Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I dag får jeg kaffebesøk, så det blir noe lettvint, kanskje bare en "rett-i-koppen"suppe av noe slag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

I dag skal jeg lage meg indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter og grønnsaker fra pose. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så sjukt lyst på asparges pga tips fra ☝️, fikk tak i på glass, så da blir det aspargessuppe. Har aldri lagd det før, men vet jeg vil like det 🙂 og så skal jeg ha resten av entrcoten fra kebaben i går. Skal ha potetpure, stekte tomater og kryddersmør til. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigstekt skinkesteik fra fryser'n tint siden i går skives og lunes i ovn.

Poteter, gulrøtter, surkål, brun saus.  Og selvsagt tyttebærsyltetøy.

 

Jepp. Det får det bli i dag.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg laget en stor gryte med lapskaus til fryså + hjemmelaget store runstykker, også litt av de i fryså.

Så blir det fiskegrateng med potet, revet gulrot, kokt gulrot og smeltet smør til middag :)   

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (1 minutt siden):

I dag har jeg laget en stor gryte med lapskaus til fryså + hjemmelaget store runstykker, også litt av de i fryså.

Så blir det fiskegrateng med potet, revet gulrot, kokt gulrot og smeltet smør til middag :)   

Oh, my!    :spise:   Begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (1 minutt siden):

Oh, my!    :spise:   Begge deler.

Hadde bitte litt mer energi i dag enn i det siste, så det måtte jeg brenne opp. Derfor litt mer enn vanlig 👩‍🍳:kokk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (Akkurat nå):

Hadde bitte litt mer energi i dag enn i det siste, så det måtte jeg brenne opp. Derfor litt mer enn vanlig 👩‍🍳:kokk: 

Godt å høre.   Så du er endel bedre?   ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (Akkurat nå):

Godt å høre.   Så du er endel bedre?   ☺

Av covid er jeg nok frisk (luktesansen er ikke helt på plass, men bedre), men det er så mye annet i tillegg 😮 

Å vis jeg innimellom får en dag som i dag, så må jeg bare nyte den og jobbe litt ekstra :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollie skrev (31 minutter siden):

Har to syke barn i heimen som ba om tomatsuppe. Så da ble det det i dag. 

Syns det høres godt hjemme at barn som ikke er i form får det de har lyst på. Da spiser de, i hvert fall.   😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kremet pasta med kalkun (sluttet ned kylling pga ettesmaken) , sopp å brokkoli står på menyen i dag🍝🦃🥦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (Akkurat nå):

Av covid er jeg nok frisk (luktesansen er ikke helt på plass, men bedre), men det er så mye annet i tillegg 😮 

Å vis jeg innimellom får en dag som i dag, så må jeg bare nyte den og jobbe litt ekstra :)

Nuh, vel...gjør det du orker.  Blir god mat likevel.   😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pasta carbonara. Med eggeplommer, en dæsj sitronsaft, pancetta, nyrevet parmesan og selvsagt masse nykvernet pepper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (3 timer siden):

Syns det høres godt hjemme at barn som ikke er i form får det de har lyst på. Da spiser de, i hvert fall.   😊

Ja det er sant❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sein middag, Lofoten grov fiskeburger,  stekt i god smør, i hjemmelaget runstykker med remulade, sprø løk og sylteagurk :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...