Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #8261 Del Skrevet 1. desember 2005 Grillet kylling med ris og salat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. desember 2005 #8262 Del Skrevet 2. desember 2005 Hjemmelaget cottage pie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2005 #8263 Del Skrevet 2. desember 2005 Nachos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2005 #8264 Del Skrevet 2. desember 2005 Middag på Storefjell høyfjellshotell! JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. desember 2005 #8265 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg tror vi skal bestille pizza i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 #8266 Del Skrevet 2. desember 2005 Jeg skal ha tortilla-lefser (også fra Lidl, de er knall-gode der!! ) med kjøttdeigfyll m/taco-krydder og salat og lettrømme på... ← Den som jeg EGENTLIG skulle ha i går - men glemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. desember 2005 #8267 Del Skrevet 2. desember 2005 Hjemmelaget cottage pie. ← Det høres spennende ut - Har du oppskrift å dele?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 2. desember 2005 #8268 Del Skrevet 2. desember 2005 Hjemmelaget betasuppe med rotgrønnsaker, røkt svineknoke og byggryn - en rest fra fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. desember 2005 #8269 Del Skrevet 2. desember 2005 Det høres spennende ut - Har du oppskrift å dele?? ← Jeg begynner med å steke hakket løk og hvitløk. Tar ut og bruner en pakke kjøttdeig/karbonadedeig. Legger løken tilbake og har i gulrøtter i små biter, selleri i små biter, et par spiseskjeer tomatpuré, worcestershiresaus, litt timian og litt rødvin. Lar koke til rødvinen nesten er borte. Så rører jeg i litt hvetemel, en god håndfull frosne erter og et par dl kraft/buljong. Lar småkoke 1-1½ time. I mellomtiden lager jeg hjemmelaget potetmos, smaker til med salt og pepper og rører inn et par egg. Når kjøttsausen er ferdig helles den i en ildfast form og potetmosen bres over. Pensle med smeltet smør, dryss evt over revet ost og gratiner i ovnen. Du kan lage alt ferdig på forhånd og sette i kjøleskap. Da må du steke den ved 200 grader i ca 40 minutter, men så lenge alle ingrediensene fremdeles er varme trenger den bare noen minutter i ovnen til osten er smeltet og gyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. desember 2005 #8270 Del Skrevet 2. desember 2005 Mammas hjemmelagede fiskekaker med hjemmelaget potetmos til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. desember 2005 #8271 Del Skrevet 2. desember 2005 I dag gjør vi det enkelt og tar brødskiver. Drikker kakao med krem ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippopotamus Skrevet 2. desember 2005 #8272 Del Skrevet 2. desember 2005 Couscous med linser, brekkbønner, squash, aubergine, paprika og rødløk, tzatziki, grønn salat, stekt champignon og pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. desember 2005 #8273 Del Skrevet 2. desember 2005 Piggsvin (potetstappe med stekte pølser, bacon og kantarell og toppet med litt ost) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. desember 2005 #8274 Del Skrevet 2. desember 2005 Wok med reker, pinjekjerner og litt kesam. Valnøttbrød til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #8275 Del Skrevet 2. desember 2005 stekt andebryst med ovnsbakte potetbåter, steinsoppsaus og grønnsaker (har ennå ikke bestemt hvilke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. desember 2005 #8276 Del Skrevet 2. desember 2005 Pastagryte med baguetter og salat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 2. desember 2005 #8277 Del Skrevet 2. desember 2005 Biff med bakte poteter, hvitløksmør, rømme, grønnsaker og sopp-saus. :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 3. desember 2005 #8278 Del Skrevet 3. desember 2005 Tagliatelle med gorgonzola, valnøtter og vårløk. Blandet grønn salat med tomater og sennepsvinaigrette ved siden av, tror jeg. Og så har jeg en moden mango jeg har tenkt å spise til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #8279 Del Skrevet 3. desember 2005 Pinnekjøtt - er så lenge til julaften at vi tyvstarter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #8280 Del Skrevet 3. desember 2005 I går laget jeg hjemmelagde karbonader og råstekte potetbåter, og hadde rosenkål og viltsaus ved siden av. I dag vet jeg ikke ennå, mulig det blir kylling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå