Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 timer siden, MarianneE skrev:

I Sverige kjøpte vi kebabkjøtt så det blir kebab i dag. I pita tror jeg.

Ble litt ekstra jobbing istedenfor så kebaben får bli i morgen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lagd lapskaus med kål i. Det er en av de norske favoritrettene mine! Må nesten ha flatbrød og tyttebær til da. Fikk to nevøer på kort middagsbesøk da jeg sa jeg lagde lapskaus 😄 er vant til at de helt unge foretrekker pasta, pizza og taco ol. Men neida. De digger lapskaus, og hyggelig med de til bords. De spiste og gikk 😄 men vi satt en god stund ved bordet da. Så helt ok det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chips og nuggets, salat og kald ørret. Rydde i kjøleskapet middag. Var faktisk godt :) Kanskje hjemmelaget pizza til kvelds siden mannen har fått dilla på det (jeg lager bare deigen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, SoWhat? skrev:

I dag har jeg lagd lapskaus med kål i. Det er en av de norske favoritrettene mine! Må nesten ha flatbrød og tyttebær til da. Fikk to nevøer på kort middagsbesøk da jeg sa jeg lagde lapskaus 😄 er vant til at de helt unge foretrekker pasta, pizza og taco ol. Men neida. De digger lapskaus, og hyggelig med de til bords. De spiste og gikk 😄 men vi satt en god stund ved bordet da. Så helt ok det. 

12åringen her spiser bortimot med begge hender når jeg lager lapskaus. 

Jeg skal lage chili con carne idag. Det er en av de beste grytene jeg vet om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg ha kyllingsuppe, men noen (les meg) hadde tatt de boksene ut av frysen og glemt å sette tilbake. Husker ikke når det skjedde, så den suppa røyk ut. Finner sikkert noe annet jeg kan bruke, og jeg har brød og ost om ikke annet. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Brunhilde skrev:

I dag skulle jeg ha kyllingsuppe, men noen (les meg) hadde tatt de boksene ut av frysen og glemt å sette tilbake. Husker ikke når det skjedde, så den suppa røyk ut. Finner sikkert noe annet jeg kan bruke, og jeg har brød og ost om ikke annet. 😊 

Da kan du jo lage ostesmørbrød 🙂 har akkurat slengt i meg to stk her med salami og løk og sopp ved siden av. Har noe heavy frokoster iblant 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SoWhat? said:

Da kan du jo lage ostesmørbrød 🙂 har akkurat slengt i meg to stk her med salami og løk og sopp ved siden av. Har noe heavy frokoster iblant 😄

Det er det jeg kan, og det er egentlig veldig godt. Har dijonsennep og skikelig smør, så det spørs om ikke det blir middagen i dag. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går og i dag borte på besøk...

Chili con Carne med salat, nanbrød og grove baguetter.  Det var så godt.   :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anki- skrev:

Stekte potetbåter og frankfurter

...  *kremt* ...    godt med tomatbønner til.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...