Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke alt for mye imot knebøy jeg, liker at det svir skikkelig under treninga :fnise: Så er det så fantastisk mye deiligere å være ferdig og føle seg flink :nigo:

Ferie er fantastisk :hjerte:

Nå fornyet jeg nettopp lånet mitt på biblioteket. Så morsomt at alt kan gjøres over nett nå :jepp: Prøvde å sjekke om det nærmeste bilblitektet kunne holde av Pan for meg også (da jeg må lese denne i ferien), men de hadde den visst ikke :klo: Da bli det bibliotekjakt i Oslo i morgen, jeg kan jo levere boka på hvilket jeg vil uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :nigo: Liker å høre sånt. Sammen med "Oi, du har virkelig gått ned du!" :fnise:

Jobben var greit nok i dag og. Jobbet med folk jeg liker, så da er egentlig alt greit (nå er det vel egentlig ingen jeg ikke liker på den jobben, men det er noen jeg ikke helt klarer å snakke ordentlig med) :) Når jeg kom hjem hadde sambo laget tortilini med soppesaus (laget på lett creme fraise) og hjemmelagede kyllingkjøttboller :sikle:

Nå venter senga. Skal opp til trening kl 10 i morgen også, før jeg møter skal på kaffe-date med en venninne i byen. Blir nok en koselig dag :)

:natti:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det :jepp:

God morgen :kaffekopp:

Bare hoster jeg, dermed blir treningen utsatt til i morgen, så jeg slipper å høre ut som en innrøyka 60-åring under treninga :ler:

Nå skal jeg gjøre meg istand, spise og prøve å rekke litt husarbeid hvis jeg orker, ellers skal jeg begynne ordentlig når jeg kommer hjem i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forkjølelsen er bare en fortsettelse på influensaen, så det er ikke noe nytt. Den er forsåvidt på vei til å forsvinne. Fiskemannensvenn og doc hjelper faktisk :nigo:

----

I går var jeg som sagt og møtte en venninne i byen. Vi var først en tur på biblioteket slik at jeg fikk lånt boka jeg må lese i ferien, så dro vi og spiste litt. Ble sittende lenge før vi dro på vindushopping. Koselig å få :skravle: litt :)

Da vi var på vindushopping ringte sambo og spurte om jeg ville være med på samme tog som han, var ikke helt sikker og sa han skulle ringe meg opp igjen. Da la jeg tlf fint i lomma, og når det hadde gått 15 min synes jeg tok forferdelig lang tid for sambo og få ringt, da jeg skulle sjekke tlf var den ikke i lomma mi mer. Gikk rundt til alle butikker og skranker og spurte, ingen hadde sett den. Ringte den også utallige ganger, men til slutt var den av (den hadde fult batteri). Så jeg er ganske sikker på at noen har stjålet den :kjefte:

Heldigvis er jeg smart nok til å ha mobilforsikring, og fikk svar fra forsikringsselskapet i dag. Jeg kan dra opp til forhandler med brevet og få ny tlf for 300 kr :nigo: Har ikke mye penger akkurat nå, så det passer dårlig, men jeg MÅ ha tlf.

Nå venter jeg bare på sambo, så skal jeg vandre og hente den :hoppe: Etterpå skal vi vaske og rydde hele leiligheten :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkluderer bare med at det var fint du fikk ny telefon allerede i dag jeg! Blir ikke så ofte vi ringes lenger (siden vi alltid prates her inne :fnise: ) men merket jeg plutselig fikk en kjempetrang til å ringe deg da du var telefonløs :ler:

Håper alt er bra med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Usj, lommetyveri er skikkelig ekkelt! Veldig godt du har forsikringer nå ja, så du slipper å bruke en masse penger på ny mobil :jepp:

Takk :nigo: Liker å høre sånt. Sammen med "Oi, du har virkelig gått ned du!" :fnise:

Ja, hvordan går det med det da? Når du målene dine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konkluderer bare med at det var fint du fikk ny telefon allerede i dag jeg! Blir ikke så ofte vi ringes lenger (siden vi alltid prates her inne :fnise: ) men merket jeg plutselig fikk en kjempetrang til å ringe deg da du var telefonløs :ler:

Håper alt er bra med deg! :klem:

:ler: Det er merkelig hvor mye man får lyst til å gjøre ting man ikke kan.

Alt er bra med meg vettu :) Med deg? :kose:

Usj, lommetyveri er skikkelig ekkelt! Veldig godt du har forsikringer nå ja, så du slipper å bruke en masse penger på ny mobil :jepp:

Ja, hvordan går det med det da? Når du målene dine? :)

Lommetyverier er fælt. Merket det jo ikke selv da, heldigvis. Ellers hadde jeg fått noia..

Jeg har vel egentlig ingen klare mål jeg :ler: Har ingen vekt hjemme eller noen ting. Vil ned en str eller to innen sommeren :jepp: Og vil føle meg fin i trange topper og bikini, så får vi se hvor langt jeg kommer :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du lever da :kose:

----

I dag har jeg vandret rundt i byen igjen, denne gangen med venninne N. Fikk beholde tlf min i dag da :ler: Det ble et mye lenger møte enn ventet, men vi hadde uendelig mye å snakke om. Sånn går det når jobb og skole tar opp mesteparten av tiden din, og du har 3 bestevenninner + noen gode venninner som må møtes :ler:

Jeg liker egentlig å være opptatt, og alltid være på farten :nigo: Livet er fint. Nå skal jeg vaske badet (ja, så sent, jeg orket nemlig ikke begynne før, og sambo er ikke hjemme før om minst en time) og lage middag: Kjøttpølser med brun saus og makaronistuing :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med bytur med N! :) Nesten rart vi ikke møtte på dere, men den byen er jo forholdsvis stor :lol:

Så flink du er å ta badevasken nå! Må ta den i morgen jeg, K har lagt seg så vil ikke begynne å skramle rundt nå :nei:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen er stor ja, og vi var egentlig bare sånn i nærheten av stasjon hele tiden :) Det blir liksom fort sånn når ingen egentlig har penger.

:ler: Om badet deres hadde sett ut som sånn vårt hadde du tatt det så fort som mulig du også.

Neida, så ille er det ikke, bare nesten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regnet med det! Så jo ikke etter dere heller da, for visste ikke at dere var der. Det pleier liksom å være litt folk på den stasjonen også da :lol:

Ja, skjønner! Greit å få det gjort da, og så lenge S ikke er hjemme før om en time passer det jo ypperlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør det, men om jeg faktisk skal rekke det må jeg komme meg opp av denne ufattelig deilige sofaen :ler:

1.. 2.. 3.. vask bad! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rent bad :strix: Og rent kjøkken faktisk, men det tok jeg i går. Vårrengjøringa er i gang, men den tar litt lenger tid enn jeg trodde, jeg har jo nesten ikke fritid :ler:

Åh! Gjett hvem som får hjem sur kjæreste pga nsb a? Sambo sto å venta på toget på det sporet det skulle gå fra, 30 sek før det skulle gå fikk han info om at det skulle gå fra et annet spor. Han rakk selvsagt ikke toget, og ble eller tilbudt taxi. Det takket han "fint" nei til da toget tar kortere tid. NSB altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...