Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullkornsspaghetti med reker, hvitløk, rød chili og bladpersille. God olivenolje, sitronbåter og et glass Chablis ved siden av. :)

Skrevet

Skal på indisk restaurant med mine barn. Gleder meg, lenge siden sist.

Skrevet

Jeg håper at søstera mi skal komme hjem med en deilig unnskyld-at-jeg-var-sur-middag til meg i dag, men jeg tror ikke det kommer til å skje. Hmpf.

Gjest Ballerina
Skrevet

I kveld skal vi ha hjemmelaget pizza med salat og vanlig salt chips til :) Deilig på lørdagskvelden!!!

Skrevet

Biff med grønnpeppersaus, asparges, gulrøtter, ovnsbakte potetbåter, champignonstuing og friterte løkringer.

Skrevet (endret)

Skal ha "karbiske fajitas" idag. Egentlig bare noe jeg tenker å slenge sammen, så får se hvor godt det blir :ler:

Edit: Det ble godt :)

Endret av Latee
Skrevet

Pinnekjøtt med kålrabi- og potetstappe. Håper det blir bra! Har aldri laget det selv før men har fått mange gode tips her inne.

Skrevet

Skal ut og spise. Er på Island. Regner med at det blir fisk av et eller annet slag. Gleder meg iallefall.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Har nettopp spist lutefisk, grønn ertestuing, stekte baconterninger med stekefett og mandelpotet. Juleøl og akevitt til. Sjokoladefondant til dessert. Er fornøyd nå. :nisseblunk:

Gjest LilSweetie
Skrevet
Har nettopp spist lutefisk, grønn ertestuing, stekte baconterninger med stekefett og mandelpotet. Juleøl og akevitt til. Sjokoladefondant til dessert. Er fornøyd nå.  :nisseblunk:

Det skjønner jeg! *sikle*

Vårruller til middag hos meg i dag.

Skrevet

Det ble bacalao og kokosis

Skrevet

Det ble hjemmelaget pizza i dag, og i morra skal vi ha bacalao.

Gjest *Just-Me*
Skrevet

I dag (morgen) blir det søndagsmiddag hos svigers. vet at det blir kjøttkaker eller koteletter. Håper op hjemmelagde kjøttkaker for det er så godt og leenge siden :sikle:

Ble sulten i natten nå... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...