Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pasta med bl.a. brokkoli og ansjos. Tomat- og agurksalat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Spagetti og kjøttdeig.

Det skal vi ha i morgen,på 17 mai :hoho::hoho: men det blir kremkake og masse is :)

Endret av Lund
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker med saus, potet og grønnsaker.

Skrevet

Gyngestols favorittpasta.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Reker, aioli og nystekte baguetter. Og så et glass kald chablis.

Skrevet

17.mai-middag min blir pølser og potetmos - som alltid.

Skrevet

Vi er invitert på grillfest hos venner, vet ikke hva vi får servert, men det blir sikkert godt. Jeg bidrar med desserten, som er ovnsbakt ostekake med bringebærcoulis.

Skrevet

Brun lapskaus med hjemmebakte rundstykker til.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

I dag blir det stekt kveite. Har ikke bestemt meg for om jeg skal lage holandaise eller fløtesaus til. Må bestemme meg fort :klø:

Skrevet

Hjemmelagde burgere og brød, med salat ++ og yoghurt/ramsløkdressing. Ovnsbakte mandelpotetbåter og økologisk Heinz ved siden av.

Snart blir det dessert - espresso crème brûlée og en liten fruktsalat av jordbær, mango og melon. :)

Gjest Violetta
Skrevet

I dag hadde jeg litt forskjellig. Fenalår i skiver sammen med pølser i biter, varmet i stekeovn, kyllingfilet, brød penslet med smør og stekt i ovnen, tomat, salat, agurk, melon. Mat man bruker tid på å spise. :)

Gjest Deception
Skrevet

Lettkokte grønne asparges, spekeskinke og parmesan, med sennepsvinaigrette og ristede pinjekjerner. :)

Skrevet
Smørbrød og pølser til middag i dag :ler:

Her også :) Det ble inntatt på skolen etter barnetoget.

Skrevet

Vi har hatt middagsgjester og spiste ruccolasalat med cherrytomater og mango til forrett, og bacalao med hvitløksbrød til hovedrett. Kjempegodt!!

Skrevet (endret)

Forrett: Blomkålsuppe med parmesan og hvitløkskrutonger. Hovedrett: Stekt kveite, rødbeter med kapers, sherryeddik og olivenolje, braisert nykål og brunet smør. (Og så ble det noen hvitsløkskrutonger sammen med kveita også - jeg laget litt for mange. :sjenert:

Endret av bada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...