elien Skrevet 11. desember 2020 #50181 Skrevet 11. desember 2020 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): Ribbepølse?? Hot dang, altså! Hva pokker er det? 😀 Laget av ribbe, grov type pølse, mye fett, veldig saftig (måtte langstege den) og perfekt krydret 😇 Laget av Idsø, men under navnet Alberts, forstod at de er på østlandet også, for ene leveransen denne uken gikk dit med en feil 1
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50182 Skrevet 11. desember 2020 elien skrev (2 minutter siden): Laget av ribbe, grov type pølse, mye fett, veldig saftig (måtte langstege den) og perfekt krydret 😇 Laget av Idsø, men under navnet Alberts, forstod at de er på østlandet også, for ene leveransen denne uken gikk dit med en feil OMFG!! Må være fabelaktig, altså. 😁 Send 7 kilo...adressen får du på PM. 😉 ( neida.... ) 1
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50183 Skrevet 11. desember 2020 On 12/10/2020 at 3:25 PM, Jerry Lee said: Ikke noe galt med det. Hvilken? Folkets, av steinovnstypen. Jeg synes de pizzaene med tynn bunn er ganske brukbare. Forsåvidt også Big One, med solid bunn, om det er nok fyll til å matche bunnen. Men kjeksbunntypene har jeg lite til overs for.
elien Skrevet 11. desember 2020 #50184 Skrevet 11. desember 2020 Jerry Lee skrev (Akkurat nå): OMFG!! Må være fabelaktig, altså. 😁 Send 7 kilo...adressen får du på PM. 😉 ( neida.... ) 😎 1
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50185 Skrevet 11. desember 2020 T-Rex skrev (2 minutter siden): Folkets, av steinovnstypen. Jeg synes de pizzaene med tynn bunn er ganske brukbare. Forsåvidt også Big One, med solid bunn, om det er nok fyll til å matche bunnen. Men kjeksbunntypene har jeg lite til overs for. Oki. Sjæl kjøper jeg kun Big One av frossenpizza. Veldig mange varianter og jeg liker sprø bunn og skorpe.
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50186 Skrevet 11. desember 2020 elien skrev (9 minutter siden): 😎 1
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50188 Skrevet 11. desember 2020 Fiskeboller i hvit saus (First Price, absolutt brukbare), potet, "amerikanske grønnsaker" (frossenvare), Jacobs nakkebacon. 1
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50189 Skrevet 11. desember 2020 Catalina Culès skrev (3 minutter siden): Kylling-taco. Uten meg...som vanlig. Håper det smakte/smaker, venn. 😊
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50190 Skrevet 11. desember 2020 T-Rex skrev (3 minutter siden): Fiskeboller i hvit saus (First Price, absolutt brukbare), potet, "amerikanske grønnsaker" (frossenvare), Jacobs nakkebacon. Der har vi en god middag! 😀 At jeg kun kjøper Vesteraalens betyr ikke at andre er vonde.
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50191 Skrevet 11. desember 2020 (endret) 5 minutter siden, Jerry Lee said: Der har vi en god middag! 😀 At jeg kun kjøper Vesteraalens betyr ikke at andre er vonde. To mulige ulemper med First Price fiskebollene: de er litt grå i fargen, og kraften er litt salt (men god). Det trengs ingen salttilsetning om man lager hvit saus av all bokskraften, og det vil bli for salt med rekekraft i tillegg. Gode på smak, nokså lik konsistens som Vesteraalens. Endret 11. desember 2020 av T-Rex
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50192 Skrevet 11. desember 2020 Nå nærmer min mat seg ferdig...gleder meg. God middag ønskes dere som skal spise...og dere som har spist : Håper det smakte. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. desember 2020 #50193 Skrevet 11. desember 2020 Jerry Lee skrev (10 minutter siden): Uten meg...som vanlig. Håper det smakte/smaker, venn. 😊 Takk det samme, venn 😊
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50194 Skrevet 11. desember 2020 T-Rex skrev (4 minutter siden): To mulige ulemper med First Price fiskebollene: de er litt grå i fargen, og kraften er litt salt (men god). Det trengs ingen salttilsetning om man lager hvit saus av all bokskraften, og det vil bli for salt med rekekraft i tillegg. Gode på smak, nokså lik konsistens som Vesteraalens. Jeg kjøpte én boks biilig en gang. Vond. Aldri mer. Vokst opp på Vesteraalens...til nød Bjellands. Kjøper ikke annet nå,heller. Men det er MEG. PS. Bruker også kraften i sausen, selvsagt. Salter aldri enda jeg er "saltoman".
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50195 Skrevet 11. desember 2020 Just now, Jerry Lee said: Jeg kjøpte én boks biilig en gang. Vond. Aldri mer. Vokst opp på Vesteraalens...til nød Bjellands. Kjøper ikke annet nå,heller. Men det er MEG. PS. Bruker også kraften i sausen, selvsagt. Salter aldri enda jeg er "saltoman". Hm. Kanskje det er ny leverandør nå, eller noe. Jeg er også oppflasket på Vesteraalens grønne, og har den som referanse. (Den røde (dyrere) prøvde jeg, og falt ikke for den.)
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50196 Skrevet 11. desember 2020 (endret) T-Rex skrev (8 minutter siden): Hm. Kanskje det er ny leverandør nå, eller noe. Jeg er også oppflasket på Vesteraalens grønne, og har den som referanse. (Den røde (dyrere) prøvde jeg, og falt ikke for den.) Mange ulike billigmerker. Husker ikke den jeg syns var fæl. Rød Vesteraalens? Høh...aldri sett eller hørt om. 😯 Men som sagt...kun grønn V. her. Bjellands om det er tomt. Men det skjer ytterst sjelden. Endret 11. desember 2020 av Jerry Lee
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50197 Skrevet 11. desember 2020 (endret) 2 minutter siden, Jerry Lee said: Mange ulike billigmerker. Husker ikke den jeg syns var fæl. Rød Vesteraalens? Høh...aldre sett eller hørt om. 😯 Men som sagt...kun grønn V. her. Bjellands om det er tomt. Men det skjer ytterst sjelden. Hvor gammel er du? Litt ned på siden (Edit: Men nå må vi vel slutte avporingen her. Dagens middag er det som gjelder!) Endret 11. desember 2020 av T-Rex
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50198 Skrevet 11. desember 2020 (endret) T-Rex skrev (20 minutter siden): Hvor gammel er du? Litt ned på siden (Edit: Men nå må vi vel slutte avporingen her. Dagens middag er det som gjelder!) Antakelig eldre enn deg. Aldri hørt om rød Vesteraalens. Takk for link. Jepp. Sorry. God middag. Endret 11. desember 2020 av Jerry Lee
T-Rex Skrevet 11. desember 2020 #50199 Skrevet 11. desember 2020 Just now, Jerry Lee said: Antakelig eldre enn deg. Aldri hørt om rød Vesteraalens. Jepp. Sorry. God middag. (Beklager, men jeg måtte.) Altså, den fantes i ALLE matvareforretninger. Den røde Vesteraalens.
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #50200 Skrevet 11. desember 2020 T-Rex skrev (3 minutter siden): (Beklager, men jeg måtte.) Altså, den fantes i ALLE matvareforretninger. Den røde Vesteraalens. (Alt i orden...) Tror jo på det...men har altså aldri sett den. Men skal se etter nå. Takk! 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå