Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det enten pizza, eller spanske kjøttboller i salsa. Har ikke bestemt meg enda :)

Skrevet

I dag blir det bestillingspizza med biff, skinke sopp og løk

Skrevet

Strimlet svinekjøtt i sur- søt saus med ris til

Skrevet

Panerte fiskekaker, poteter, grønnsaker og kald rømmesaus.

Skrevet

Pastasalat, med rødkål og epler.

Skrevet

Improvisert betasuppe med masse rotgrønnsaker, bacon, en rest røkt svineknoke, byggryn, kikerter og en stor bunt bladpersille. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

I går hadde vi lutefisk, og idag tror jeg det blir ei hjemmesnekret gryte.

Skrevet

Risotto med tørket steinsopp, fersk sopp (det som ser best ut i butikken) og litt trøffelolje.

Skrevet
Risotto med tørket steinsopp, fersk sopp (det som ser best ut i butikken) og litt trøffelolje.

Åh, det vil jeg også ha, men tror jeg kjøper fersk steinsopp og har i litt bacon i tillegg. :)

Skrevet
Åh, det vil jeg også ha, men tror jeg kjøper fersk steinsopp og har i litt bacon i tillegg. :)

Fersk steinsopp er det dessverre lite av på disse kanter. *veldig misunnelig* Bacon hadde kanskje ikke vært så dumt, det er jo nydelig sammen med sopp. :) Lurer på om ikke jeg har en liten rest i fryseren?
Skrevet
Fersk steinsopp er det dessverre lite av på disse kanter. *veldig misunnelig* Bacon hadde kanskje ikke vært så dumt, det er jo nydelig sammen med sopp. :) Lurer på om ikke jeg har en liten rest i fryseren?

Bacon er en slager til sopp, sammen med timian. Er ikke sikker på om timian fungerer godt med trøffelolje, men jeg bør kanskje prøve. :)

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus, servert med poteter og gulerøtter ;)

Skrevet

Fiskepudding, med poteter og grønnsaker - gulrøtter, broccoli og sellerirot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...