Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 19.35):

Nakkekoteletter og nykål og tyttebærsyltetøy . Brun saus og poteter.

Anonymkode: 9fb79...78f

Ekte husmannskost😍Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve klippfisk i dag, men ser jeg andebryst, så klarer jeg ikke å stå i mot. Så det ble sistnevnte med nypoteter og kirsebær. Nam! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laks bakt i ovnen med pestosaus og ovnsbakte grønnsaker. 

Anonymkode: 7d45d...194

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tre ulike retter med klippfisk. Jeg valgte med bacon og hvit saus + div.grønnsaker og nypoteter. Og så skal jeg ha hjemmelaget is med sjokolade og jordbær til dessert. Det blir tidlig middag, men nå er det lite folk her, så det passer fint! Drikker en øl mens jeg venter på maten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reste talerken med hjemmelaget karbonader, løvtynn skinke, roastbiff, egen potetsalat med nypotet, eggerøre, karamelisert løk og diverse garnityr.   

Og planlegger en lofotburger senere i kveld :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta på salsiccia pølsene fra Meny, så det skal vi ha for 3 gang på under to uker. Tilbehør blir grønnkål og sukkererter fra hagen og ovnstekte potetbåter.   

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Omelett med skinke, sopp, paprika, spinat og ost. På brødskive med en liten blandet salat på siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi laget satay kyllingspyd med sataysaus med mye løk i og kokt ris til. En favoritt her i huset :) 

satay.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag måtte det bare bli pizza. Har ikke spist det på over to uker, så bestilte med pepperoni, bacon, parmesan, masse champignon og ananas. Rømmesaus og tomatsaus. Sitter og venter mens jeg drikker øl og ser utover havna i Kristiansund. Veldig hyggelig atmosfære, men jeg hadde spist pizza hvor som helst nå! 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillflesk og ostepølser på grill.  Grønn salat, potetsalat og grilla potetskiver.

Anonymkode: 9fb79...78f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vegetarburger med crispisalat, noen skiver løk og tomat, ost, barbequesaus og rester av hjemmelaget coleslaw. Pommes noisettes og bearnessaus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forlate Kristiansund uten å bestille bacalao. Skeier ut med hvitvin til. Det går mest i øl nå og da på sommeren når jeg skal kjøre dagen etter. Men bacalao og hvitvin er godt. Blir tidlige middager på roadtrip for jeg glemmer ofte lunsjen. Gleder meg til maten kommer på bordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi teste La Mia Grande pizza, den med skinke, har på litt ekstra ost. Har ikke prøvd den før :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...