Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalkunsnitzel med fullkornsris og salat. Sweet chillysaus til

Gjest Gjest
Skrevet
Kylling i vin med en rest focaccia fra fryseren til.

Kylling i vin er godt :) Jeg lurer på hva slags variant du lagde, jeg er alltid klar for å variere litt... Du trenger ikke ramse opp hele oppskriften, bare jeg får de viktigste ingrediensene :fnise:

Som et bytte kan jeg fortelle at denne var veldig god. Jeg kortet forresten ned steketiden i ovnen til ca en halvtime(stekte to kyllinglår), brukte butter beans/limabønner som hadde vært kokt og nedfryst og friske tomater.

Skrevet

Kanskje noe så ufint som take-away?

Skrevet

Lurer på om jeg skal prøve meg på å lage fiskekaker i dag... Av billig seifilet, med løk, hvitløk og chili i. Ved siden av tror jeg at jeg skal ha ris og wokede grønnsaker. Eller pitabrød.

Skrevet

Sennepskylling med colcannon.

Gjest nextlife
Skrevet

Biff stroganoff med mandel/søtpotetmos, rømmeklatt, finhakkete rødbeter og sylteagurk.

Skrevet

Gryte med kikerter, gulrot, squash, løk, spisskummen, cayenne m.m. Bulgur til.

Skrevet

I dag skal vi ha ovnsbakt torsk med grønn saus, poteter og salat.

Gjest Gjest
Skrevet

Stekt kaldrøkt makrell med poteter og rømme. Og noe grønnsaker.

Skrevet

I går spiste jeg uerfilet med poteter, smeltet smør og flatbrød til. I dag skal jeg ha potetball med stekt flesk og kålrot til.

Skrevet

Kyllingfilet marinert med hvitløk, basilikum og sitron som jeg grillet i ovnen. Marinert sopp og restene av blomkålpureen fra i går. Aldeles nydelig :jepp:

Gjest Eurydike
Skrevet

Ingenting går som planlagt her for tiden, så i dag ble det en enkel pasta: fullkornsspaghetti, tomater, squash, pinjekjerner og parmesandryss.

Skrevet

Asiatisk laks med salat og teriyakisaus fra Zenzi by Realfood. De har utsalg rett ved der jeg bor, genialt når jeg trenger noe sunt, men ikke orker å lage mat selv.

Skrevet

I dag ble det bare pitapizza. Er utrolig matlei etter påsken, ingenting frister.

Gjest Gjest
Skrevet
Stekt kaldrøkt makrell med poteter og rømme. Og noe grønnsaker.

Det var godt! Men ganske salt, og det lukter helt annerledes enn det smaker!

I morgen blir det nok noe med kikerter. Kanskje en vegetarisk bulgur-greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...