Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hjemmelaget lapskaus med chorizopølse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha en klassisk Anders B. Breivik matrett til kveldsmat. En jævla hermetikk-boks med sodd. At jeg gidder. Tilfører riktignok en stk. buljongterning og litt fersk persille. Nystekte rundstykker. Kan Breivik bare drømme om.

Skrevet

kylling med pasta idag :)

Anonymkode: b10ed...ac8

Skrevet

Pølse med potetstappe og erter

Skrevet

I dag ble det hjemmelaget burger i briochebrød med søtpotetfries. 

Skrevet

Salat til middag i dag

Skrevet

Purésuppe av blomkål, purre, norske epler, kokosmelk, lime, ingefær, karri, koriander og chiliflak, toppet med yoghurt, cashewnøtter og masse frisk koriander. Med nystekte yoghurtflatbrød med hvitløk og koriander.

Ble bra! :spise: 

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet

blir pizza gradis idag :D 

Skrevet
Embla Othea skrev (På 7.12.2022 den 16.59):

Pølse med potetstappe og erter

Neste gong kan du erstatta nokre av potetene med blomkål. 

Skrevet

kylling klubber :)

Skrevet

Har bedt Mann i huset lage gryte med denne. 😃Er spent, nytt produkt i vår husstand. Blir sopp og noe fersk rosenkål involvert, og saus/gryte som jevnes med most sellerirot. (Vi lager litt magre middager og det er gull å tykne ting med det heller enn masse creme fraiche og lignende👍🏻)

9F39756D-9DFD-437B-92EE-00D0086EF0E5.jpeg

• Liker 1
Skrevet

I dag blir det kyllinglår med ris, saus og grønnsaker. Det har jeg i fryseboksen og jeg gidder ikke dra på butikken i dag. 

Skrevet

Skulle opprinnelig ha grillpølser med potetsalat i dag, men oppdaget at jeg hadde fått tak i chili varianten. Feh. Så det blir grandis. 

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker

Anonymkode: 178a2...1bf

Skrevet
Frøkenfryden skrev (På 10.12.2022 den 7.49):

Har bedt Mann i huset lage gryte med denne. 😃Er spent, nytt produkt i vår husstand. Blir sopp og noe fersk rosenkål involvert, og saus/gryte som jevnes med most sellerirot. (Vi lager litt magre middager og det er gull å tykne ting med det heller enn masse creme fraiche og lignende👍🏻)

9F39756D-9DFD-437B-92EE-00D0086EF0E5.jpeg

Det var et veldig godt tips! :tommelopp3:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ble bare fjordland grøt i dag. Kjøpt en hel haug på Holdbart til 5kr og frøs😅 Får cravings på grøt med jevne mellomrom.

Anonymkode: b556a...c01

Skrevet
Fabienne skrev (6 minutter siden):

Det var et veldig godt tips! :tommelopp3:

Takk. Så bra du syns det, vi syns det er topp😊

Skrevet

Pasta med pannestekt rosenkål, bacon, litt hvitvin, løk og hvitløk. Revet parmesan på toppen. 

• Liker 1
Skrevet

Boknafisk!!! 

Med symbolske mengder gulrøtter, poteter, bacon, og ertestuing til, siden jeg kan spise det når som helst. Boknafisk derimot, det tilhører sjeldenhetene. Og i kveld mesket jeg meg med denne delikatessen. :spise:

• Liker 1
Skrevet

Andebryst med pastinakkpuré-quenelles, bjørnebærsaus, og salat (frisée, rucola, radicchio rosso, granateplekjerner, og grovhakkede pistasjnøtter)

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...