Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

God morgen kg-jentene :kaffekopp:

I dag skal jeg ikke forlate sofaen før jobb tror jeg :ler: Er slapp og sliten i dag nemlig.. Ikke vet jeg hvorfor eller, når jeg kommer hjem skal jeg prøve å få rydda litt i stua, men er ikke sikkert jeg gidder :sjenert: Jobber nemlig fra 16-20, det tar liksom hele dagen selv om det bare er 4 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofadag hørtes ut som et fornuftig valg! Jeg har også sofadag, selv om jeg har det travelt i sofaen :tongue: Kos deg i timene frem til jobb da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg nok klare. Har sendt sambo på kjøkkenet for å lage frokost til meg :ler:

----

Dette har jeg forresten glemt å fortelle dere. Jeg kom inn på skolen jeg vil gå på til neste år :strix: Trenger bare generell studiekompetanse så er alt i boks :nigo: Og det skal jeg jo klare nå som jeg har en skikkelig motivasjon :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det :)

----

Jeg er så sinnsykt sliten. Vært hjemme fra jobb i halvannen time nå, men orker egentlig ikke bevege meg ut av sofaen. Og jeg som lovte å lage middag da, kanskje påtide å reise seg :jepp:

I morgen er det åpen dag på Sats, så da skal venninne N være med på en time kl 11.00, så skal jeg på jobb 15.30 (skulle egentlig begynt kl 17.00, men det kommer visst en gruppe på 50 i restauranten i morgen så de trengte meg litt før) Så i morgen blir også travel, men jeg liker travelt så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Dagen i går var slitsom gitt. Begynte med å møte venninneN og trene litt før vi dro inn til byen. Der gikk vi rundt i kanskje en time før jeg måtte på jobb. På jobb var det omtrent ingenting å gjøre (det er omtrent mer slitsomt enn å ha noe å gjøre) så tiden snegla seg avgårde. Og akkurat da kl slo 21, så kom det selvsagt folk og jeg måtte jobbe en halvtime over.

Jobbdagen i seg selv var vel egentlig ikke det verste. Det verste var at jeg sluttet 21.25 og var hjemme 23.25. NSB :kjefte: Det var nemlig full stans i togtrafikken pga singnalfeil på skøyen :nei: Dermed ventet jeg i halvannen time før jeg fikk tatt et tog, og når jeg endelig fikk tatt et var det selvsagt det som tar 4 ganger så lang tid :snurt:

Heldigvis hadde sambo disket opp med middagen da jeg kom hjem :rodmer:

Nå er det snart jobb igjen. Jobbhelg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i går var forsåvidt helt grei, når man jobber fra 12.30 til 19.30 er det ikke mye dag igjen, så var vel egentlig bare på jobb :ler:

----

Gjett hvem som forsov seg første dag etter vinterferien a? :sukk: Åh, og jeg som skulle være flink. Har sent melding til læreren, sånn at hun vet at jeg kommer forsent iallefall. Nå må jeg snart komme meg avgårde, slik at jeg rekker time nr to. Typisk meg.. Jeg som aldri forsov meg før, nå kommer jeg så vidt opp av senga om morgnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skole også jobb i dag, så blir nok ikke mye kg i dag eller... Har alt for mye å gjøre gitt.

Ha en fin dag alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...