Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, Inwe!

Legger igjen et lite spor midt i mattestria!

Ha en god dag! :nigo:

Bra du tar deg tid til meg også, midt i stria :nigo:

Åh, sånn moccapuddin kjøpte vi på bondens marked sist også. Den er god, den! :sikle:

Håper du våkner opp etterhvert, da. Ønsker deg en god arbeidsdag :)

Den er fantastisk god, spist opp begge pakkene allerede :sjenert:

I går våkna jeg egentlig aldri, men var både på skole og personalmøte. Hva jeg husker er en annen ting :ler: Sov også mye på toget egentlig (kjørte jo tog hele 4 ganger i går).

Så flink du er å stå på på sats! :jepp: Over nyttår kan det hende jeg slenger meg på! :hoppe: Bare vente å se litt an vakter og sånt noe!

:klem:

Ja, bli med! Ble ikke gruppetime i går da, siden jeg hadde glemt at jeg skulle på personalmøtet. Vil gjerne ha selvskap iallefall :Nikke:

Håper du er hjemme og i seng :klemmer:

Jeg er hjemme iallefall, men det var jeg ikke da du sendte den. Var ikke i seng for over 12 i går :hakeslepp: Er overraskende våken i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåh, det er liv, hester og elefanter i tråden min :strix:

Søtinger!

----

Det har skjedd veldig lite i dag, har vært på skolen og trening. Er veldig skolelei for tiden.. har egentlig masse lekser jeg burde henge fingrene i. Skulle levert en engelsk "eksamen" (altså eksamensoppgaver fra andre år, som vi øver på) i morgen, men tror jeg sier i fra til læreren at jeg ikke har rukket det. Er for sliten, og må bruke morgendagen og torsdagen på å øve på engelsk fremføring til fredagen (gruppa mi skal øve på engelsk muntlig eksamen nemlig, forran læreren og greier). Også må jeg gjøre en matteprøve.. Og det SKAL jeg gjøre altså!

Treningen i dag var Zumba. Så fantastisk morsomt og slitsomt. Skikkelig trening liksom, lo meg gjennom timen og var utslitt etterpå. Akkurat sånn det skal være :nigo:

Nei, jeg lovte meg selv og være i seng senest 23.00 og det er en halvtime siden..

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg er så sliten i dag, så det ble ingen trening. Sovna på armen til sambo mens vi så på simpsons istad :ler:

Nå sitter jeg henslengt i sofaen og stirrer i macen, mens han spiller DS. Noen som har noe tips til noe godt, søtt og sunt? Jeg har så utrolig søtsug, men prøver jo å være sunn og sånn :sukk: Jeg vil ha kake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å forsyne seg, jeg og sambo har spist oss kvalme og halve kaka er igjen. Ta til det er tomt, så jeg ikke forspiser meg i morgen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om en av dere søtinger kunne hjulpet meg litt? Jeg trenger nye vintersko, men finner ingen i butikkene jeg leter :sukk: Så tenkte jeg skulle se litt på nett, men jeg handler så sjelden på nett. Tips om fine sko på nett, som ikke koster all verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brandos er jo forferdelig dyrt da. Jeg er fryktelig flink til å unne meg selv ting, men selv jeg ville ikke handlet der.

Har dessverre ikke noen tips til deg Inwe, annet enn om du er villig til å vente to mnd før du får varen. isåfall kan du ta en titt på howcool.com. De har sinnsykt billige sko, ikke så veldig dyr frakt, også sender de som gave så du slipper unna toll og moms ;)

Når det gjelder sunt og søtt, stemmer jeg også for frukt. Selv om frukt visstnok også er "usunt" i form av at fruktsukker ogsa unektelig er sukker :ler: Men så absolutt, en banan er veldig mange ganger sunnere enn en sjokolade ;)

Nå skal jeg gå å legge meg og lese i Sunniva :nigo: Orker ikke skrive i min egen bok i kveld :ler:

:klem:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...