Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sikle: Ja de er fantastiske. Så de på narvesen i dag, men tror ikke de har kommet i butikken sambo jobber i helt enda, dermed tror jeg ikke han har de med hjem eller :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen påskeegg på meg i går :sukk: Kanskje det egentlig er like greit :ler: Det ble nemlig kvikklunsj i stedet! Sånt er lov når man er syk :opplyser:

I dag derimot føler jeg meg uendelig mye bedre. Er litt slapp, men hva annet kan man vente når man omtrent ikke har forlatt sofaen siden mandag ettermiddag :fnise: , litt forkjøla og har en smule vondt i hodet. Ellers er jeg helt frisk :nigo: Om ca en time kommer Envy, så drar vi på senteret å :skravle: Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte du :kose:

Jeg er fortsatt bedre, ingen feber. Litt vondt i hodet og veldig forkjøla, men det går helt fint :) Så lenge jeg er kvitt feberen føler jeg meg som supermann ifohold til for to dager siden :ler:

I dag skal jeg få rydda og vaska litt her :husarbeid: Det har forfalt litt mens sambo har jobbet og jeg har vært syk. Så nå må jeg virkelig ta i et tak, så skal sambo hjelpe meg når han kommer hjem :) Skal vaske hele leiligheten grundi iløpet av neste uke, så er greit å tjyvstarte litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt våken ja. Glad jeg bare skal på besøk til mine foreldre i morgen :ler:

Hatt en fantastisk dag da. Vært ute med et vennepar stort sett hele dagen, var en tur på senteret, kjørte litt rundt og endte opp med å spise mat på et Thai-sted. Etterpå vanket øl og wiskey til guttene og iskaffe til jentene (hun andre skulle på nattevakt og jeg var ikke i humør til alkohol) :nigo: Var vel ikke hjemme før i 23.00 tiden, ca 10 timer etter at vi møtte de :skravle:

Etterpå har jeg og sambo slått av både tv og data for å sitte å snakke. Han drakk vin og jeg te så satt vi mange timer og snakket om alt og ingenting :rodmer: Sånt er kos :hjerte:

Nei nå skal jeg legge meg. Gjesper så tårene renner her :ler:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er lov!! :nigo: Søndager er til for å nytes!

Høres ut som dere har hatt en koselig kveld/natt! :hjerte:

Ha en kjempefin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok jeg og sambo bussen opp til mine foreldre slik at vi var der i halv 3 tiden. Der ble vi møtt av fantastisk salma-laks med rømmesaus, agurksalat og poteter :sikle: Ble sittende i mange timer og drikke vin som etterhvert ble til kaffe og spilte rebusspill, med både foreldre og og min bror. Det ble også servert iskake :nigo: Er så fantastisk glad for at jeg har et fint forhold til mine foreldre. Vi kan til tider like så godt dra opp dit som å dra ut med venner :fnise:

Nå er jeg så trøtt, så tror faktisk jeg skal kapitulere. Opp og trene kl 10 i morgen. Må få begynt på'n igjen nå, etter alt for lang pause pga sykdom :) Ellers venter det også jobb i morgen, litt deilig det også egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov meg litt jeg, sitter akkurat nå å spise et knekkebrød før trening. Men må straks komme meg avgårde. Første treningen etter en uke fri pga sykdom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som dere hadde en kjempehyggelig dag hos foreldrene dine i går! Deilig å ha så godt forhold til foreldre! :klem:

Lykke til på trening, du er så sprek, så det fikser du fint! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent, spist, satt på en oppvaskemaskin og handla for hele uka. Drar på jobb om ca 40 min. Deilig å ha ferie, slik at jeg har tid til sånne ting når jeg står opp, og kan bruke resten av dagen til ting jeg har lyst til. Eller jobb som i dag :ler:

Er en smule stiv etter treninga da, klarer ikke bøye meg. Tror instruktøren lurte på hvor mange knebøy det var mulig å utføre på 55 min :fnise: Da får jeg iallefall faste lår da :) Det kan forsåvidt bli litt morsomt om jeg må løpe til toppen i mange bygårder uten heis i dag, for jeg har en liten følelse av at beina mine ser på det som umulig akkurat nå :ler: Deilig å være i gang igjen iallefall, og skal få til en time i morgen tidlig også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært allerede i dag! :jepp:

Knebøy er helt forferdelig.. *grøss* Men da får du sikkert kjempefine, tighte lår ja! ;)

Håper du får en fin dag på jobb! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...