Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag tenkte jeg ovnsbakt kyllingfillet med rotgrønnsaker og søtpotetstappe. Har hatt lyst på søtpotetstappe i evigheter nå (eller, i hvert fall siden ca kl 12 i dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bacon og ostegrill i brød med rekesalat og sprøstekt løk. Plommetomater ved siden av.

Anonymkode: ff9dd...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oldie, but goldie: Kylling med 40 fedd hvitløk, grønnsaker som fikk koke med, og bitre salatblader med agurk, tomater, og syrlig vinaigrette, samt godt brød til. 
 

Desserten var veldig enkel - jordbær og sjokolade.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det hjemmelaget brun lapskaus med høstens rotgrønnsaker, røkt svineknoke og flatbrød med smør ved siden av. Jeg er ikke noe glad i svin, men fant en knoke på - 50% så det ble en billig middag. I dag blir det rester, men med hvitløksbaguett i stede for flatbrød. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte om fiskekaker med poteter, smelta bruna meierismør og gulrøtter, og jeg har ikke klart å slutte å tenke på det.. Så ja, da blir det det i dag. 🙈😂

Endret av Ugresset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omelett med paprika, sjampinjong, hvitløk, piknikskinke, gulrot, ost og fetaost. Hvitløksbaguette og tomater ved siden av

Anonymkode: ff9dd...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha gjester i kveld og servere en "uhøytidelig" middag. Det blir langtidskokt chili con carne, tilsetter bønner helt til slutt så de ikke kokes ihjel. Serveres med ris, creme fraiche, mais og nacho chips. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...