Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i dag skal vi ha entrecote. hva vi skal ha til er fortsatt et mysterium hihi

kom gjertne med tips, så lenge det ikke er "chips og bernes" :)

Skrevet

I dag skal jeg lage aparges med spekeskinke og urtesaus til forrett, ovnsbakt laks med pesto til hovedrett og sjokoladeis til dessert. Ikke ofte vi har treretters uten at det er spesiell anledning, men vet at kjæresten er veldig glad i den forretten, så slår jeg på stortrommen i dag :)

Skrevet

Røkt svineknoke, kålrabistappe, kokte poteter og gulerot. Hjemmelagde "cookies" til dessert.

Skrevet

Mannens hjemmelagde lapskaus (som så ofte på søndager i vinterhalvåret) .. med gode gammeldagse Korni Flatbrød til :)

Til dessert blir det enten frukt eller is ..

Skrevet

Finnbiff med hjemmelaget potetmos og viltgrønnsaker til. Og sjokolademousse til dessert.

Skrevet

Ovnsbakt laks med råstekte poteter,saus og grønnsaker til..

Skrevet

Det ble et lite stykke hjemmelaget eplekake til dessert også. Tok ut en bit kake fra frysen til meg og sambo. :)

Skrevet

Ostesausgratinert blomkål og brokkoli med stekt bacon til.

Skrevet

Det blir risotto i dag, muligens med kamskjell om jeg finner :)

Skrevet

Idag blir det noe så enkelt som kokt makaroni blandet med amerikansk grønnsaksblanding, stekte oppskjærte pølsebiter og stekte løkbiter. Er ikke i helt god form, så gidder ikke være kreativ=)

Gjest Eurydike
Skrevet

Det ser ut til at vi følger den opprinnelige planen, dvs potet- og grønnkålsuppe med chorizo.

Gjest prestekrage
Skrevet

Fersk pasta med stekt laks godt krydret med sitronpepper og en eller annen saus. Ristet loff gnidd med hvitløk.

Må ha noe med smak, omega3 og hvitløk, tror jeg er i ferd med å bli syk...

Prøver også å finne på noe nammenamm som jeg og vesla kan kose oss med litt seinere. Kakao og boller kanskje?

Skrevet (endret)

Laks marinert i bla. soyasaus og chili, agurksalat, mandelpoteter og saus av creme fraiche og pepperrot.

Endret av Titta
Skrevet

Form med litt blomkål og brokkoligrateng med erter, gulrot i terninger og en røkt kjøttpølse. Ost på toppen før gratinering i ovn. *Bruke opp rester fra frys og kjøleskap dag i dag. ;) *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...