AnonymBruker Skrevet 2. januar #57381 Skrevet 2. januar Grillet tyrkisk køfte av lammekjøttdeig med kanel, chiliflak, rosiner, pinjekjerner, persille og dill. Bulgur i tomat, yoghurtsaus og grønn salat til. En kule vaniljeis, coulis av pasjonsfrukt og klementin og én kokosmakron hver til dessert (de to siste igjen fra julen ). Anonymkode: ad006...80d 3
Frøkenfryden Skrevet 3. januar #57382 Skrevet 3. januar Mann skal lage hjemmelaga gnocci med flaskegresskarsaus er planen. Mulig det dukker opp noe kylling også. Stay tuned i bildetråden😃 2
Frøkenfryden Skrevet 3. januar #57383 Skrevet 3. januar Vi har visst revidert planen. GnocciMann får fritak, og lager det i morgen. Jeg lager gryte i dag med grønt, pølser, bønner og krydderier i tomatsaus. Pasta til☺️ 2
kaledonia Skrevet 7. januar #57387 Skrevet 7. januar Lunsjkaker som skal spises i morgen ( og fryses noe ) med poteter og råkost 1
Stacy__ Skrevet 7. januar #57388 Skrevet 7. januar Fiskepinner og poteter med litt gulrøtter. Barnas valg 1
Frøkenfryden Skrevet 7. januar #57389 Skrevet 7. januar Potet-gulrotsuppe med egg. Dessert; YT-vaniljeyoghurt med skogsbærchiasyltetøy på🥰
AnonymBruker Skrevet 7. januar #57390 Skrevet 7. januar Lokalproduserte lammepølser med rosmarin og hvitløk, potetmos med persillerot og pastinakk, dampet brokkolini, hjemmelaget rødkål med eple, og grov dijonsennep. Anonymkode: ad006...80d 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #57392 Skrevet 8. januar Lynstekt Frøyalaks i glaze av kinesisk soyasaus, balsamico, ingefær, hvitløk og chili, med brun basmatiris og woket isbergsalat tilberedt som i denne oppskriften: https://food52.com/recipes/27723-grace-young-s-stir-fried-iceberg-lettuce Limebåter til, og masse frisk koriander over det hele. Supergodt! Anonymkode: ad006...80d 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #57393 Skrevet 11. januar Pappardelle i ragu/ kjøttsaus av økologisk kalvekjøttdeig, bacon, tomat, løk, gulrot, selleristang, hvitløk, rødvin og kyllingkraft, med parmesandryss på. Til dessert et stykke daddel- og valnøttkake med vaniljeis til, pluss et lite glass portvin (igjen etter julen). Anonymkode: ad006...80d 1 1 1
Hunter7 Skrevet 13. januar #57395 Skrevet 13. januar Poke-bowl/skål eller hva det nå heter med laks, mango, avocado, edamame, ørretrogn, ris, og dressing av ristede sesamfrø. Egenhendig kjøpt på butikken. Efterretten ble et beger med granateplekjerner. Også fra butikkens mangfold. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #57397 Skrevet 13. januar Tenker jeg tar taco i kveld. Anonymkode: af5dd...7f9
Brunhilde Skrevet 14. januar #57398 Skrevet 14. januar Jeg hadde et par pizzasnurrer i fryseboksen, så det blir dagens middag.
MarianneE Skrevet 14. januar #57399 Skrevet 14. januar Januarprosjekt hjemme er å prøve å bruke opp det vi har i frysere, skuffer&skap. Det eneste jeg trengte å kjøpe til dagens middag var tomatpuré. https://www.godt.no/oppskrifter/pasta/8185/one-pot-pasta 1
Reisejenta Skrevet 14. januar #57400 Skrevet 14. januar I dag ble det hjemmelaget soppsuppe i vinterværet. Toppet suppen med smørstekt sopp og serverte med baguette og smør. Og så ble det et lite rødvinsglass til meg og mannen av rødvinsrester fra helgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå