gizmoo Skrevet 27. april 2007 #15161 Del Skrevet 27. april 2007 I dag blir det hjemmelaget pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 27. april 2007 #15162 Del Skrevet 27. april 2007 Lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 27. april 2007 #15163 Del Skrevet 27. april 2007 Grove pannekaker med fruktose. Fredags- tradisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. april 2007 #15164 Del Skrevet 28. april 2007 Vi hadde tenkt å grille i dag, men det nydelige været fra i går ser ikke ut til å gjenta seg. Derfor blir det istedet stekt biff med hvitløksstekte potetskiver, asparges, gulrøtter, friterte løkringer, grønnpeppersaus og champignonstuing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 28. april 2007 #15165 Del Skrevet 28. april 2007 I dag skal jeg på bursdagsfest med stor tapasbuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. april 2007 #15166 Del Skrevet 28. april 2007 Pizza. Tenker den blir med biff, bacon, sjampinjong og oliven, masse oliven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 28. april 2007 #15167 Del Skrevet 28. april 2007 Det blir sein middag: Ostesuffle og scones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
workout Skrevet 28. april 2007 #15168 Del Skrevet 28. april 2007 Skikkelig nam nam idag: Kongekrabbe med solsikkebrød, ris og salat. Sjokolade og pære-mousse til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiare Skrevet 28. april 2007 #15169 Del Skrevet 28. april 2007 Kyllingfilet i tomatsaus med masse krydderier og mais + ris til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiare Skrevet 28. april 2007 #15170 Del Skrevet 28. april 2007 Skikkelig nam nam idag: Kongekrabbe med solsikkebrød, ris og salat. Sjokolade og pære-mousse til dessert. ← Oi! Det hørtes deilig ut! Særlig desserten, oppskrift..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 28. april 2007 #15171 Del Skrevet 28. april 2007 Har pizza i ovnen nå, mannen skal ut i kveld så da blir det noe lettvint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 28. april 2007 #15172 Del Skrevet 28. april 2007 spiste pannekaker med ungene tidligere idag..og nå venter jeg på at min kjære skal komme hjem m røye fra pilketur, nystekt sprellfersk røye med pepperrotkesam, kokte poteter og agurksalat :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 28. april 2007 #15173 Del Skrevet 28. april 2007 I går: Restegryte av tomat, hvitløk, timian og ferdigdampet (frossent) pinnekjøtt, med potet- og selleripuré. I dag: Tagliatelle i sitron- og fløtesaus med røkelaks, asparges og basilikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. april 2007 #15174 Del Skrevet 29. april 2007 I dag skal vi i konfirmasjon, så da blir det pinnekjøtt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 29. april 2007 #15175 Del Skrevet 29. april 2007 Jambalaya med villris+brun basmatiris, friske grønnsaker, reker, kylling og bacon. Det er også en liten mulighet for at vi går ut og spiser i stedet (og bruker kyllingen til pasta i morgen) - får se hvordan dagen forløper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. april 2007 #15176 Del Skrevet 29. april 2007 Middagen i dag blir marokkansk kyllinggryte med couscous. Gulrotkake til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 29. april 2007 #15177 Del Skrevet 29. april 2007 Steinbit med pesto (med ekstra mye parmesan... ), fersk tagliatelle og dampet nykål med meierismør. Dessert: Mango og ananas, stekt med smør, grønn kardemomme og brunt sukker, is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
workout Skrevet 29. april 2007 #15178 Del Skrevet 29. april 2007 Oi! Det hørtes deilig ut! Særlig desserten, oppskrift..? ← Jepp, såklart:) Moussen var veldig enkel, 150 g kokesjokolade smeltes over vannbad. Tilsett 2 stk eggeplommer og 1 ts vaniljesukker, vispes godt. Ca 3 dl krem piskes, og deretter vispes dette sammen med sjokoladeblandingen. Pisk eggehvitene (de 2 etter plommene) stive, og vend forsiktig inn. Bland til slutt i oppkuttede hermetiske eller friske pærer (eller eventuelt andre frukter). La stå kaldt noen timer før servering. Dersom du bruker veldig mørk sjokolade, kan det være at moussen blir litt lite søt. Da kan man eventuelt ha i litt melis (men dette synes jeg er unødvendig når du har frukt oppi) Forøvrig tror jeg at du kan bruke en hvilken som helst sjokolademousseoppskrift og blande i frukt. Det var bare en ide jeg fikk igår, og vi hadde en boks pærer stående, og det ble skikkelig godt.. Det ble en stor porsjon, rakk til 6 personer og vel så det. Middagen idag er forresten torsketandoori med speltpilaff. Er kjempespent på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 29. april 2007 #15179 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) I dag skal vi ha kylling wok med brokkoli, strimlet gulrot, purreløk, bønnespirer, bamusskudd, babymais og vannkastanjer! Har laget to sauer til dette da vi har ulik smaki familien! Den ene er karrisaus og den andre er szechuansaus Endret 29. april 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. april 2007 #15180 Del Skrevet 29. april 2007 I dag har vi spist stekt laks med poteter og revne gulrøtter. Som saus kokte jeg pp litt fløte med purre, sky fra laksen og litt sitron. Nyyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå