Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herby lamb cobbler, men med en liten vri. Hadde lammeribber i fryseren som jeg ville bruke opp, så jeg bruker dem i stede for filet. Regner med at det blir bra, siden gryta skal koke lenge. Det lukter i alle fall nydelig, så vi får håpe det smaker like godt :)
Gjest Eurydike
Skrevet

Fullkornsspaghetti i sterk tomatsaus med grillet aubergine, kalamataoliven og ansjos. Med parmesandryss.

Skrevet

Fransk løk- og rødbeteterte med pepperrotkrem, salat til.

Skrevet

I dag blir det spaghetti med kjøttsaus. Ingen fiksfakserier.

Skrevet

I dag blir det et eller annet fra varmedisken på Meny som kan taes med på bussen. Skal på påskeferie i dag :)

Gjest Eurydike
Skrevet

Lettsaltet torsk med rødbeter, bacon og kapers. Mandelpotet- og sellerirotpuré ved siden av.

Gjest Gjest
Skrevet

Karrikylling etter 70-tallsoppskrift med ris kokt med spisskummen, løk og erter til, og tomat- og rødløksalat med lime. Veldig godt og enkelt.

Skrevet

I går var jeg borte og fikk svinekjøtt i sursøt saus med ris ved siden av.

Gjest Eurydike
Skrevet

Wok med andebryst, pak choi, vårløk, paprika, sukkererter, mango, cashewnøtter, eggenudler og saus av presset appelsin, honning og five spice.

Skrevet

Kyllingfilet med salat, ris og peppersaus.

Skrevet

Shepards pie med rucolasalat og cherrytomater.

Skrevet

i dag blir det reker, hvitvin og hjemmelaget loff :)

Skrevet

Må feire påskedagene nå vi, da samboeren skal jobbe i helga. Så her står lammelåret i ovnen og begynner å lukte skikkelig godt :) Fløtegratinerte poteter, ovnstekte grønnsaker og sjysaus til.

Skrevet

Greske kjøttboller i tomatsaus servert ovnsstekte mandelpotetbåter, tzatziki, grønn salat og nybakt focaccia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...