Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Twilight_Sparkle skrev:

Indisk! Hjemmelaget chana dal, saag paneer, ris, raita, chutney og papadums 😋

Nam🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Twilight_Sparkle skrev:

Indisk! Hjemmelaget chana dal, saag paneer, ris, raita, chutney og papadums 😋

Blir indisk her også i dag, riktig nok en "nuke"-variant. xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokt klippfisk med gulrøtter, poteter og eggesmør. Hadde kokt noe søtpotet også, men det er nok gulrot som passer best til denne retten. (Glemte å kjøpe gulrot, hadde bare en igjen.)  men det ble godt likevel. Fisken smakte nydelig.  Smaker nesten like godt som boknafesk, bare nesten. Men den er vanskelig å få tak i her sørpå, særlig hvis man ikke vil betale skjorta. 

Endret av Muskath
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det fisketaco. Med maislefser, rømme, pico de gallo, guacamole, strimla kål, og torsk vendt i maisenna blandet med krydder og stekt 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte panerte torskepinner i sånn middag-for-en fra Kiwi. Hadde båtpoteter og revet gulrot til. Poteter og fisk stekte jeg i airfryeren, så det ble både sunt og overraskende godt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens blir lapskausblanding som jeg tilsetter kjøttpølse, flesketerninger og løk.

Tyttebærsyltetøy og Korni flatbrød.

 

PS :   Det blir visst også litt ekstra potet og gulrot oppi her.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det middagsrester av juicy chicken i wrap 😋 bruker det jeg har av salat, litt rømmedressing og mango chutney (hvis den ikke er for gammel, men de holder vel en stund?) 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag planlegger jeg å lage purésuppe av grønnsaker som begynner å skrante: Poteter som spirer, purre, løk, en knutekål, gulnet brokkoli som jeg skjærer blomsterknoppene av og bruker resten, og litt grønnkål. Kokes i en miks av melk og vann, smakes til med muskat, salt, pepper, sukker (mye bitterhet i grønne grønnsaker) og sitron, og kjøres glatt med stavmikser. I tillegg litt skarp ost for å sette smak, eller bløtkokte egg som garnityr.

Anonymkode: ad006...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...