Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fersk, stekt uerfilet, sitronbåter, gulrotpuré med frisk ingefær og brun basmatiris med rødløk, bladpersille og sennepsvinaigrette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det szechuan kyllingwok med nudler, og brownies med vaniljeis til dessert.

Skrevet

Hvalkjøtt, skåret i løvtynne skiver og stekt kjapt, servert med sennepspotetsalat.

Skrevet

Kylling med grønnsaker i karrisaus. Ris og brød til.

Skrevet

Hjemmelaget kjøttpudding (mamma som har laget...), makaroni, poteter og god saus :)

Skrevet

Kvæfjordkake.

Har ikke tid til å lage middag i dag så jeg må spise rester i stedet. Kaka fra i går :sjenert:

Skrevet

Medisterpølser, surkål, poteter og brun saus.

Skrevet (endret)

Middag på jobb: Fiskesuppe(hjemlagd) :sikle:

Middag hjemme: Wok m/kyllingfilet og nudler. Hjemmelaget fruksalat og vaniljesaus til dessert!

Endret av Malina
Skrevet

En pakistansk rett med ris og kyllig som jeg ikke husker hva heter akkurat nå....

Skrevet

Pasta med Dolmio tomatsaus.

Skrevet

Kylling, ris og sweet & sour saus fra min gode venn Uncle Ben ;)

Skrevet

Torskefilet bakt i ovn med ingefær, lime, chili, persille og cherrytomater.

Kokte poteter og en chili-lime saus til.

Skrevet

Biff med grønnpeppersaus, ovnsbakte potetbåter, grønnsaker, friterte løkringer og hjemmelaget champignonstuing. Brownies med vaniljeis til dessert.

Skrevet

Tenkte å skippe "skikkelig" middag i dag, og heller lage noe godt til kvelds. Problemet er at jeg ikke greier å bestemme meg for om jeg har mest lyst på

a) god gammeldags spekemat med eggerøre, flatbrød osv. eller

b) fingermat i form av wraps med forskjellig fyll, skåret i passe biter

Kjenner jeg meg selv rett, ender det vel med at jeg lager begge deler. ;)

Skrevet

Hos oss blir det to-retters vegetarmiddag i dag: :)

- Salat (frisée, ruccola, rød ekeblad) med pære, gorgonzola, valnøtter og dressing av sitron, olivenolje, dijonsennep og honning.

- Hjemmelaget, borsjtsj-aktig rødbetsuppe med kål og rotgrønnsaker. Servert med matyoghurt og grove rundstykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...