Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Fiskepudding i tjukk hvit saus med litt muskat i.  Poteter, gulrøtter x 2 og et godt dryss reker over.

PS.    Det blir Skogsbacon på si'a.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poké bowl med Salma, edamebønner, syltet rødløk, mango, avokado, syltet ingefær, ris og chillimajones.

Anonymkode: 2ec7c...336

• Liker 2
Skrevet
Jerry Lee skrev (1 time siden):

Fiskepudding i tjukk hvit saus med litt muskat i.  Poteter, gulrøtter x 2 og et godt dryss reker over.

Fiskepudding er jammen meg lenge siden jeg har spist! Mulig jeg må ha det en dag  

• Liker 1
Skrevet

Grillet hjorteburger i nybakte briochebrød med båtpoteter, diverse godt garnityr, og et glass kraftig rødvin til.

Skal straks sette deig til burgerbrødene - hurra for hjemmekontorlivet. :kokk:

Anonymkode: ad006...80d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poké bowl med Salma, edamebønner, syltet rødløk, mango, avokado, syltet ingefær, ris og chillimajones.

Å herregud, det høres fantastisk ut!

Her er det tradisjonell tacofredag!

• Liker 1
Skrevet

Har lagd røre til potetvafler, og skal ha det med spekeskinke og fetaost og basilikum. Det blir nok både til middag og kvelds, men med ulik topping. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Var innom Meny og der hadde de reker på tilbud, så jeg kjøpte med en halv kilo til i kveld. Med loff og majones kan det fort bli bra. 😊 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag blir det Prior karbonader, med stekte restepotet, løk, rødløk og paprika :) 

• Liker 2
Skrevet

I dag blir det takeaway, fordi vi må støtte lokale bedrifter i disse harde tider (les: jeg orker ikke å lage middag :fnise:) Men det førstnevnte gir meg litt bedre samvittighet.

Anonymkode: 6c4ad...1b6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I dag blir det takeaway, fordi vi må støtte lokale bedrifter i disse harde tider (les: jeg orker ikke å lage middag :fnise:) Men det førstnevnte gir meg litt bedre samvittighet.

Meg over, ikke meningen at jeg skulle være anonym her.

Gjest Innsikten
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Meg over, ikke meningen at jeg skulle være anonym her.

Herregud, nå må det bli riktig :sinna:

Skrevet
SoWhat? skrev (5 timer siden):

Har lagd røre til potetvafler, og skal ha det med spekeskinke og fetaost og basilikum. Det blir nok både til middag og kvelds, men med ulik topping. 

Nam!!

• Liker 1
Skrevet

Gresk takeaway i dag. Saganaki, spanakopita, fylte vinblader, gresk salat, Tzatziki, og greske ovnsstekte poteter. Savner Hellas, men ekte gresk mat er en god trøst.  

Skrevet
Hut skrev (4 minutter siden):

Nam!!

Enig 😄 skal straks spise kveldsmat, og da har jeg på skinke og Norwegia og gratinerer. Veldig enkelt og godt

Skrevet
MarianneE skrev (6 timer siden):

Å herregud, det høres fantastisk ut!

Her er det tradisjonell tacofredag!

Det var kjempegodt, så godt at vi tar det samme i morgen😅 
Taco blir aldri feil, vi får ta det på Søndag😊

Skrevet

Ryddet kjøleskapet for litt vasne grønnsaker som ble til en nydelig laksewok. Løk, vårløk, paprika, champinjong, gulrot, finhakket hvitløk og chilli. Servert med sweet chilli saus og eggnudler.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nattmat"middag"  :

Ostesmørbrød.  

Skiver med meierismør, pepperskinke, sennep, løkringer, sylteagurk, sinnakrydder og Jarlsberg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

I dag blir det kanskje ostesmørbrød. Har ost og har brød og har lyst på da, så valget er enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...