Gjest Katee Skrevet 19. november 2010 #261 Del Skrevet 19. november 2010 God helg, Inwe! ( nysgjerrig på det nicket ditt...Det er liksom litt...Inge, når jeg sier det høyt! :klø: ) Al satser på at Inwe er Tolkien-relatert! Har jeg rett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 20. november 2010 Hmm, hvorfor har jeg hatt samfunnsfag fra før når du ikke har hatt det Envy? Jeg tror uansett jeg slutter i faget på skolen, så får jeg tenke på om jeg vil ta eksamen når den tid kommer Den sangen vekker endel minner, det var jo forsåvidt en morsom vinter da Al har nok rett når det gjelder nicket mitt Sequax, det har med alver å gjøre, ikke Inge God helg til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har hatt en slitsom helg så langt. Helgen min startet nemlig på torsdagen, da jeg var på quiz og fikk gratis øl av jobben. Hvem skulle trodd at 4500kr fordelt 12 mennesker skulle føre til så mye alkohol. Jeg var regelrett drita Og jeg snakka om så mye tull med jobbmennesker, så kan ikke si jeg gleder meg til neste jobbdag som heldigvis ikke er før fredag Planen min var jo å ta siste toget hjem, men jeg ble sovende hos en annen venninne som jeg overtalte til å bli med på byen Gårsdagen ble brukt på sofaen frem til jeg skulle på jentekveld på byen. Kan jo si det ble en kort kveld, en cider og en halv øl etterpå satt jeg på toget hjem Nå skal jeg prøve å se ut som et menneske igjen, skal nemlig ut å møte ei venninne nå Ha en fortreffelig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. november 2010 #264 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg vet ikke? Tror ikke vi hadde samf på GK? ikke andreåret heller? :klø: Hmm.. Eller JO! Jeg hadde jo hatt samf, men siden jeg skulle inn på den skolen som jeg skal (som forlanger samf, norsk og engelsk) så ville jeg forbedre den 4 eller 5 jeg hadde Stemmer det, det hadde jeg glemt. Hadde ikke samf på den skolen du går på nå jeg. Høres ut som en hyggelig kveld da. Så på face i går at du var ute. Ble nesten litt snurt for at ingen inviterte meg Men det er greit, du vet jo hva jeg hadde svart uansett Du får hygge deg ute med C da (regner med at det er C? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #265 Del Skrevet 20. november 2010 Innom og ønsker deg en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 20. november 2010 #266 Del Skrevet 20. november 2010 Hallo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #267 Del Skrevet 20. november 2010 Ute og ute Envy, var så sliten fra dagen før at jeg to 00.21 toget hjem, jeg dro altså når de andre gikk ut på byen Det var forsåvidt R sin jentekveld selvom den var hos J, antaglig derfor du ikke var invitert. De hadde jo tilogmed glemt N , men hun kom allikevel da. Hadde det kjempefint med C, som alltid Om du har tid vil jeg gjerne ta en med deg snart også? Takktakk Al, jeg har hatt en slapp og fin lørdag, der da? Ute å rangler på byen i kveld? WIND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. november 2010 #268 Del Skrevet 20. november 2010 Slappe lørdager er av og til de beste! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 20. november 2010 De er det. God mat, film, samboarmkrok og smørbukk Husker når man følte seg patetisk om man ikke drakk på en lørdagskveld jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. november 2010 #270 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, kjære vene. Jeg var ikke sånn veldig lenge, men det var da en periode det og. Nå synes jeg drikking er morsommere hvis man ikke gjør det så innmari ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 20. november 2010 Enig i den. Synes forsåvidt jeg har drukket alt for mye i det siste. Tror kanskje jeg har vært ute 3 ganger denne mnd, det er nesten hver helg det Desember skal nok bli litt roligere på det planet. Håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2010 #272 Del Skrevet 20. november 2010 Yess, den perioden er ikke helt glemt. Glad den var over før jeg fikk facebook. Tenk alle de tragiske statusoppdateringene det ville ført med seg. Ser nok av dem fra lillesøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #273 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg hadde facebook i min sånn periode for å ikke snakke om under folkehøyskole året :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #274 Del Skrevet 20. november 2010 Takktakk Al, jeg har hatt en slapp og fin lørdag, der da? Ute å rangler på byen i kveld? Nei, jeg har slappis-kveld i dag. Noe redusert pga forkjølelse og sparer penger til ferien. Gomler på masse usunn mat og greier Tenkte levra mi skulle få litt pusterom Yess, den perioden er ikke helt glemt. Glad den var over før jeg fikk facebook. Tenk alle de tragiske statusoppdateringene det ville ført med seg. Ser nok av dem fra lillesøss Jeg hadde facebook i min sånn periode for å ikke snakke om under folkehøyskole året :dåne: Jeg har det sånn NÅ og jeg er eldre enn alle dere! Og FB på mobil er direkte livsfarlig!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2010 #275 Del Skrevet 20. november 2010 Heldigvis varer ikke gamle statusoppdateringer på fb for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2010 #276 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har det sånn NÅ og jeg er eldre enn alle dere! Og FB på mobil er direkte livsfarlig!! :dåne: Åh, jeg vil finne en måte å slå av fb på mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #277 Del Skrevet 20. november 2010 Heldigvis varer ikke gamle statusoppdateringer på fb for alltid Nei da, de slettes påfølgende morgen. Eller påfølgende mandag hvis man skulle ha glemt at de var blitt lagt ut Åh, jeg vil finne en måte å slå av fb på mobil! Jeg hadde en periode der internett ikke fungerte på mobben. Den lykkligste FB-perioden min på lange tider Men etter at jeg kom på KG har jeg vært mindre på fb (heldigvis). Får ut mine frustrasjoner her i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. november 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 20. november 2010 FB på mobil er rett og slett farlig til tider, men jeg bruker det da gjevnlig allikevel Heldigvis tenkte jeg ikke på det på torsdagen, da jeg faktisk trodde mobilen min (som jeg hadde i lomma) hadde forsvunnet halve kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 20. november 2010 #279 Del Skrevet 20. november 2010 Ja, det funker litt bedre å slenge dem ut her Foretrekker virkelig å ikke dele alt på fb, og etter at jeg kom hit oppdaterer jeg bare fb 1 gang i uka ca. Glemmer litt vekk fb egentlig. Savner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. november 2010 #280 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg syns det er merkelig hvor fantastisk god man blir på ting i fylla. Jeg klarer å oppdatere status på FB på mobilen (selv om jeg hadde fjernet bokmerke, applikasjonen, måtte logge inn på alternativ måte osv), komme meg forbi vaktene selv om jeg er sørpefull, bestille nok en drink, men jeg klarer ikke å gi riktig mobilnr til en fyr :klø: Mitt eget! Som jeg har hatt i sikkert ti år! Det var nok en mening med det (Bare uflaks at han klarte finne fram til riktig nr likevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå