Gjest Katee Skrevet 16. februar 2011 #721 Del Skrevet 16. februar 2011 You've got mail! God natt, skjønneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #722 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg så den Og svarte God natt Al, sov godt og drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. februar 2011 #723 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg ELSKER påskeegg! Men de hadde ikke fått dem enda der vi handla, og ikke der jeg jobber heller. Egentlig litt bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #724 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja de er fantastiske. Så de på narvesen i dag, men tror ikke de har kommet i butikken sambo jobber i helt enda, dermed tror jeg ikke han har de med hjem eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #725 Del Skrevet 17. februar 2011 Ble ingen påskeegg på meg i går Kanskje det egentlig er like greit Det ble nemlig kvikklunsj i stedet! Sånt er lov når man er syk I dag derimot føler jeg meg uendelig mye bedre. Er litt slapp, men hva annet kan man vente når man omtrent ikke har forlatt sofaen siden mandag ettermiddag , litt forkjøla og har en smule vondt i hodet. Ellers er jeg helt frisk Om ca en time kommer Envy, så drar vi på senteret å Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. februar 2011 #726 Del Skrevet 18. februar 2011 Håper du fortsatt føler deg bedre God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #727 Del Skrevet 18. februar 2011 Takk søte du Jeg er fortsatt bedre, ingen feber. Litt vondt i hodet og veldig forkjøla, men det går helt fint Så lenge jeg er kvitt feberen føler jeg meg som supermann ifohold til for to dager siden I dag skal jeg få rydda og vaska litt her Det har forfalt litt mens sambo har jobbet og jeg har vært syk. Så nå må jeg virkelig ta i et tak, så skal sambo hjelpe meg når han kommer hjem Skal vaske hele leiligheten grundi iløpet av neste uke, så er greit å tjyvstarte litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #728 Del Skrevet 18. februar 2011 Så godt at du blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. februar 2011 #729 Del Skrevet 19. februar 2011 til min beste venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #730 Del Skrevet 19. februar 2011 Så godt at du blir bedre til min beste venninne! Søta tilbake til bestevenninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #731 Del Skrevet 20. februar 2011 Fortsatt våken ja. Glad jeg bare skal på besøk til mine foreldre i morgen Hatt en fantastisk dag da. Vært ute med et vennepar stort sett hele dagen, var en tur på senteret, kjørte litt rundt og endte opp med å spise mat på et Thai-sted. Etterpå vanket øl og wiskey til guttene og iskaffe til jentene (hun andre skulle på nattevakt og jeg var ikke i humør til alkohol) Var vel ikke hjemme før i 23.00 tiden, ca 10 timer etter at vi møtte de Etterpå har jeg og sambo slått av både tv og data for å sitte å snakke. Han drakk vin og jeg te så satt vi mange timer og snakket om alt og ingenting Sånt er kos Nei nå skal jeg legge meg. Gjesper så tårene renner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #732 Del Skrevet 20. februar 2011 Spiser feite, sukkrede vafler til frokost Det må jo være lov en søndag innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 20. februar 2011 #733 Del Skrevet 20. februar 2011 Det er klart det er lov!! Søndager er til for å nytes! Høres ut som dere har hatt en koselig kveld/natt! Ha en kjempefin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. februar 2011 #734 Del Skrevet 20. februar 2011 Klart det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #735 Del Skrevet 20. februar 2011 I dag tok jeg og sambo bussen opp til mine foreldre slik at vi var der i halv 3 tiden. Der ble vi møtt av fantastisk salma-laks med rømmesaus, agurksalat og poteter Ble sittende i mange timer og drikke vin som etterhvert ble til kaffe og spilte rebusspill, med både foreldre og og min bror. Det ble også servert iskake Er så fantastisk glad for at jeg har et fint forhold til mine foreldre. Vi kan til tider like så godt dra opp dit som å dra ut med venner Nå er jeg så trøtt, så tror faktisk jeg skal kapitulere. Opp og trene kl 10 i morgen. Må få begynt på'n igjen nå, etter alt for lang pause pga sykdom Ellers venter det også jobb i morgen, litt deilig det også egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #736 Del Skrevet 21. februar 2011 Forsov meg litt jeg, sitter akkurat nå å spise et knekkebrød før trening. Men må straks komme meg avgårde. Første treningen etter en uke fri pga sykdom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2011 #737 Del Skrevet 21. februar 2011 Hørtes ut som dere hadde en kjempehyggelig dag hos foreldrene dine i går! Deilig å ha så godt forhold til foreldre! Lykke til på trening, du er så sprek, så det fikser du fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #738 Del Skrevet 21. februar 2011 Nå har jeg trent, spist, satt på en oppvaskemaskin og handla for hele uka. Drar på jobb om ca 40 min. Deilig å ha ferie, slik at jeg har tid til sånne ting når jeg står opp, og kan bruke resten av dagen til ting jeg har lyst til. Eller jobb som i dag Er en smule stiv etter treninga da, klarer ikke bøye meg. Tror instruktøren lurte på hvor mange knebøy det var mulig å utføre på 55 min Da får jeg iallefall faste lår da Det kan forsåvidt bli litt morsomt om jeg må løpe til toppen i mange bygårder uten heis i dag, for jeg har en liten følelse av at beina mine ser på det som umulig akkurat nå Deilig å være i gang igjen iallefall, og skal få til en time i morgen tidlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. februar 2011 #739 Del Skrevet 21. februar 2011 Så flink du har vært allerede i dag! Knebøy er helt forferdelig.. *grøss* Men da får du sikkert kjempefine, tighte lår ja! Håper du får en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. februar 2011 #740 Del Skrevet 21. februar 2011 Knebøy er fælt! Herlig med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå