Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gjør nok det. Denne gangen har jeg nemlig ikke noe valg :ler: Jeg er jo utslitt bare etter at jeg har reist meg opp fra sofaen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RASTLØS!!!! :bond:

Orker ikke gjøre noen ting. Burde vært i butikken å kjøpt nesespray, men har ringt sambo og bedt han ta med hjem fra jobb. Så da får jeg ligge her å vente da. Han er sikkert ikke hjemme før 17.00 :sukk:

Nei, nå er jeg sytette. Fy Inwe :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte dere er :kose:

Nå kom sambo hjem med nesespray og den nye grandisen, jeg skulle egentlig lage honning-marinerte-kyllingfileer i dag, men han regnet med at jeg ikke orket :rodmer: Søte sambo, nå har jeg fått beskjed om å bli sittende så fikser han ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk. Nå har jeg tilogmed ringt sjefen. Han har ordnet med en annen til å jobbe i morgen slik at jeg bare kan ligge i ro og bli frisk. Trenger en sykemelding for å få sykepenger da, men det tror jeg skal ordne seg fint i morgen :ler:

Dermed: Ingen skole og ingen jobb i morgen. Så blir jeg helt frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå skal jeg snart komme meg avgårde til legevakta, slik at jeg får sykepenger for i dag. Så knøyt det seg plutselig i magen, jeg hater sykehus, jeg hater leger. Og tenk om jeg ikke har feber lenger? Tenk om jeg ikke får sykemld.. Åh. Hater når hodet mitt blir sånn her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint :) Som alltid :ler::klem:

Er ferdig der nå. Fikk sykemld tilogmed fredag, så da blir det ikke jobb før på mandag. Deilig egentlig :jepp: Feberen har gått ned også, ligger på 37,5 nå og det er jo nesten ingenting :nigo: Regner med at jeg er så og si frisk til i morgen (iallefall feberfri, halsen tar nok litt lenger tid) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Slappe av ja, det er nok bare fornavnet. Sovnet på sofaen og sov i 4 timer :daane: Håper jeg får sove til kvelden :ler:

Glad jeg har fri i morgen iallefall. Eneste jeg skal er på :skravle: - date med Envy :)

Ellers venter jeg veldig på sambo. Han er på jobb. Jeg kjeder meg. Jeg skal lage middag i dag, forsatt slapp. Det blir nok pølser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Haha, ble du inspirert av pølsetråden eller? :fnise:

Jeg gjorde også, og skulle lage makaroni- og pølsegrateng, men så ble middagen sjokolade :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nei, vi skulle ha pølser i dag uansett, siden vi egentlig skulle jobbe til 22.00 i dag begge to. Dermed blir det lettere, men skal ikke si at den frista meg litt uansett :sjenert:

Sjokolade til middag? :hakeslepp: FANTASTISK! Håper jeg har hinta nok til sambo slik at han kommer hjem med påskeegg, de er nemlig i butikkene igjen! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...