Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indisk vegetargryte, basmatiris, cachumbar og en "fersk" chutney av mynte, mango og grønn chili.

Skrevet

Svinekoteletter med pommes frites, bearnaisesaus og stekt champignon.

Gjest Eurydike
Skrevet

Vi ombestemte oss og spiste ute i dag - henholdsvis kalvefilet (for andre gang denne uken :sjenert: ) og lammefilet.

Skrevet

Egg og bacon med ristet brød, råkost av litt salat, hvit- og rødkål og cashewnøtter, råstekte poteter, sjampignon og "hjemmekokte" kidneybønner. Veldig god cowboymat :)

Skrevet

Fullkornspasta, svinekjøttdeig i en tomatsaus med bla. hvitløk, løk, selleri og rødvin. Grønn salat til.

Skrevet

Marinerte kyllinglår, ris, raita og grønnsaker.

Gjest Eurydike
Skrevet

Tomatbasert, kremet fiskegryte med fersk ryggfilet av lange, div. grønnsaker og timian. Brun basmatiris ved siden av.

Skrevet

I dag blir det kyllinglår stekt i ovn med linsesalat til meg. Og fløtegratinerte poteter og soppstuing med blandet sopp til resten av huset:-)

Skrevet

Regner med at det blit torsk eller fiskegrateng her.

Skrevet

Ovnsstekte kyllinglår med ditto grønnsaker (poteter, rødløk, fennikel) og aioli.

Skrevet

I dag blir det spaghetti carbonara, en av mine favorittpastaretter. :)

Skrevet

Planen var pasta med vegetar-bolognese, men plutselig blir det sushi i stede :hoppe:

Skrevet

Planen var som tidligere skrevet; fiskegrateng eller torsk, men endte opp med svinefilet, ris, sjampinjongsaus og blomkål.

Skrevet

Rømmegrøt fra Fjordland. Skjønte hvorfor jeg ikke spiser det ofte.

Skrevet

Salat med bl.a. skinke, feta, avocado, sukkererter, selleri, mais +++ urtevinaigrette til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...