Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Hjemmelagde fylte horn, tatt opp fra fryser. Enkelt da jeg må stryke 3 bunadskjorter og legge frem alt for 17. Mai. Samt dekke bord og pynte.

Anonymkode: d56b2...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entrecotê med potetbåter, brokkoli, mais og bernaise. Og et glass rødvin eller to :vin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Grille, spareribbs med potetsalat, maiskolbe og salat (salatblad, tomat, agurk, paprika, vannmelon og ost)

Is og pavlova til dessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husets Herre ønsket seg grøt. Ungen og jeg tar pølser med litt rester fra gårsdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rester fra gårsdagens koldtbord; litt røkelaks, eggerøre, hovmestersaus, roastbeef, karbonader, salat, ramsløkpesto og litt annet smått og godt :spise: Nesten bedre i dag vet du, med alt ferdig laget og ikke noe stress 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaga pizza med halvtomme pakker pålegg i kjøleskapet, pepperoni/skinke/kalkunskiver/ananas. 

Nam, håper jeg. 

Anonymkode: 1b564...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir det spagetti og ostesaus med skinkebiter. Har tomater og kinakål med sitron ved siden av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, SoWhat? skrev:

I dag blir det spagetti og ostesaus med skinkebiter. Har tomater og kinakål med sitron ved siden av. 

Vi har spist spaghetti hvor jeg rørte i en fløterest og en boks kremost så det ble som en ostsaus. Rørte inn en boks kokt skinke, en brokkoli i små buketter og rester av spekepølse.

Vi er nesten for mette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...