Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Gjest bamsemums
Skrevet

Skipperpai.

1pk kjøttdeig

1boks champinjonger i skiver

1pk spagetti

2 poser vanlig potetmos

Stek kjøttdeigen og ha i champ(krydre gjerne med litt salt,pepper,litt hvitløkskrydder evt. litt paprika) på slutten, kok passe med spagetti og lag potetmosen.

Ha så kjøttdeigen i bunnen av en ildfast form med høye kanter, ha spagettien over g potetmosen på toppen. Sett dette i en forvarmet stekeovn(i midten ca.) og stek i ca 15minutetr til potetmosen blir litt gyllen på toppen.

Ja jeg vet, det høres litt merkelig ut... men er utrolig godt og veldig populært hos barn. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag blir det komle(stekt), og lammekjøttet ble saltet i går. Herlig mat :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

I går ble det hjemmelaget pizza med pesto i stedet for tomatsaus, masse grønnsaker og bacon. Kjempegodt! :)

Skrevet

Ovnsbakt torsk med ovnsbakte poteter og grønnsaker og rømmesaus.

Skrevet

Penne med en tomat- og basilikumsalsa (av ferske, rå tomater).

Skrevet

Joikakaker. Favoritten til stesønnen min.

Skrevet

I dag blir det kyllingfile, pommes noisettes, minimais og saus :)

Skrevet

I dag blir det grilling, trolig den siste for sesongen. Satser på å grille no koteletter og kyllingfilet, salat, potetsalat, og hvitløksbaguetter ved siden av :)

Skrevet

Triks og mix av en betasuppepose, poteter, to forskjellige, halvtomme grønnsaksblandingsposer og stekt kjøttdeig. Og litt forskjellig krydder, og en dryss av buljongpulver. Høres sikkert litt merkelig ut, men faktisk ganske godt, og en favoritt hos ungene. :)

Skrevet

Fiskegrateng med potet, gulrot og løksmør. :)

Skrevet

I går : samboers gode kyllingwok med ris

I dag : stekt ris med mye godt i

Skrevet

kyllingbryst med couscous salat og sauterte grønnsaker...

Skrevet
Vi spiser ute i dag - vet ikke hva foreløpig. :)

Det ble piggvar og sjøkreps med mye godt tilbehør, blantannet en god jordskokkpuré - og et glass Chablis, må det innrømmes. :sjenert:

Skrevet

Han skal lage middag i dag, jeg veit ikke hva det blir. Kotelett med brokkoli og poteter, kanskje ;)

Skrevet

Har nettopp kjøpt fersk steinbitfilet som skal stekes, tror jeg. Tilbehør blir etter planen sitronbåter, smørdampede eller glaserte minigulrøtter med persille og blomkålpuré med løk og hvitløk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...