Brunhilde Skrevet 18. mars #57482 Skrevet 18. mars Et ostesmørbrød. To grove skiver med smør og Østavind, 10 minutter i stekepanna så var middagen klar. Ikke så sunt, men desserten ble en god klase med druer. 1
MarianneE Skrevet 18. mars #57483 Skrevet 18. mars Brunhilde skrev (17 minutter siden): Et ostesmørbrød. To grove skiver med smør og Østavind, 10 minutter i stekepanna så var middagen klar. Ikke så sunt, men desserten ble en god klase med druer. Ostesmørbrød er undervurdert noen ganger! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #57485 Skrevet 19. mars Alenemiddag i dag - jeg tok opp en rest blomkålsuppe med karri, eple og kokosmelk, toppet med dampede blomkålbuketter, crème fraiche, frisk koriander og litt kaldpresset olivenolje ringlet over, og hadde et knafritt grovt valnøttrundstykke og smør til (også fra fryseren). Overraskende godt ble det! Anonymkode: ad006...80d 1 1
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #57487 Skrevet 21. mars Jeg bevitnet giftermål i går. Med middag etterpå. Så det ble litt aperitiff-champagne, ørrettartar, skrei med potetmos, sellerirot og purre. Og creme brulee med pistasjkrønsj og bringebærsorbet 2 1
MarianneE Skrevet 21. mars #57488 Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Jeg bevitnet giftermål i går. Med middag etterpå. Så det ble litt aperitiff-champagne, ørrettartar, skrei med potetmos, sellerirot og purre. Og creme brulee med pistasjkrønsj og bringebærsorbet Wow! Blir bare en "Marry me chicken" her. Sånn apropos giftemål 😅 1 1
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #57489 Skrevet 21. mars (endret) MarianneE skrev (4 timer siden): Wow! Blir bare en "Marry me chicken" her. Sånn apropos giftemål 😅 Venner giftet seg på rådhuset, fint🥹 Høres godt ut det da! Ikke smakt og det burde jeg, alle snakker jo om det. jeg får kylling terryaki av han jeg bor med i kveld☺️ Endret 21. mars av Frøkenfryden Mann sier det ble mer pepper-chop suey-saus til slutt. Uansett godt! 1
MarianneE Skrevet 21. mars #57490 Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Venner giftet seg på rådhuset, fint🥹 Høres godt ut det da! Ikke smakt og det burde jeg, alle snakker jo om det. jeg får kylling terryaki av han jeg bor med i kveld☺️ Aldri laget det før, denne gifte kyllingen, men det smaker.... godt. Uten at det var revolusjonerende. 2
Humleguri Skrevet 21. mars #57491 Skrevet 21. mars Kyllingfilet, bearnaise, chips. Fort og gæli igjen😉 1
MarianneE Skrevet 22. mars #57492 Skrevet 22. mars Vi vender stadig tilbake til denne, også i dag. https://www.godt.no/oppskrifter/pasta/8185/one-pot-pasta 1
Humleguri Skrevet 23. mars #57493 Skrevet 23. mars I går ble det denne: https://detgladekjokken.no/oppskrift/viltgryte-med-reinsdyrskav/#wpzoom-premium-recipe-card 1
MarianneE Skrevet 23. mars #57494 Skrevet 23. mars MarianneE skrev (16 timer siden): Vi vender stadig tilbake til denne, også i dag. https://www.godt.no/oppskrifter/pasta/8185/one-pot-pasta Og restene tar jeg i en form og river ost over og gratinerer i ovnen.
MarianneE Skrevet 24. mars #57495 Skrevet 24. mars Stekte svinekoteletter og søtpotetsalat med feta og sitron. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars #57496 Skrevet 24. mars Fullkornsspaghetti i tomatsaus med hvitløk, chili, kalamataoliven og masse frisk bladspinat, med oppsmuldret fersk chèvre på toppen. Anonymkode: ad006...80d 2
Stacy__ Skrevet 25. mars #57499 Skrevet 25. mars Linsesuppe, ris og salat for å holde varmen i drittværet 🥲
Frøkenfryden Skrevet 27. mars #57500 Skrevet 27. mars Hos svigers. Roastbiff, bakt potet og salat. Og usaklige mengder mokkakake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå