Inwe Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #761 Del Skrevet 25. februar 2011 God morgen kg-jentene I dag skal jeg ikke forlate sofaen før jobb tror jeg Er slapp og sliten i dag nemlig.. Ikke vet jeg hvorfor eller, når jeg kommer hjem skal jeg prøve å få rydda litt i stua, men er ikke sikkert jeg gidder Jobber nemlig fra 16-20, det tar liksom hele dagen selv om det bare er 4 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. februar 2011 #762 Del Skrevet 25. februar 2011 Sofadag hørtes ut som et fornuftig valg! Jeg har også sofadag, selv om jeg har det travelt i sofaen Kos deg i timene frem til jobb da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #763 Del Skrevet 25. februar 2011 Det skal jeg nok klare. Har sendt sambo på kjøkkenet for å lage frokost til meg ---- Dette har jeg forresten glemt å fortelle dere. Jeg kom inn på skolen jeg vil gå på til neste år Trenger bare generell studiekompetanse så er alt i boks Og det skal jeg jo klare nå som jeg har en skikkelig motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 25. februar 2011 #764 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer masse! Det blir sikkert deilig å komme i gang med noe som du er så intressert i, og motivert for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. februar 2011 #765 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer med skoleplassen! Hva skal du studere, om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #766 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg skal gå samme vei som det virker som alle andre skal Altså markedsføring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 25. februar 2011 #767 Del Skrevet 25. februar 2011 Det blir sikkert kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #768 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg håper det ---- Jeg er så sinnsykt sliten. Vært hjemme fra jobb i halvannen time nå, men orker egentlig ikke bevege meg ut av sofaen. Og jeg som lovte å lage middag da, kanskje påtide å reise seg I morgen er det åpen dag på Sats, så da skal venninne N være med på en time kl 11.00, så skal jeg på jobb 15.30 (skulle egentlig begynt kl 17.00, men det kommer visst en gruppe på 50 i restauranten i morgen så de trengte meg litt før) Så i morgen blir også travel, men jeg liker travelt så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 26. februar 2011 #769 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper du har en fin dag, selv om den er travel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 26. februar 2011 #770 Del Skrevet 26. februar 2011 Å, mf er fantastisk å studere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #771 Del Skrevet 27. februar 2011 Puh! Dagen i går var slitsom gitt. Begynte med å møte venninneN og trene litt før vi dro inn til byen. Der gikk vi rundt i kanskje en time før jeg måtte på jobb. På jobb var det omtrent ingenting å gjøre (det er omtrent mer slitsomt enn å ha noe å gjøre) så tiden snegla seg avgårde. Og akkurat da kl slo 21, så kom det selvsagt folk og jeg måtte jobbe en halvtime over. Jobbdagen i seg selv var vel egentlig ikke det verste. Det verste var at jeg sluttet 21.25 og var hjemme 23.25. NSB Det var nemlig full stans i togtrafikken pga singnalfeil på skøyen Dermed ventet jeg i halvannen time før jeg fikk tatt et tog, og når jeg endelig fikk tatt et var det selvsagt det som tar 4 ganger så lang tid Heldigvis hadde sambo disket opp med middagen da jeg kom hjem Nå er det snart jobb igjen. Jobbhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. februar 2011 #772 Del Skrevet 27. februar 2011 NSB er noe dritt!! Håper dagen i dag blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2011 #773 Del Skrevet 27. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. februar 2011 #774 Del Skrevet 27. februar 2011 Håper denne dagen ble bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #775 Del Skrevet 28. februar 2011 Dagen i går var forsåvidt helt grei, når man jobber fra 12.30 til 19.30 er det ikke mye dag igjen, så var vel egentlig bare på jobb ---- Gjett hvem som forsov seg første dag etter vinterferien a? Åh, og jeg som skulle være flink. Har sent melding til læreren, sånn at hun vet at jeg kommer forsent iallefall. Nå må jeg snart komme meg avgårde, slik at jeg rekker time nr to. Typisk meg.. Jeg som aldri forsov meg før, nå kommer jeg så vidt opp av senga om morgnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 28. februar 2011 #776 Del Skrevet 28. februar 2011 Så kjedelig å forsove seg! Håper resten av dagen din har vært/er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 28. februar 2011 #777 Del Skrevet 28. februar 2011 Typisk å forsove seg første dagen ja. Men sånn skjer God mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. februar 2011 #778 Del Skrevet 28. februar 2011 Det er sånt som skjer I morgen går det bedre, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. februar 2011 #779 Del Skrevet 28. februar 2011 Du altså! Bare du kommer deg avgårde på torsdagen er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #780 Del Skrevet 1. mars 2011 Skole også jobb i dag, så blir nok ikke mye kg i dag eller... Har alt for mye å gjøre gitt. Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå