Envy Skrevet 20. november 2010 #281 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har ikke mobil som har fb på mobil :klø: Eller, jeg tror ihvertfall ikke det, må vel ha internett for at det skal funke, eller? Jeg har ganske ny mobil altså Jeg er bare så fryktelig lite mobilteknisk av meg, bruker mobilen til å ringe og sende melder jeg Så bra at du og C har hatt en hyggelig dag Inwe! Jeg vil også gjerne ta en kaffe (eller vann for min del) en dag Jeg lovte jo å møte han samboeren din en dag for en av våre lange, filosofiske samtaler, også skulle jeg egentlig møte M og min C-venninne, men jeg får ikke tid til noenting jeg Sånn er det når man er så lat at man ikke orker møte noen før/etter jobb en dag. Men men, det kommer vel roligere tider Sier ifra når jeg har noe planlagt fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 20. november 2010 Man får til de utroligste ting i fylla:jepp: Jeg oppdaterer også FB sjelden, men er aktiv på twitter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Dobbel gitt! Endret 20. november 2010 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 20. november 2010 Du har nok FB på mobilen din du også Envy og for deg er det vel relativt trygt, du er jo ikke akkurat et fyllesvin Prioriter meg fremfor S da, S er nemlig skikkelig kjedelig, jeg lover deg. Han sitter å spiller nå liksom, og "må bare" før han kan finne på noe med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. november 2010 #285 Del Skrevet 20. november 2010 Haha, jeg har vel sikkert det ja, et sted inni der Ja, for meg er det trygt som banken :happy: Men i kveld har jeg skeiet ut med TO glass vin! Haha, det er notert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #286 Del Skrevet 20. november 2010 Oi! Fyllesvinet Envy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. november 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 21. november 2010 Oi, TO glass? Nå må du jammen roe litt ned på denne drikkinga unge dame ---- Jeg føler meg flink. Hadde skikkelig problemer med å komme meg ut av senga i dag, men har tatt på meg treningstøyet. Nå står nemlig SATS og core på timeplanen, etterpå blir det antaglig litt kondis også.. Om jeg orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #288 Del Skrevet 21. november 2010 Så flink du er da, Inwe. Jeg bare sløver på sofaen i dag (som i går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. november 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 21. november 2010 Flink og flink. Ble bare core og 10 min på steppemaskin før jeg løp hjem for å dra med meg sambo på messa Envy snakket om i sin dagbok. ----- Nå har jeg litt dårlig samvittighet og har meldt meg på gruppetimer mandag, tirsdag, onsdag og torsdag neste uke (resten av uka jobber jeg nemlig), selvfølgelig styrke og kondis annenhver dag. Så nå skal det bli fart i sakene ja Messe var forsåvidt kjempegøy. Fantastisk mye fint å se på i hjem og hobby lokalet. Også var bondens marked der, så vi brukte jo alt for mye penger Vi kjøpte blandt annet en rar grønsakskutter du tilogmed kan lage din egen pommesfrites med, så nå blir den mye sundere utover. Nå lager jeg medisterkaker med mandelpoteter og brun saus til Da kommer nok julestemninga frem ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. november 2010 #290 Del Skrevet 21. november 2010 Og der ble jeg sulten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 21. november 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 21. november 2010 Det er egentlig farlig å sitte på kg, sånn matmessig altså Nå skal vi kose oss med moccapudding fra bondens marked. Sambo skal bare koke kaffe først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 21. november 2010 #292 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg har også sånn grønnsakskutter som man kan lage alt mulig rart med. Den ligger i deler i skapet og venter på at jeg skal ønske meg gulrøtter julienne Ha en fin uke! til mandagsmorgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. november 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 22. november 2010 Ta den frem, den er jo genial KAFFE, det tror jeg virkelig jeg trenger i morgen tidlig. Jeg får nemlig ikke sove i natt Jeg som alltid får sove, i morgen er det jo tidlig skole OG personalmøte med jobben.. Sitter her å drikke sove og beroligene te som egentlig er kjøpt inn til sambo, han hadde nemlig problemer med å sovne helt til han sluttet å røyke Neinei, skal kaste i meg teen og prøve å finne senga på nytt.. Skal opp 07.00 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. november 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 22. november 2010 God morgen :kaffekopp: :kaffekopp: Så trøtt som jeg er nå har jeg ikke vært på mange år, også skal jeg på skolen og ha alt for mange timer Nå vet jeg iallefall hva jeg skal finne på mellom skole og personalmøte (vært litt usikker siden jeg må ta samme tog hjem fra skolen som til møtet..), nemlig: Ha en fantastisk mandag dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 22. november 2010 #295 Del Skrevet 22. november 2010 God morgen, Inwe! Legger igjen et lite spor midt i mattestria! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #296 Del Skrevet 22. november 2010 Åh, sånn moccapuddin kjøpte vi på bondens marked sist også. Den er god, den! Håper du våkner opp etterhvert, da. Ønsker deg en god arbeidsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 22. november 2010 #297 Del Skrevet 22. november 2010 Så flink du er å stå på på sats! Over nyttår kan det hende jeg slenger meg på! Bare vente å se litt an vakter og sånt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. november 2010 #298 Del Skrevet 22. november 2010 Trenger du en ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 22. november 2010 #299 Del Skrevet 22. november 2010 Håper du er hjemme og i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. november 2010 #300 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Endret 23. november 2010 av Envy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå