Gå til innhold

En start på noe nytt

Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke mobil som har fb på mobil :klø: Eller, jeg tror ihvertfall ikke det, må vel ha internett for at det skal funke, eller? Jeg har ganske ny mobil altså :sjenert: Jeg er bare så fryktelig lite mobilteknisk av meg, bruker mobilen til å ringe og sende melder jeg :ler:

Så bra at du og C har hatt en hyggelig dag Inwe! :) Jeg vil også gjerne ta en kaffe (eller vann for min del) en dag :jepp: Jeg lovte jo å møte han samboeren din en dag for en av våre lange, filosofiske samtaler, også skulle jeg egentlig møte M og min C-venninne, men jeg får ikke tid til noenting jeg :riste: Sånn er det når man er så lat at man ikke orker møte noen før/etter jobb en dag. Men men, det kommer vel roligere tider :) Sier ifra når jeg har noe planlagt fri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok FB på mobilen din du også Envy og for deg er det vel relativt trygt, du er jo ikke akkurat et fyllesvin :ler:

Prioriter meg fremfor S da, S er nemlig skikkelig kjedelig, jeg lover deg. Han sitter å spiller nå liksom, og "må bare" før han kan finne på noe med meg! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har vel sikkert det ja, et sted inni der :ler: Ja, for meg er det trygt som banken :happy:

:opplyser: Men i kveld har jeg skeiet ut med TO glass vin! :jepp:

Haha, det er notert ;)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, TO glass? Nå må du jammen roe litt ned på denne drikkinga unge dame :opplyser:

:ler:

----

Jeg føler meg flink. Hadde skikkelig problemer med å komme meg ut av senga i dag, men har tatt på meg treningstøyet. Nå står nemlig SATS og core på timeplanen, etterpå blir det antaglig litt kondis også.. Om jeg orker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink. Ble bare core og 10 min på steppemaskin før jeg løp hjem for å dra med meg sambo på messa Envy snakket om i sin dagbok.

-----

Nå har jeg litt dårlig samvittighet og har meldt meg på gruppetimer mandag, tirsdag, onsdag og torsdag neste uke (resten av uka jobber jeg nemlig), selvfølgelig styrke og kondis annenhver dag. Så nå skal det bli fart i sakene ja :ler:

Messe var forsåvidt kjempegøy. Fantastisk mye fint å se på i hjem og hobby lokalet. Også var bondens marked der, så vi brukte jo alt for mye penger :sjenert: Vi kjøpte blandt annet en rar grønsakskutter du tilogmed kan lage din egen pommesfrites med, så nå blir den mye sundere utover.

Nå lager jeg medisterkaker med mandelpoteter og brun saus til :sikle: Da kommer nok julestemninga frem ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig farlig å sitte på kg, sånn matmessig altså :opplyser:

Nå skal vi kose oss med moccapudding fra bondens marked. Sambo skal bare koke kaffe først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har også sånn grønnsakskutter som man kan lage alt mulig rart med. Den ligger i deler i skapet og venter på at jeg skal ønske meg gulrøtter julienne :sjenert:

Ha en fin uke! :kaffekopp: til mandagsmorgenen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den frem, den er jo genial :nigo:

KAFFE, det tror jeg virkelig jeg trenger i morgen tidlig. Jeg får nemlig ikke sove i natt :sukk: Jeg som alltid får sove, i morgen er det jo tidlig skole OG personalmøte med jobben..

Sitter her å drikke sove og beroligene te som egentlig er kjøpt inn til sambo, han hadde nemlig problemer med å sovne helt til han sluttet å røyke :jepp:

Neinei, skal kaste i meg teen og prøve å finne senga på nytt.. Skal opp 07.00 i morgen :sukk:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Så trøtt som jeg er nå har jeg ikke vært på mange år, også skal jeg på skolen og ha alt for mange timer :Gjesp:

Nå vet jeg iallefall hva jeg skal finne på mellom skole og personalmøte (vært litt usikker siden jeg må ta samme tog hjem fra skolen som til møtet..), nemlig: :veslejenta:

Ha en fantastisk mandag dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånn moccapuddin kjøpte vi på bondens marked sist også. Den er god, den! :sikle:

Håper du våkner opp etterhvert, da. Ønsker deg en god arbeidsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er å stå på på sats! :jepp: Over nyttår kan det hende jeg slenger meg på! :hoppe: Bare vente å se litt an vakter og sånt noe!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...