Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fullkorntortilla m/mager naturell smøreost (smelta på lompa i mikro`n), salatbønner, salat og tandorikrydder. Jammi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pasta bolognese lignende sak i ildfast form med litt ost på toppen. Yummy :sikle:

Skrevet

Vi hadde tailansk mat i dag. Og ungene likte det. :klappe:

Skrevet

Thai inspirert kyllingsuppe.

Skrevet
Fersk steinsopp er det dessverre lite av på disse kanter. *veldig misunnelig* Bacon hadde kanskje ikke vært så dumt, det er jo nydelig sammen med sopp. :) Lurer på om ikke jeg har en liten rest i fryseren?

Steinsoppsesongen er desverre over, men det er ennå fine traktkantareller i skogen.

Takket være den milde høsten.

Skrevet

I dag blir det Baligryte laget fra bunnen av, inspirert av en tråd her inne.

Skrevet
Steinsoppsesongen er desverre over, men det er ennå fine traktkantareller i skogen.

Takket være den milde høsten.

Hehe, jeg må innrømme at jeg mente i butikken. Jeg har ikke nerver (eller ork ;) ) til å plukke sopp på egenhånd, hadde vært vettskremt for hver bit jeg tok av middagen. :ler:

Hva jeg skal ha til middag i dag er jeg sannelig ikke sikker på. :klø: Kylling, kanskje?

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har en porsjon kokte, grønne linser i kjøleskapet. Utover det vet jeg sannelig ikke. :klø: Matlagingslysten er ikke så stor for tida.

Skrevet

Bondeomelett med potet, grønnsaker og bacon, med hjemmebakte rundstykker og en tomatsalat

Skrevet
Hehe, jeg må innrømme at jeg mente i butikken. Jeg har ikke nerver (eller ork ;) ) til å plukke sopp på egenhånd, hadde vært vettskremt for hver bit jeg tok av middagen. :ler:

Hva jeg skal ha til middag i dag er jeg sannelig ikke sikker på. :klø:  Kylling, kanskje?

Meld deg på et kurs til høsten. Det er kjempegøy å plukke sin egen sopp når det ikke er ekstremsport ;)

http://www.soppognyttevekster.no/lokalfor.html

Hvis du skal ha kylling til middag anbefaler jeg å fylle den med eplebåter, rødløk og noen rosiner :sikle:

Skrevet

Spagetti med karbonadedeig og tomatsaus. Enkelt når dagen er komplisert ;-)

Skrevet

Fullkornsspaghetti med brokkoli, middelhavsansjos, pinjekjerner og parmesan. Og muligens en rest rødvin fra søndag (fordi jeg fortjener det ;) - min dag har også krevd sitt, og den er ikke over ennå!)

Skrevet

Svinekoteletter med ovnsstekt potet, sjysaus og rødkålsalat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...