Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble McDonalds gitt..

Men jeg gikk tur etterpå! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kristine_*
Skrevet

Vi hadde tagliatelle med kylling, bacon og ruccola, i fløte- og parmesansaus... Med baguette til.. Nam nam:) Kjempekjapt å lage, tar bare den tida det tar for pastavannet å koke opp + koke pastaen! Steker kyllingen imens liksom... Utrolig godt, ikke minst fordi det går så utrolig kjapt å lage:)

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus med potet og ertestuing.

Gjest Eurydike
Skrevet
Høres veldig spennende ut! Ble det godt?

Ikke fantastisk, men slett ikke verst - jeg fikk assosiasjoner i retning mat fra Midt-Østen eller Nord-Afrika. :) En annen gang ville jeg kanskje prøvd med litt mer ansjos.

Den opprinnelige klassiske versjonen fra Sicillia er såvidt jeg har forstått med ferske sardiner i tillegg, og uten tomat (og selvsagt ikke med fullkornspasta, det var mitt bidrag :fnise: ). Vi droppet også brødsmulene på toppen.

Skrevet

Rester fra gårsdagens fullkornsspaghetti med tomatsaus og elgkjøttdeig.

Skrevet

Innbakt laksefilet i potet og urter, med rømme til

Skrevet

Gul ertesuppe med selleristang, gulrøtter, savoykål og chorizo.

Gjest Eurydike
Skrevet

I dag prøver vi igjen med rødbetcurry, indisk rett med blomkål (vet ikke helt hvilken), basmatiris, frisk tomat- og korianderchutney og naanbrød.

Skrevet

Stekte kjøttpølser, brokkoli og hjemmelaget potetsalat.

Skrevet

Noe så fryktelig enkelt som kjøttdeig i kjøttdeigsaus sammen med potetmos..Sambo er blitt syk, jeg begynner å bli syk, så derfor noe helt enkelt noe=)

Skrevet
Stekte kjøttpølser, brokkoli og hjemmelaget potetsalat.

Har du oppskrift på hjemmelaget potetsalat du vil dele? =)

Skrevet

Idag blir det potet- og jordskokksuppe med bacon og muligens litt ost + godt brød til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...