Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal ha biffsnadder i pita med egen syltet rødløk og jeg skal prøve å bake pita brødene selv så jeg gleder meg veldig😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag ble det grilling i regnværet (sommerkotelett og kylling lårfilet, ovnsbakte poteter, pestopasta og salat som tilbehør), og rabarbrapai til dessert :sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinke og brokkoligrateng med litt pasta i og rundstykker med rørossmør på sida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

I dag har jeg laget hamburger med masse godt, salat, agurk, paprika,tomat, sylteagurk, rødløk,ost, nacho chips og guacamole. Dressing, ketchup og sennep,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble grilling her i dag. Syns det virker som at noen menn syns det er en god idé og hive på så mye kjøtt som mulig... men jeg grillet laks. Er egentlig ikke sånn veldig begeistret for grillmat, men pølser og fisk er godt. Tilbehøret er godt da. Salat med masse godt oppi og vannmelon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt lammesteik fra påske i fryseboksen. Den står til varming nå og det lukter ihvertfall godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Fliip skrev:

Idag blir det spekemat og eggerøre. Ingen rømmegrøt:grine:

Spekemat og eggerøre var av det første jeg smakte da jeg kom til Norge. Og har elsket det siden. Helst spekeskinke og sånn mårpølse. Nam  

Har smak rømmegrøt og de to første skjeene var kjempegode. Og det var alt jeg fikk med 😅 mektige saker.

Skal ha koteletter med surkål og løk i dag. Enkelt og greit med brun saus og poteter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det Hanne Lenes sprø pitadrøm med alt anbefalt tilbehør 🤤 spiser det minst en gang i uken 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Inwe said:

I dag blir det Hanne Lenes sprø pitadrøm med alt anbefalt tilbehør 🤤 spiser det minst en gang i uken 😄

Jeg måtte google den, og det så skikkelig godt ut! Den skal serveres neste gang min vegetarianervenninne kommer på besøk. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...