Envy Skrevet 15. februar 2011 #701 Del Skrevet 15. februar 2011 *formaner om at nå må du huske å holde deg i ro i dag, slik at du er frisk til torsdag!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #702 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg gjør nok det. Denne gangen har jeg nemlig ikke noe valg Jeg er jo utslitt bare etter at jeg har reist meg opp fra sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. februar 2011 #703 Del Skrevet 15. februar 2011 Så kjedelig å være syk God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #704 Del Skrevet 15. februar 2011 RASTLØS!!!! Orker ikke gjøre noen ting. Burde vært i butikken å kjøpt nesespray, men har ringt sambo og bedt han ta med hjem fra jobb. Så da får jeg ligge her å vente da. Han er sikkert ikke hjemme før 17.00 Nei, nå er jeg sytette. Fy Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. februar 2011 #705 Del Skrevet 15. februar 2011 God bedring, snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. februar 2011 #706 Del Skrevet 15. februar 2011 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #707 Del Skrevet 15. februar 2011 Søte dere er Nå kom sambo hjem med nesespray og den nye grandisen, jeg skulle egentlig lage honning-marinerte-kyllingfileer i dag, men han regnet med at jeg ikke orket Søte sambo, nå har jeg fått beskjed om å bli sittende så fikser han ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. februar 2011 #708 Del Skrevet 15. februar 2011 God bedring, skjønneste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #709 Del Skrevet 15. februar 2011 Takktakk. Nå har jeg tilogmed ringt sjefen. Han har ordnet med en annen til å jobbe i morgen slik at jeg bare kan ligge i ro og bli frisk. Trenger en sykemelding for å få sykepenger da, men det tror jeg skal ordne seg fint i morgen Dermed: Ingen skole og ingen jobb i morgen. Så blir jeg helt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #710 Del Skrevet 16. februar 2011 Åh, nå skal jeg snart komme meg avgårde til legevakta, slik at jeg får sykepenger for i dag. Så knøyt det seg plutselig i magen, jeg hater sykehus, jeg hater leger. Og tenk om jeg ikke har feber lenger? Tenk om jeg ikke får sykemld.. Åh. Hater når hodet mitt blir sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. februar 2011 #711 Del Skrevet 16. februar 2011 Håper du er kommet deg avgårde! Legevakte er jo bare rett borti svingen for der du bor! Det går nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #712 Del Skrevet 16. februar 2011 Det gikk fint Som alltid Er ferdig der nå. Fikk sykemld tilogmed fredag, så da blir det ikke jobb før på mandag. Deilig egentlig Feberen har gått ned også, ligger på 37,5 nå og det er jo nesten ingenting Regner med at jeg er så og si frisk til i morgen (iallefall feberfri, halsen tar nok litt lenger tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 16. februar 2011 #713 Del Skrevet 16. februar 2011 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. februar 2011 #714 Del Skrevet 16. februar 2011 Godt du er sykemeldt! Viktig å ta vare på seg selv Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. februar 2011 #715 Del Skrevet 16. februar 2011 Så deilig, da slipper du å stresse og kan bare slappe av og bli frisk! Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. februar 2011 #716 Del Skrevet 16. februar 2011 Husk å slappe godt av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #717 Del Skrevet 16. februar 2011 Slappe av ja, det er nok bare fornavnet. Sovnet på sofaen og sov i 4 timer Håper jeg får sove til kvelden Glad jeg har fri i morgen iallefall. Eneste jeg skal er på - date med Envy Ellers venter jeg veldig på sambo. Han er på jobb. Jeg kjeder meg. Jeg skal lage middag i dag, forsatt slapp. Det blir nok pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 16. februar 2011 #718 Del Skrevet 16. februar 2011 Haha, ble du inspirert av pølsetråden eller? Jeg gjorde også, og skulle lage makaroni- og pølsegrateng, men så ble middagen sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. februar 2011 #719 Del Skrevet 16. februar 2011 Sjokolademiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #720 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, vi skulle ha pølser i dag uansett, siden vi egentlig skulle jobbe til 22.00 i dag begge to. Dermed blir det lettere, men skal ikke si at den frista meg litt uansett Sjokolade til middag? FANTASTISK! Håper jeg har hinta nok til sambo slik at han kommer hjem med påskeegg, de er nemlig i butikkene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå