AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #53281 Del Skrevet 3. september 2021 blir nok at jeg bestiller idag, sliten etter en lang uke, blir enten thai mat eller burger med chips Anonymkode: b10ed...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. september 2021 #53282 Del Skrevet 3. september 2021 I dag står diverse sjømat på menyen. Tenker reker, krabbe, kreps, blåskjell og røyket laks. Serveres helt enkelt med loff, smør, majones og sitron. Ikke noe dill (pun intended) her i gården. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innsikten Skrevet 3. september 2021 #53283 Del Skrevet 3. september 2021 I går ble det mannens favoritt fried chicken, fried scampi, fries og hvitvin. I dag skal vi spise linsegryte med salat og ris, som egentlig var gårsdagens middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. september 2021 #53284 Del Skrevet 3. september 2021 I dag blir det fiskekaker med poteter og raspa gulrøtter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. september 2021 #53285 Del Skrevet 3. september 2021 Fredagspizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 3. september 2021 #53286 Del Skrevet 3. september 2021 Tagliatelle med hjemmelaget kremet soppsaus med kyllinglårfilét og grønne erter. Til sausen brukte jeg kremfløte, kyllingfond, masse aromasop, masse sjampinjong, gul løk, hvitløk, havsalt og sort pepper. Nam! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 3. september 2021 #53287 Del Skrevet 3. september 2021 Hjemmelaget pizza, med pesto, gresskar, squash og løk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Underligsirkel Skrevet 3. september 2021 #53288 Del Skrevet 3. september 2021 Suppe av fårikålkjøtt med masse rotgrønnsaker og urter Er litt stolt jeg orket å skrelle, kutte, og vente. Det har vært mye omelett og grandiosa i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 3. september 2021 #53289 Del Skrevet 3. september 2021 Minestrone med alskens restegrønnsaker, parmesanskalk ( kast aldri den, den er gull i supper og sauser.) bønner, bacon og tortelloni. Resten av parmesanen på skalken raspet på toppen. Glemte hvitløksbaquetter jeg hadde i iveren😁. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2021 #53290 Del Skrevet 3. september 2021 Ferske Reker fra Lyngen med din bagett, majo og sitron Anonymkode: f78b4...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. september 2021 #53291 Del Skrevet 3. september 2021 (endret) Farse-skiver (kjøpt ferdig kjøttfarse som jeg smører på loffskiver, begge sider, steker det i panne),med salat til Endret 3. september 2021 av elien skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 3. september 2021 #53292 Del Skrevet 3. september 2021 https://coop.no/mega/oppskrifter/pasta/vegetar-lasagne/ Jeg prøvde denne vegetarlasagnen med ricotta og spinat. Den var veldig god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. september 2021 #53293 Del Skrevet 3. september 2021 Lasagne med salat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 4. september 2021 #53294 Del Skrevet 4. september 2021 Hot tomatsuppe med kylling og avokado. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 4. september 2021 #53295 Del Skrevet 4. september 2021 I dag blir det hjemmelaget lasagne. Kjøttsausen skal få koke og putre i mange timer for å få frem alle de gode smakene. Det blir salat og hvitløksbaguetter ved siden av og for meg er dette en helt perfekt monsemat på en lørdag. Lager en stor form slik at vi har middag i morgen også, og fryser ned noen porsjoner. Det er denne type mat jeg elsker å lage! Kjøttsausen lages av karbonadedeig, løk, hvitløk, tomatpure, hakka tomater, oksekraft, gulrøtter, stangselleri, rødvin og kremfløte. Krydres med havsalt, pepper, oregano, timian, basilikum, merian, allehånde, paprika, sukker og sikkert noe jeg har glemt. Ostesaus av hvit saus, muskatnøtt og masse parmesan. Oh, dette skal bli digg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 4. september 2021 #53296 Del Skrevet 4. september 2021 I dag har min søster vært på besøk, og på menyen stod ovnsbakt torske loins i litt hot tomatsaus med mye godt i, hadde kokt rist til. Nydelig var det 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #53297 Del Skrevet 4. september 2021 Det blir stuet kål med røkt sild og varm Solo til. Anonymkode: 0b587...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 4. september 2021 #53298 Del Skrevet 4. september 2021 Pølse med brød, rekesalat og løk. For se hvilken pølse de har på butikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 4. september 2021 #53299 Del Skrevet 4. september 2021 Grandiosa tynn bunn med mozzarella. Pimpet opp med tunfisk og oliven. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2021 #53300 Del Skrevet 4. september 2021 Burgere, hjemmelagede 😊 God idé da det ble planlagt. Nå har jeg mest lyst på pizza.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå