Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pitapizza med tomatsaus, pølse, paprika, mais, løk og ost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gryte med laks og reker og ris til. Var godt med litt lettere mat etter tre dager med lam!

Skrevet

Hjemmelaga pizza med biffstrimler, mais, tomatsaus, pepperoniskinke, løkpulver og mozarella ost.

Skrevet (endret)

I dag ble det tomatsaus med karbonadedeig, soltørkede tomater, chorizo, ricotta og fløte og fullkornspasta til også mozarella over. Ved siden av hadde jeg en salat med forskjellige typer salater, jordbær, appelsin, avocado og mozarella.

Endret av *Enigma*
Skrevet

Enkel forrett av nybakt fougasse (med urter og oliven) med hjemmelaget aïoli. Lammestek med rødvinsaus, hasselbackpoteter, glaserte gulrøtter, sukkererter og neper. Sjokolade/appelsinkake med appelsinsalat og pisket krem til dessert.

Skrevet

I dag blir det fåresteik, noe jeg gleder meg til, for verten er veldig flink til å lage mat.

Gjest Gjest
Skrevet

I dag blir det gulrotsuppe med røde linser, ingefær, hvitløk og spisskummen. Enkelt sammenliknet med hva andre spiser i dag, men vi har spist så mye mektig i det siste at jeg har lyst på noe uten kjøtt...

Gjest Eurydike
Skrevet

-Bruschetta av italiensk landbrød med topping av grillet paprika og ansjos.

-Lammegryte med rødvin, balsamico og frisk rosmarin. Tilbehør blir braisert bladspinat og mandelpotetmos med trøffelolje og parmesan.

-Daddel- og valnøttkake med en kule vaniljeis og krydret salat av appelsin og blodappelsin.

Gjest Sille
Skrevet

Her blir det enkelt og greit: marinerte kyllingvinger servert med en salat bestående av ruccola, tomat, pinjekjerner, gulrøtter, rødløk og fetaost. Har enda ikke bestemt meg om det blir råstekte poteter eller fullkornsris til.

Skrevet

Vi skal ha grønnsaksuppe i dag. Ingen typisk 1. påskedag-middag, men vi gjorde unna de litt tidligere i påska, så godt med noe lett nå!

Skrevet

Salat med kyllingfilet, avocado, jordbær, appelsin, pinjekjerner, mozarella, asparges og basilikum.

Skrevet

Stekte røkte middagspølser med potetmos. Sitrofromasj og sjokolademousse til dessert.

Skrevet

I dag fikk vi rester hos svigermor. Hun er verdens beste, men er ikke så flink til å lage mat dessverre, så det ble en pølse på fergen på vei hjem også.

Skrevet

Stekt laks med kokte poteter og brokolli.

Gjest Faerie
Skrevet

Toro tomatsuppe med makaroni og soddboller fra Inderøy Slakteri.

Skrevet

I dag blir det rester av gårdagens lammestek og tilbehør.

Skrevet

I dag blir det svinestek hos mamma og pappa. Gleder meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...