Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Det ble middag ute på oss: Biff med champignon på meg, calzone med ost og skinke og kebabpizza på Husets Herre og ungen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

« Guttungen»- stesønnen min flyttet i sin første leilighet alene i dag. Som takk for hjelpen fikk en variasjon av frossenpizzaer, øl og brus🤗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Brunhilde skrev:

Det er godt. Prøv med brokkolisalaten til Meny en gang, det er også en god kombo.

Her ble det hjemmelaget pizza med veldig tynn bunn til bare meg. Saus, ost, chorizo, pepperoni, bacon, rødløk og tomat. Og oliven. Tett i tett med sorte oliven. Det ble så godt.

Takk for tips.   Will do.    :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en kyllingbryst i fryseren, sper på med kikerter og grønnsaker. Blir en slags kylling i karri med kokosmelk. Ris og salat til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stekte flesk og varmet bønner. Alt over bålet den tiden det var opphold. Spiste bringebær til dessert. All mat smaker bedre lagd på primitiv måte! Det syns ihvertfall jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg nettopp har hatt det ble det spekeskinke med kokte poteter og hvit saus.  Sukkererter, paprika, grønne druer og cherrytomater på tallerken ved siden av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisterkaker.. og bakt potet. Sånn går det når man ombestemmer seg midt i matlaginga (begynte med de bakte potetene og fikk levert nystekte medisterkaker på døra av mamma, såeh). ;) 

Var veldig godt da!

Endret av SPOCA
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SPOCA skrev:

Medisterkaker.. og bakt potet. Sånn går det når man ombestemmer seg midt i matlaginga (begynte med de bakte potetene og fikk levert nystekte medisterkaker på døra av mamma, såeh). ;) 

Var veldig godt da!

Medisterkaker er så godt!    :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Medisterkaker er så godt!    :spise:

Spesielt når de er lager av medisterfarse fra vår favoritt-pølsemaker. Jeg ble mett, for å si det sånn. :sjarmor:

Endret av SPOCA
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt, men slett ikke halvgærn't   :

Finsbråtens wiener i lompe med rekesalat, rå løk, sennep og ketchup.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir kylling og ris i dag. Ikke så spennende at det gjør noe, men grei middag. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Kyllingsalat.

Stekte ,strimlede kyllingfileter,salat,mais,fetaost i biter,agurk,tomat,paprika,litt pasta.

Chevre, oliven og mozzarella på siden til de som ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Det blir kylling og ris i dag. Ikke så spennende at det gjør noe, men grei middag. :)

Kylling er alltid godt, og bra mat!   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...