Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag regner jeg med at detr blir noe indisk.

Gjest Eurydike
Skrevet

Linguine med ferske reker, grønn asparges, hvitløk, chili, sitron og bladpersille.

Gjest Badiane
Skrevet

Gratinerte blåskjell til forrett, tomatisert fiskesuppe (omtrent samme som forrige helg) til hovedrett, og ost til dessert.

Skrevet

I dag spiste vi ute, og det ble indisk restaurant for andre gang denne uken (selv om det riktignok var to ulike restauranter), men det gjør meg ingenting siden jeg elsker indisk mat. :)

Skrevet

igår hadde vi blåskjell og andeconfit....og i dag skal vi ha ørretfilet, sota tenker eg, m spinat, blomkål, gulrot,potet...en eller an god saus

Skrevet

Kalkun, mandelpoteter, rosenkål og en deilig saus til.

Gjest Eurydike
Skrevet

Ytrefilet av kalv, aspargesbønner med ramsløk, ovnsbakte mandelpotet- og pastinakkbåter med frisk rosmarin, persillerotkrem og rødvinsglasert rød delikatesseløk. Chianti å drikke til, og denne pære/sjokoladedesserten. :)

Skrevet

Hjemmelagd lapskaus. Sjokolademarengs og appelsinkrem til dessert.

Skrevet

Nigellas ovnsbakte chili con carne med maisbrødlokk. Lemon Posset til dessert.

Gjest StoreSky
Skrevet

Tikka Masala, ris og kylling (for èn gangs skyld kjøtt!)

Eller; falafel med salat/leiver og kanskje ris.

Får se hva jeg ønsker når middagstid kommer.

Gjest Badiane
Skrevet

Først skogssoppsuppe fra fryseren, deretter pasta med grønnkål, grønnkålpuré, engelske frokostpølser og parmesan. Smuldrepai med epler til dessert.

Skrevet

Først ertesuppe med champagne, så langtidsstekt svinenakke med sennep pg bladpersille,en risotto med erter til.Til dessert blir det lakris-is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...