osv. Dessuten er han norsk og har nesten ingen internasjonale venner, så hvorfor i all verden poster han alt på (dårlig) engelsk? Ååh, jeg blir så sliten av det. Og nå er jo jeg litt eldre ser ikke så mye av dette blant vennene mine, men for et par år siden var det så sykt mange jenter som tok sånne teite bilder av seg selv og postet heeeeele tida. Sånne hvor de gjorde store øyne og trutmunn og sånn. Så utrolig fjortis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 29. august 2011 #417 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg hadde gjerne lempet litt for 4 flasker vin!! Syns hun var generøs jeg. jeg har lempet ganske mye for henne opp igjennom årene. hun er sjeldent takknemlig og gidder ikke å gjøre det samme tilbake. dessuten klarer jeg ikke å gå nå. problemer med beinet mitt. hun får visst hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #418 Del Skrevet 29. august 2011 Men det som er aller verst er en i familien min. Han er veldig ung da, rundt 15 tror jeg, men han er bare så utrolig rar på fb! Han oppdaterer statusen hvert 2 min, og sier alltid ting som "you all hate me", "I hate my life", "If you like me comment on this" osv osv. Dessuten er han norsk og har nesten ingen internasjonale venner, så hvorfor i all verden poster han alt på (dårlig) engelsk? Ååh, jeg blir så sliten av det. Vet foreldrene hans om dette?? Det kan være et rop om hjelp tenker jeg. Kanskje han trenger noen som bryr seg og lytter. Men jeg er kanskje veldig paranoid etter 4 selvmord på hjemstedet hittil i 2011. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. august 2011 #419 Del Skrevet 29. august 2011 Har et trekløver som er bestevenninner på face, og de sender alltid sånne "du er så søt", "vakringen", "du er så sterk og flink" med massevis av hjerter. Jentene er 25+, så det er ikke fjortisser. Men nå skriver Mari "Kari min <3" på veggen til Kari. Kari svarer med "Mari min!!!! Jeg elsker deg!!!!!!" (har funnet på navnene) Jeg synes det er litt sånn... ehh.. snålt og.. ehh... kleint å skrive sånt på face jeg. Og det er nesten daglig en eller annen "kjærlighetserklæring" mellom disse 3 jentene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uglefot Skrevet 29. august 2011 #420 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Mulig denne er nevnt før.. Jeg er møkkalei av alle disse kjedestatusene som ; om jeg hadde et kallenavn,hva ville det ha vært? Gnagsår! svarer jeg da..neida..joda.. Og sånn type; trykk liker om jeg er sexy. Baaaaaaah! *river seg litt i håret* Edit; kom på en ting til, nå pleier ikke dette å stå på statuser da men.. når noen har lagt ut et bilde av seg selv så kommenterer noen med ; Åååååhhh dæven du er søren meg så sabla nydelig! Fotomodell! Så svarer vedkommende så si alltid tilbake; Naaaaah, du som er det <3 yeah right.. Endret 29. august 2011 av Uglefot 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå